Dubious Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Cross-Realm funker desverre kun for grupper, så er en på en server med 90% av den siden man ikke er på så er det liten vits i å spille, da en blir drept hele tiden og det er minimalt med hjelp å få Jeg er på en server som føles som 99% Horde Lenke til kommentar
samaron Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Har jo ingenting med befolkningen på den faktiske serveren jeg spiller på. "Alle" har jo et spillernavn med en bindestrek og et servernavn. Cross-realm var en befrielse når det kom i sin tid for battlegrounds, da selv på en full server var det store problemer med å få fylt opp. Dagligdags open world spilling hadde det nok også fungert fint om Blizzard passet på å balansere spillerandelen. Jeg har riktignok ikke spilt siden 2008/2009, så har ikke snøring når dette ble innført på open world, men det var det første jeg bet meg merke i var at nesten alle spillerene er fra andre servere. I skrivende stund blir jeg corpse campet igjen, hehe. Prøver å gjøre en world quest nær Shackle's Den i Azsuna som er å drepe noen krabber og goblins, men er sikkert 20 alliance spillere som løper rundt og er kjempekåte på gjengvoldtekt. Tar jeg en /who i sonen får jeg opp 2 andre spillere utenom meg selv. Nå jeg skulle ønsket man kunne få reputation på andre måter enn world quests. Dem burde innføre tabard systemet som var i Wrath of the Lich King, eller bare generelt gi reputation i dungeons. Forresten, trenger ikke Hunter gi pet en spesiell type mat lenger? Finner ingen happiness status noe sted. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Poenget mitt er at 99% av spillerne er Horde, selv når vi er linket med andre servere som er 99% Alliance Så cross-realm funker stort sett bare når en er i gruppe Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Forresten, trenger ikke Hunter gi pet en spesiell type mat lenger? Finner ingen happiness status noe sted. Seks år siden dette ble fjernet, patch 4.1.0. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 De er lite interessert i å balansere virker det som. Se hvordan de håndterer battlegrounds, senest igår var det 4 heals 6 dps i wsg mot 10 dps...er så si umulig å vinne... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 PVP har alltid vært fryktelig ubalansert, er en grunn til at det aldri har slått særlig til som en stor e-sport. For mye tilfeldigheter fra patch til patch. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Driter i PvP, og bare på grunn av heals Den siden som har flest healere vinner 90% Beste løsningen er at healer spec ikke kan joine BGs, skal ikke gjelde for arena Lenke til kommentar
samaron Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Forresten, trenger ikke Hunter gi pet en spesiell type mat lenger? Finner ingen happiness status noe sted. Seks år siden dette ble fjernet, patch 4.1.0. Må si jeg ble litt satt ut når jeg logget på den gamle hunteren min. Den er level 29 og ble brukt som en battleground alt. Det var vel i 2005 eller noe. Ammo er nå grått, kan ikke bruke melee våpen sammen med ranged, enchants mangler, totalt endret. Mest rare var at melee våpenet var rødt fordi jeg ikke var høy nok level. Litt synd Blizzard har fjernet mye av realismen/kompleksiteten med spillet. 2 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) du kan ha malee våpen som survival hunter, de er fullblods malee nå beastmaster har gun og pets og marksman med bue uten pet kan ikke forvente at et mmo er HELT likt som det var for 12 år siden, da hadde ingen giddi å spille, at ting forandrer seg er bare bra Endret 26. januar 2017 av MrDarkey Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 MM brukte stort sett ikke pet uansett Tror Beastmaster kan bruke bue, tror det kom et eller annet fordi folk klaget på at de ville spille BM, men ikke likte våpenet Jeg er ikke fan av så mange spells/skills så jeg velger en dårligere passiv over aktive talents, der det ikke er til en stor ulempe, så Legion syner jeg er bra sånn sett Har kommet fram til konklusjonen at jeg ikke liker instances i Legion, da det bare er rot i de, ingenting som er rett fram lengre, noe som kan være både pluss og minus, men for min del så er det bare minus Tanket mye før Legion og likte å tanke i timewalking dungeons, men jeg kommer nok aldri til å tanke i Legion instances Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Du blir ikke fornøyd før du kan spille WoW slikt: Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Du blir ikke fornøyd før du kan spille WoW slikt: Spiller ikke Hunter Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Flying i 7.2 https://worldofwarcraft.com/en-gb/news/20506662 Er denne accountbound tro? Eller må man gå igjennom per character.. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Det er en achievement, så ja det holder å skaffe seg den på 1 char. Har hatt del 1 ganske lenge og den gir deg 20% kjappere mount i Broken Isles. Ifølge wowhead så kommer del 2 av denne achievementen i 7.2. Limer inn info (om del 2) som ble lagt ut i kommentarfeltet for litt over en uke siden: Part Two"Broken Isles Pathfinder, Part Two" will unlock flying in Legion zones account-wide after obtaining it on one character.The requirements for this achievement will be: Broken Isles Pathfinder, Part One Explore Broken Shore - Explore the Broken Shore, revealing the covered areas of the world map. (New zone coming in 7.2) Defender of the Broken Isles - Repel Legion assaults upon each of the Broken Isles zones. (Invasions coming in 7.2, similar to pre-patch) Legionfall Commander - Earn Exalted status with the Armies of Legionfall. (New faction coming in 7.2) Breaching the Tomb - Complete the Legionfall campaign. (Quest campaign leading up to the Tomb of Sargeras raid.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Tar litt lengre tid med mythic Nighthold: http://www.wowprogress.com/guild/eu/twisting-nether/Serenity Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Tar litt lengre tid med mythic Nighthold: http://www.wowprogress.com/guild/eu/twisting-nether/Serenity 9/10 allerede. Synes det er meget kjapt. Bossene er for lette hvis de drepes første dag. I BWL tok det jo uker før noen drepte første bossen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Hadde BWL kommet ut i dag hadde det blitt fullført på 3-4 timer. (aka. så kort tid som hadde vært mulig) At de nå har brukt over 4 døgn på 9/10 i et raid som er innenfor det samme tier'et er tross alt, ganske lang tid. Endret 30. januar 2017 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Nå er vel dette snakk om den "beste" guilden i verden? De spiller jo bare for å være "best", så alle som deltok hadde garantert BiS fra forrige raid og da blir ikke nye raid noe stort problem Jeg har bare ilvl 860 og kan ta alt solo (world quests), men med ilvl 800 så er alt utfordrende Har forøvrig ikke gjort Nighthold ennå, gidder bare ikke raide Har vurdert å bytte server for å joine noen venner som raider Heroic Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Forsatt 9/10, selv med reset på onsdag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Denne diskusjonen igjen? Hadde BWL kommet ut i dag hadde det blitt fullført på 3-4 timer. (...) Fakta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå