Dubious Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Fikk erfare ganking problemet på min Gnome priest, på Grim Batol nettopp Ikke vært et problem før siden jeg kun har spilt karakteren på natten før, men tenkte jeg skulle gjøre noe i morrest, big mistake 95% Horde, i løpet av en world quest ble jeg drept 3 ganger, heldigvis ikke av alle Så dermed blir resten gjort i natt og deretter pensjonert Godt mulig jeg lvler en Gnome priest til, på Draenor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Spiller du Gnome på PVP server kan du ikke forvente mindre. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Draenor er normal, så svært liten sjanse for å bli drept Lenke til kommentar
samaron Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 (endret) Håper virkelig Blizzard velger å ta fokuset bort fra world quests. Grusomt opplegg. Hva er greia med disse NPCene folk pleier løpe rundt med? Alliance spillere pleier sende disse på meg hele tiden når jeg prøver å gjøre world quests. Gjør ingen skade, men holder meg i combat hele tiden sån jeg hverken kan bruke mount eller fly. Forbanna irriterende. Endret 6. mars 2017 av samaron Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Det er jo followers som du får i class hallen din. Du kan velge å ha med deg en til å hjelpe deg på øyene. Effektivt faktisk om du velger den rette. Lenke til kommentar
samaron Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Hadde satt pris på om dem i det minste kunne trykke på action baren sin og få NPCen til å slutte å angripe sån jeg kan fly/bruke mount. Hvordan kan disse være effektive når skaden dem gjør er ubetydelig? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Tror ikke de er effektive i PvP, men i PvE og i WQ er de en grei bonus. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 De kan ikke kontrolleres De angriper det du angriper og stopper ikke inntil du kommer for langt unna For det meste er de hjelpsom, men til tider er de en pest og plage Followers kan ha 2 gjenstander som gir bonus med world quests Jeg f.eks får 150 ressurser i bonus for hver world quest jeg gjør Fikk bonusene ganske tidlig så jeg sleit aldri med ressurser Lenke til kommentar
samaron Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Prøvde litt nå, fant ut hvor jeg la til en såkalt combat ally. Puttet på en sån greie som gir 50 resources, og får 150 per world quest totalt. Hos meg er det ikke noen ukontrollerbar NPC, jeg må summone NPCen. Er en knapp jeg må trykke på for å kalle den frem. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 3 forskjellige typer - Alltid er der (Har på Palli) - Kommer automatisk når du angriper og deretter forsvinner (Har på DH) - Kommer ved bruk av en skill (Prøver å unngå) Får bonus fra alle Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Hunter questen var ille, men Shadow Priest questen er den verste jeg har vært borti så langt, og de eneste jeg ikke har startet på enda er DK og Monk Vurderer å flytte til en annen server, eller bare gi opp dritten og starte en ny Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Jeg bare fatter ikke hvorfor dere som hater pvp spiller på en pvp-server. Det er jo rein masochisme Endret 7. mars 2017 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Gammelt nytt, men ja, Draenor kunne ha vært så mye bedre, om de hadde kuttet ut Garrisons Hvem vet, kanskje vi går tilbake i tid igjen, og får gjort det som ble fjernet Class Halls er litt i samme sjanger, men ikke like ille Garrisons var jo det morsomste med hele WoD! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg bare fatter ikke hvorfor dere som hater pvp spiller på en pvp-server. Det er jo rein masochisme Mener jeg poengterte det samme for et halvt år siden, og her er vi Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Hunter questen var ille, men Shadow Priest questen er den verste jeg har vært borti så langt, og de eneste jeg ikke har startet på enda er DK og Monk Vurderer å flytte til en annen server, eller bare gi opp dritten og starte en ny Har selv kjørt igjennom alle artifact questene til monk og må si jeg likte de veldig godt. Litt utfordrende iom jeg ikke har spillt det noe særlig. DK var et lite helvette, iaf med frost og skikkelig ræva gear. Hunter MM var morro synes jeg. Også litt utfordrende noe som jeg setter pris på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Slet noe jævlig med DK frost også natten det var launch, og jeg hadde gjort pre-expansion events for ilvl 700 gear i iallefall. De fleste som starter nå er vel max ilvl 640 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Har for øyeblikket 610 ilvl, og da går jeg sterkt utifra at artifact våpenene trekker opp en god del xD Så tror jeg startet questen på 580/590 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg bare fatter ikke hvorfor dere som hater pvp spiller på en pvp-server. Det er jo rein masochisme Fordi det ikke finnes PvP servere lengre De er nå ganke-servere Har karakterer på 4 PvP servere og på alle så er flertallet en side/faction og spiller man på den siden med mindretall så blir man ganket til stadighet, heldigvis er jeg i flertall (Horde) Har flyttet Priesten over til Draenor, som er Normal, og klassen ble plutselig artigere å spille... go figure... Grunnen til at jeg er på en PvP server er fordi resten av vennene/guilden ville spille der og delvis fordi PvP var PvP før Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Men hvis de er gankeservere er det vel bare å flytte over da. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg har ingenting imot PvP, og heller ikke World PvP. Men slik WoW har blitt så er det mer singleplayer enn multiplayer iaf for min del selv om jeg ikke spiller lengre og kanskje ikke vil det senere heller. Man møter som ofte grupper på 3 eller flere som bare er ute etter å ganke. Slike WQ som der murlockene er synes jeg var et godt initiativ og man måtte ha et snev av kreativitet for å få completa questen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå