Dubious Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 og det er en annen ting som er borte, Elites, de er stort sett gjort om til quest mobs og tar alt fra 3-5 hits å drepe, uten fare for sitt eget liv Tror ikke du møter noen elite mobs før en kommer til Legion Lenke til kommentar
samaron Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Elite mobs i Legion er jo en vits. Selv quest som er merket som 5-man er helt greie å ta solo. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Elite mobs i Legion er jo en vits. Selv quest som er merket som 5-man er helt greie å ta solo. Når en har fått høy ilvl, på noen ja Rares er ikke elites Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Tenkte litt på et prosjekt å levele en MM hunter fra 1-110..men er såpass lei WOW at jeg kommer sikkert ikke til å holde ut hele veien uansett. Har hatt pause siden jul. Hadde en hunter før Cataclysm-expansion. Men ser jo folk springe rundt og spamme piler til den store gullmedalje nå. Kanskje en pet-løs build har noe for seg. Endret 28. februar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) For å sammenligne elites i vanilla blir vel mortiferous noe ala det samme. Det kan gå å drepe han solo, men det skal litt til. Klarte å drepe 1 elite i hearthglen med min 60 crapgeara rogue ved å benytte meg av alle CD's Endret 28. februar 2017 av xClaymanx Lenke til kommentar
samaron Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Elite mobs i Legion er jo en vits. Selv quest som er merket som 5-man er helt greie å ta solo. Når en har fått høy ilvl, på noen ja Rares er ikke elites Har ikke noe spesielt høy ilvl. Har ikke noe mer enn det man får fra dungeons eller world quests. Gjorde nettopp et quest hvor det skulle drepes en elite. Det var anbefalt med 5 personer. Eliten hadde rundt 20 millioner HP, men var ikke problematisk å ta alene. Kan vel sammenligne det med en rare mob i gamledager. Hadde mer HP, gjorde like mye skade som alt annet. Er uansett litt drøyt å kalle rare mobs i legion for rare egentlig. Er jo helt normal respawn tid på dem.... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Ta en elite av samme eller høyere level alene er ikke akkurat for pyser i vanilje. Klarer fint'ish å ta en lvl 28 elite med min 31 warrior (32 nå), men det er bare så vidt og i questa der det bare er eliter så er det ikke lett å trigge en og en (spesiellt siden jeg nekter å bruke noe ranged på en føkken warrior ) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Er en grunn til at Hogger fikk ryktet sitt Lenke til kommentar
samaron Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Noen som husker TriviaBot? Et av spørsmålene der var "hvilken mob er den farligste i spillet?" Svaret var Hogger. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 husker godt trivia ble brukt når en kompisgjeng kjørte rundt å questet Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hva er mest profitabelt nå? Hører mange sier alchemy. Har mining & herbalism i øyeblikket, men prisene på materialer har jo gått laaangt ned. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 kommer til å synke helt fram til neste raid, trenger ikke pots når alt av raids er blitt farm 1 Lenke til kommentar
samaron Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ble i dag exalted med alle Legion factions, inkludert Conjurer Margoss. Har ikke sjekket om disse har noe fornuftig, så får vel gå over hver av dem i morgen. Eneste jeg har sjekket ordentlig er Conjurer Margoss som har en mount som kun virker i sjøen. Ganske handy den der selv om det ikke er en rakett med tanke på fart. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Bruker Water Strider Margoss mounten har jeg brukt en gang og det var for å prøve den Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Dine beste goldfarmingtips? Lenke til kommentar
samaron Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Bruker Water Strider Margoss mounten har jeg brukt en gang og det var for å prøve den Er det den som kan gå på vannoverflaten? Hvor er det man får den? Pleier egentlig svømme under vannoverflaten for å unngå ganking. Er warlock, så tar på Unending Breath buff (som også øker svømmehastighet med 20%). Margoss Mounten er hvertfall litt bedre med tanke på fart. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Det er 2 mounts som løper på vannet (som jeg vet om) Den enkleste å få er Exalted with The Anglers i Pandaria Den andre er fra Best Friend med han fisker duden (jernteppe..) og 100 tokens Jeg hadde ingen av de i starten av Legion, men i det jeg ble 110 og skulle farte rund i Suramar så fikk jeg tak i mounten på dagen Var allerede revered med The Anglers Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Nat pagle. Fiske fiske fiske Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Må gjøre 3 daily fishing quests hos Nat Pagle i Pandaria i et par uker. Når du blir revered kan du kjøpe en tabard som gir deg dobbel rep så det går fortere derfra. Lenke til kommentar
samaron Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Hvor I Pandaria er det han befinner seg? Har hatt det litt artig med transmogrification også... Skaffet diverse armor fra Burning Crusade dungeons som etterligner T1 settet til Druid, men med en litt annen farge. Skaffet også tittelen "Guardian of Cenarius". Så nå ser Demon Hunteren min ut som en druid. Kunne ikke finne noe bra våpen som var i samme tema, så endte opp med Slayer of the Lifeless fra Naxxramas (dem blir plassert på ryggen) sammen med Breath of Yu'lon illusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå