Murgel Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Det blir for dumt, å ha slik tidspunkt. Så med andre ord sier det at wow er kun for folk som ikke har jobb/skole etc? hehehe må jo bli endret Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Gjorde nettopp "Legion Assault Stormheim", tiden går ut 09:30, noe som betyr at den startet klokken 03:30 i natt!!!! Way to go Blizzard!! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 We’ve heard a lot of feedback and it’s clear to us that the cyclical Assaults schedule, and the design of the “do all 4” achievement for Pathfinder, weren’t compatible. World Quests come and go all the time during the day too, while people are at work or asleep, and it’s not a big deal because they’re largely interchangeable. But that would change if we had an achievement required for Pathfinder that asked you to do a specific checklist of world quests. A lot of the stress and concern about “missing” individual Assaults is tied to this achievement, so we’re removing the achievement from Pathfinder via hotfix. Once this hotfix is active, you will only need to reach Revered with the Armies of Legionfall and fully explore the Broken Shore to earn Legion flying. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Veldig gode nyheter. Jo mindre jeg må gjøre for å kunne fly, desto bedre. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Det var jo egentlig enda bedre. Kom meg akkurat over Honored, dette kan nok ta litt tid ser det ut som. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Bare 7000 rep til Revered, men får ikke spilt noe i påsken (Fra Mandag ettermiddag til Søndag kveld) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Våkna midt på natta i natt, sjekka legion appen og det så ut som invasion var da.... Skal de ikke ha de på normale tider? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Midt på natta her er jo "normale tider" i USA. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Ja så det var kommentert over her nå... Helt på trynet at det er lagd sånn ihvertfall! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Tok ikke lange tiden før de bøyde seg for mengden nei. De som satt opp tidsplanen for dette må jo være bra tett i topplokket med tanke på hvor mange forskjellige tidssoner folk spiller i. Eller tenker de slik som i amerikanske filmer hvor "verden" er USA? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Var værtfall en invasion rundt klokka 21-22 tiden igår var det ikke? vi var ferdig og raide litt over 11 og da var det 4 timer igjen av invasjon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Bryr meg ikke lengre, har sluttet å spille. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Invasions har lite å si uansett nå Ikke gir de noe spessielt heller Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 De gir mye rep. Et par tusen. Hjelper godt i kampen mot ground mounts. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Legion Assault gir 0 rep for Legionfall Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Jeg gjorde en i går, og den leder til et par scenarios, også får man en quest man skal levere i basen på Broken Shores. Fikk 1500 reputation kun for den siste questen. Fikk noe currency også i løpet av alt sammen. Endret 7. april 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Tror det er type 75 rep for world questene på invasjonspunktene. Ingen for scenariet. NOPE. Må ha sett feil forrige gang. Endret 7. april 2017 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 1500 rep er engangs, den første gangen du gjør Assault (Med questen en får fra Broken Shore) En får en god del nethershard, men ellers er det som andre world quests En får ikke legionfall rep i det helle tatt for world quests og scenario Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Fikk gjort Highmountain i dag, så nå har jeg 3 av 4, forhåpentligvis den siste i morgen Gjorde questen på halvparten av tiden med Boomkin, litt på grunn av at jeg visste hva jeg skulle gjøre, men mest på grunn av den er OP!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Får man 1500 per zone, eller er det bare for den aller første man tar? Om det er sistnevnte, så gir jeg meg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå