Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er curse-gaming siden nede / borte? Der man laster ned addons osv.. 7445487[/snapback] Det er bare sånn ca. ti millioner folk som skal ha addons samtidig, så.. serveren sliter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ganske nærme Scholo i alle fall.. Den er rett ved inngangen til WPL fra Artelac Mts.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er curse-gaming siden nede / borte? Der man laster ned addons osv.. 7445487[/snapback] Det er bare sånn ca. ti millioner folk som skal ha addons samtidig, så.. serveren sliter. 7445576[/snapback] Du har vel kanskje et godt poeng der gitt.. Venter et par dager jeg da Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det noen her som han link til nye class-settene i BC? Husker det ble postet her for en tid tilbake.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 noen som kan linke til nye Titan Panel? hvis det er noen Addons-sider som ikke krasja enda that is.... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 noen som kan linke til nye Titan Panel? hvis det er noen Addons-sider som ikke krasja enda that is.... 7446704[/snapback] Er det kommer nye addons som er oppdatert etter den nye patchen da? Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Funker normal og heroic greiene med de instancene som finnes nå? På wowwiki står dette: In addition, future instances will have a feature allowing players to have the option to run the instances at two different difficulty levels: Normal and Heroic. This would turn a level 60-62 instance into a level 70 instance. The final boss of every hard mode instance will drop epic items, and every boss in hard mode instances will drop tokens to get special gear available in Shatrath. These instances will be marked with a purple portal. Men hvorfor har de lagt til valgene i menyen allerede nå? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 noen som kan linke til nye Titan Panel? hvis det er noen Addons-sider som ikke krasja enda that is.... 7446704[/snapback] Er det kommer nye addons som er oppdatert etter den nye patchen da? 7446759[/snapback] i en tråd på wow-delen av forumet er det en som linker til nyeste TitanPanel, men får bare error av linken. lurer derfor på om noen har andre sider. trenger egentlig bare å få cords er helt lost uten. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Si meg, er Glowing Brightwood Staff noe å samle på for en priest? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Si meg, er Glowing Brightwood Staff noe å samle på for en priest? 7446850[/snapback] Er jo mye int på den, men ikke noe +healing. Spørs litt hva du har tilgang til av andre items da. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er jo mye int på den, men ikke noe +healing.Spørs litt hva du har tilgang til av andre items da. 7446901[/snapback] Tenkte jeg skulle kjøpe en staff, men jeg er usikker. Har 390g til rådighet Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er jo mye int på den, men ikke noe +healing.Spørs litt hva du har tilgang til av andre items da. 7446901[/snapback] Tenkte jeg skulle kjøpe en staff, men jeg er usikker. Har 390g til rådighet 7446914[/snapback] Jeg plukka den opp til NR-gearet mitt for lenge siden, siden NR-gear generelt er veldig fattig på intellect. Men ville aldri gitt mer enn 200g for den, spesielt ikke om du ikke har bruk for NR. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Om jeg skulle healet, hadde jeg sikkert plukket opp den staffen som kanon-fyren i Strat scarlet dropper.. +64 healing eller noe deromkring. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kan ikke gå Strat nå, er lvl 52. Enten den eller en robe, tenkte jeg. Robes of Insight? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Si meg, er Glowing Brightwood Staff noe å samle på for en priest? 7446850[/snapback] Hvis du er under level 60 er det en ok staff, hadde den selv. Er du level 60 bør du få tak i The eye of shadow. Deretter avtaler du med et guild som gjør MoltenCore, så du får kjøpt The eye of divinity. Med de to trinkete kan du gjøre et Priest quest i EPL. Rewarden er Benediction, som du også kan gjøre om til Anathema. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Si meg, er Glowing Brightwood Staff noe å samle på for en priest? 7446850[/snapback] Hvis du er under level 60 er det en ok staff, hadde den selv. Er du level 60 bør du få tak i The eye of shadow. Deretter avtaler du med et guild som gjør MoltenCore, så du får kjøpt The eye of divinity. Med de to trinkete kan du gjøre et Priest quest i EPL. Rewarden er Benediction, som du også kan gjøre om til Anathema. 7447084[/snapback] Da tror jeg faenmeg at jeg skal kjøpe den. Guilden min skal snart begynne i ZG, så vi kommer vel dit en gang Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er du på jakt etter en god pre MC/BWL robe, burde du gå for Truefaith Vestments Pattern: Truefaith Vestments koster nesten ingenting på ah. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja, skal kjøpe den en annen gang. den går for 200g på denne serveren. Men nå tar vi staven Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva er det enkleste å lvle opp fra 0-300, mining eller herbalism? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Herbalism er jeg ganske sikker på. Det er flere herbs rundt om kring enn det er veins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå