Dubious Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Men hvis de er gankeservere er det vel bare å flytte over da. Er jo det jeg har gjort.. Fra Ganke server til Normal Problemet ligger i at Blizzard ikke klarer å fikse problemet De har prøvd med cross-realm, men den funksjonen funker ikke Eneste som vil funke er om de merger 1 server med 90% horde, med en annen server som har 90% Alliance Det er alt for mange servere så de kan godt merge halvparten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 De har jo en løsning på problemet med at du ikke orker å bli ganket av 3 stykk som spiller spille slik de ønsker, langt innenfor ToS. NORMAL/PVE SERVER. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 De har jo en løsning på problemet med at du ikke orker å bli ganket av 3 stykk som spiller spille slik de ønsker, langt innenfor ToS. NORMAL/PVE SERVER. og du leser ikke hva andre skriver 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Du klager på ganking og skylder på skjev fordeling på serverne. Kan du tenke deg til at noen foretrekker en PvP server som har stort flertall av det du selv spiller? Jeg gjør nemlig det og har alltid gjort det.Det har riktignok blitt veldig ubetydelig etterhvert som tiden har gått, mye pga. at CRZhar tatt helt over. Jeg spiller på en server med noe sånn som 6 alliance for hver horde, men ute på Broken Islands var fordelingen veldig jevn på grunn av at jeg møtte veldig mange fra blant annet Kazzak som har tilsvarende lik fordeling andre veien. https://realmpop.com/eu.html Slå opp Outland og Kazzak. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg er Horde på Kazzak og ser svært sjeldent Alliance, og de gangene jeg ser Alliance så blir de som regel drept av andre Hordes Det er ikke organisert ganking, men 100% uorganisert, altså random spillere som gjør sine world quests og flertallet vil alltid vinne Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Min opplevelse er at de aller fleste aldri bryr seg om å angripe andre spillere. Horde og Alliance samarbeider hele tiden om å drepe world quest bosser. Jeg løper ofte rett inn i store grupper med alliance, fordi jeg er rimelig sikker på at de ikke kommer til å røre meg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 De fleste bryr seg ikke, men det skal bare 1-2 spillere for å drepe deg og angriper du de som angriper deg så dør du enda fortere da resten hjelper til Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Faktisk enig her, jeg liker PvP, så lenge det er balansert. Virker som det er ekstremt mange horder kontra alliance på min server, ofte kommer de i grupper på 4-5 og spawnganker deg mens de gjør WQ samtidig. Ganske irriterende. Lenke til kommentar
samaron Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg har alltid spilt på PvP server og har aldri hatt noe problem med det før jeg tok opp igjen spillet nå nylig. Ekstremt skjev fordeling av spillere med dette cross-realm opplegget (det burde bare forbli til battlegrounds). Måten spillet generelt fungerer på er ekstremt ubalansert nå. En som er level 110 har ingen problemer med å slakte ned spillere av samme level som har litt mindre ilvl. Før kunne fint en gruppe på level 30-40 ta den ene level 60 grieferen i STV som dukket opp av og til. Noe tilsvarende nå er umulig. En annen tabbe er at alle quest hubs er nøytrale uten ordentlige vakter. Før var dette mer adskilt, og de få plassene som hadde nøytrale quest hubs hadde somregel vakter som faktisk beskyttet spillere. Før var det noe å tjene på med PvP, så low-level spillere ble somregel ignorert, samt spillere som var påvirket av honorless target eller NPCer som var dishonorable. Tydeligvis har honorless target debuff ingenting å bety lenger, man blir drept selv om det ikke er noe å tjene på det. Daglig world quest rutine innebærer svært stor sjangse for å bli momentant drept når jeg lander på flight path. Svært stor sjangse for å bli drept på vei til og ved world quest området. Flere minutters ventetid på resurrection. Masse /spit /rude /lol osv emotes. Hender ofte jeg bare logger av og gjør noe annet før jeg får fullført world quests. Ofte spawner man på graveyards som er kjempelangt borte, til tross for det er en rett ved siden av der en ble drept. Helt sinnsykt. Aldri opplevd samme mengde greifing noen gang. STV i gamledager rekker ikke Broken Isles til knærne. Jeg tror Blizzard kunne fikset på dette ved å gjøre endringer med cross-realm. Siden phasing allerede er svært misbrukt i spillet, så kunne dem fint balansert ut hvem som ser hvem. Eventuelt droppe hele cross-realm opplegget. Å gi mindretallet et handicap for å gjøre alt mye lettere kunne også vært noe. Er allerede gjort masse rare endringer med spillet, så vil ikke akuratt bety mye med litt mer for å gjøre hverdagen lettere. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 De burde egentlig endre på graveyardfunksjonen også, den er gammeldags og jævla treig. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Etter 10 år pause vurdere jeg å starte opp igjen og prøver å dra men en kompis. Vi skal bare spille super casual og får se om vi i hele tatt blir 110. Selv husker jeg pvp som en utrolig spennende del av spillet, hvor man i helt ok mengder hadde litt clashes med alliance. Det var alltid spennende og jeg så aldri på det som et irriterende aspekt. Selv om jeg enkelt ganger måtte bytte sted eller gjemme meg osv. Er det ikke sånn lenger? Så jeg bør vurder PvE server? Eller er PvP problemet (som jeg leser så mye om) mer et problem i max level og at det vil gå greit for oss? Endret 15. mars 2017 av Venerable Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Surra rundt som Human MM Hunter en stund forrige helg til jeg ble l30. Gamle dungeons var liksom ikke noe futt lengre, selv på riktig level. Og Wailing Caverns var like langdryg og kjedelig som i 2006. Men det er jo gøy å gå rundt og 1-2 shotte vanlige mobs mens man quester, da. Vet ikke om jeg kommer til å fortsette. Har alltid levelet på Horde-siden, så jeg har jo endel historier å få med meg fra Alliance-siden da. men kjører man et par dungeons gjennom DF er man plutselig helt overlevelet ift området man quester i så..jah. Endret 15. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 WC kjedelig? :O Det var favoritten min Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Trykk på VAR, ja. Nå var det bare en kjedelig trasketur som tok evigheter å bli ferdig med. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 WC var jo som en open world dungeon. Nå er det bare som et shoot em up spill hvor man følger stien. Triste greier. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Trenger som regel kun 1-2 dps for å drepe trash i lavere dungeons i dag Har gruppen 2 ranged dps så får ikke melee/tank gjort noe Finnes ikke mye til PvP i dag Er de i flertall så ganker de og i mindretall så blir de ganket, men er de like mange så er det ingen som gjør noe Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Må jo ha unnskyldingen hvis man taper, dem var 10 mot 2 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Patch 7.2 ser ut som at blir "bra" Mye nytt content og har fått tilbake litt av gløden allerede da en får bruk for mye ressurser så har startet å samle det igjen Blir også lettere å lvle alts, da Legendary kan brukes på 101 og kan lages, men var visst ikke så mye informasjon om det foreløpig Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Flying >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> * Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Må desverre gjøre mye før en får flyging, inkludert Exalted med en helt ny faction.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå