Dubious Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Uten flyging så ville spillet dødd ut Folk blir lei av å springe rundt på bakken dag etter dag Når noe er puttet i spillet og det er populært så må de bare fortsette med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Syns sånn som de har løst flying de 2 siste ekspansjonene har vært bra låst bak achievement for innhold som enda ikke er løst. I starten av Legion gikk det helt fint med ground mount, og flight master whistle ble flittig brukt. Men etterhvert så blir man lei av å løpe til det samme world questet for 50. gang, så da gjør det veldig godt at Blizzard gjør flying mounts tilgjengelig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Argus, den nye sonen i Legion vil ikke ha flyging, men det er mulig det kommer etterhvert, når en har gjort alt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Men da er det et nye områder igjen, så da gjør det ikke så mye om man foreholder seg på bakkenivå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 For min del er dette den største feilen Blizzard noensinne har gjort. Ground mounts er så dørgenes kjedelig. Blir mer og mer irritert for hvert sekund jeg sitter på hesteryggen. Jeg føler at spillet blir så lite effektivt. Jeg vil ha så mye ut av tiden min som mulig. Orker rett og slett ikke å løpe rundt i sneglefart på bakken. Flying burde være der fra dag én i nye ekspansjoner, til og med mens man levler. Alt som ikke skjer på maks level er jo dritkjedelig uansett, så hvorfor ikke fremskynde prosessen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) Alt som ikke skjer på maks level er jo dritkjedelig uansett, så hvorfor ikke fremskynde prosessen? Om du syns det, har jeg null peiling på hvorfor du i hele tatt spiller WoW. Edit: Leste feil Endret 14. juli 2017 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Levling tar heldigvis bare noen dager. 99% av spillet foregår jo på maks level. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Flying er supert, når en har vært igjennom alt i sonen på bakkenivå først Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Levling tar heldigvis bare noen dager. 99% av spillet foregår jo på maks level. Ser nå at jeg leste feil Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Nå spiller jeg heller ikke lenger. Fornyet ikke sist abonnementet utgikk. Men det er mest av personlige årsaker, og ikke fordi spillet har blitt kjedelig. Jeg har ikke tid til å raide hardcore lengere, og da falt lysten min til å fortsette fort. Solgte unna alt av mats jeg hadde spart opp, og brukte alt på WoW tokens før jeg ga meg. Usikker på om jeg noensinne kommer til å komme tilbake. Kanskje om jeg flytter tilbake til europa, så jeg kan spille med lavere ping, og på mer gunstige tider på døgnet. Passer seg ikke helt å sitte å raide til 4-5 om morgenen når man jobber fulltid. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Har ikke raidet hardcore siden Cata/Firelands Har gjort noe raiding etter det, men i hele Legion har jeg kun gjort LFR, 1 gang Har tenkt tanken, men jeg klarer meg fint uten raiding og Mythic+ 90% av instancene i Legion er bare kaos, finnes ikke noen som er rett fram Jeg har tanket i alle tidligere utvidelser, men i Legion så har jeg aldri tanket, kommer bare til å rote meg bort Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 For min del er dette den største feilen Blizzard noensinne har gjort. Ground mounts er så dørgenes kjedelig. Blir mer og mer irritert for hvert sekund jeg sitter på hesteryggen. Jeg føler at spillet blir så lite effektivt. Jeg vil ha så mye ut av tiden min som mulig. Orker rett og slett ikke å løpe rundt i sneglefart på bakken. Flying burde være der fra dag én i nye ekspansjoner, til og med mens man levler. Alt som ikke skjer på maks level er jo dritkjedelig uansett, så hvorfor ikke fremskynde prosessen? For meg fremstår det her veldig rart. I utgangspunktet høres det jo ut som du egentlig kunne vært foruten en åpen verden, og at den bare er i veien. Effektivitet og tidspress er så store deler av livet ellers, så når jeg setter meg ned med et spill er det i stor grad for å slippe unna nettopp det. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Åpen verden er helt greit, og det er fint og flott og beskue den fra bakken mens man går igjennom områdene den første gangen. Men slik som spillet er lagt opp til, endeløs repetisjon (slik som dem fleste MMO'er), så begynner etterhvert effektivitet og ta prioritet over fordypning i miljøet. Det er ikke like gøy å ri over den brua, rundt den knausen, opp den stien for å knerte 20 mobs for 34.gang. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Synes Kungen treffer spikeren ganske greit her. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 For min del er dette den største feilen Blizzard noensinne har gjort. Ground mounts er så dørgenes kjedelig. Blir mer og mer irritert for hvert sekund jeg sitter på hesteryggen. Jeg føler at spillet blir så lite effektivt. Jeg vil ha så mye ut av tiden min som mulig. Orker rett og slett ikke å løpe rundt i sneglefart på bakken. Flying burde være der fra dag én i nye ekspansjoner, til og med mens man levler. Alt som ikke skjer på maks level er jo dritkjedelig uansett, så hvorfor ikke fremskynde prosessen? For meg fremstår det her veldig rart. I utgangspunktet høres det jo ut som du egentlig kunne vært foruten en åpen verden, og at den bare er i veien. Effektivitet og tidspress er så store deler av livet ellers, så når jeg setter meg ned med et spill er det i stor grad for å slippe unna nettopp det. Det er faktisk ikke en så veldig dårlig idé for min del. I steden for å utforske verdenen, så kan jeg bare trykke rundt i en meny. Men skjønner veldig godt at ikke spillet er sånn, altså. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 BDO virker stort, bare på grunn av at det ikke er flyging og det gjelder mange spill Men WoW er stort, selv med flyging, så håper at det ikke tar like lang tid å få flyging på Argus Kommer mest sansynlig til å gjøre fra 1-3 karakter på Argus, uten flyging Etter det så begynner det å bli kjedelig å løpe på bakken Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Spørsmål Jeg begynte å spille legion først nå nylig, ble 110 denne uka og har kost meg som faen. Jeg spilte VELDIG hardcore i vanilla og tbc, men etter det ble andre ting mer viktig som utdanning, jobb, samboer osv. Nå er det dog veldig morro å spille casual igjen. Problemet mitt når er jeg aldri får invites til mythics eller raid, fordi jeg ikke har achiv, og mangler mange traits. Er jeg fucked denne expansion? Bør jeg bare chille. Mangler jo flying og har så vidt startet på suramar så dette vil jo ta tid liksom. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Du er nok fucked ja, med mindre du får til å joine en guild Mythic+ er ikke casual lengre da det blir mindre og mindre folk som har lave keystones For raid så må en stort sett ha høyere ilvl enn det raidet dropper Jeg raider ikke og gjør heller ikke Mythics, selv om jeg har mer enn bra nok utstyr Får sett alt med LFR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Spørsmål Jeg begynte å spille legion først nå nylig, ble 110 denne uka og har kost meg som faen. Jeg spilte VELDIG hardcore i vanilla og tbc, men etter det ble andre ting mer viktig som utdanning, jobb, samboer osv. Nå er det dog veldig morro å spille casual igjen. Problemet mitt når er jeg aldri får invites til mythics eller raid, fordi jeg ikke har achiv, og mangler mange traits. Er jeg fucked denne expansion? Bør jeg bare chille. Mangler jo flying og har så vidt startet på suramar så dette vil jo ta tid liksom. Om du ikke har noen å støtte deg på blir det fort vanskelig ja. Når jeg startet opp igjen etter noen måneders pause, ble jeg boosta igjennom Nighthold normal og heroic, via pugs. Fikk veldig fort gear på den måten, og så i tillegg var nethershard gear mer relevant enn hva det er nå som ToS er ute. Men ja, et par uker etter ToS åpnet er kravene 10 ilvl høyere enn gearet som dropper og achivements, selv de som har vært på ferie sliter med pugs. 52 traits bør gå relativt kjapt å få, tjener helst mer på å farme AP solo enn via grupper. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Off-Topic, men FF XIV ble nevnt i denne tråden Klarte ikke å komme meg ut av karakter oppsettet en gang før jeg avinstallerte spillet Finnes ikke informasjon om rasene eller klassene En må ha for og etternavn Ble puttet på en server som var full, nummer 28 i kø, som var dråpen I WoW så er det god informasjon om rasene og klassene En trenger bare 1 navn og en blir ikke plassert på fulle servere, uten at en velger de selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå