Dubious Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Det er faktisk en god grunn og det er at "alle" nå driver med keystone Mythics Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Gitt du har en keystone ja. Starter uansett på nytt hver uke. Alt opp til +4 er trivial uansett som ikke krever hverken noe gear eller skill. Tror du må prøve mer og syte/klage mindre. 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Nei, du starter ikke på nytt hver uke. La oss si at jeg avslutter en uke med keystone +10 som høyeste fullførte mythic. Da får jeg (i weekly chest) en keystone +7 på onsdag. Det vil si at jeg slipper å starte forfra med en lav keystone. At mythic dungeons ikke finnes i LFD synes jeg er bra. Dette er et MMO og LFD er i utgangspunktet en u-ting som ødelegger det sosiale med spillet. Ved å tvinge folk til å formere grupper blir spillet mye mer sosialt, som et MMO skal være. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Hva er egentlig så sosialt med at det lages grupper manuelt, men det snakkes like lite som en gruppe som er satt sammen automatisk? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Du kan jo selvsagt fortsette med keystone fra kisten, men det er også et par grunner til at enkelte ikke ønsker det. 1. For høy vanskelighetsgrad på keystone fra kisten. 2. Dårlig dungeon. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Hva er egentlig så sosialt med at det lages grupper manuelt, men det snakkes like lite som en gruppe som er satt sammen automatisk? Så absolutt ikke. Av erfaring snakkes det mye mer i grupper som er satt sammen manuelt opp imot LFD grupper Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Hva er egentlig så sosialt med at det lages grupper manuelt, men det snakkes like lite som en gruppe som er satt sammen automatisk? Så absolutt ikke. Av erfaring snakkes det mye mer i grupper som er satt sammen manuelt opp imot LFD grupper Ikke i de gruppene jeg har vært i Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Mindre prating enn hva det var før i tiden, men absolutt ikke stille nei. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Jeg kan også bekrefte at det snakkes mer i manuelle grupper. I LFD er det sjeldent noe snakk i det hele tatt. xClay: dersom man ikke looter keyen fra weekly chest. Får man da en helt ny en fra normal mythic samme uken? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Blir ikke noe bedre om man selv velger å holde kjeft, bruker selv å komme med super drøye comments under dungeons sånn at de må svare noe, så blir det en samtale eller diskusjon Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Jeg kan også bekrefte at det snakkes mer i manuelle grupper. I LFD er det sjeldent noe snakk i det hele tatt. xClay: dersom man ikke looter keyen fra weekly chest. Får man da en helt ny en fra normal mythic samme uken? Du kan vel pælme den også på lik linje me all annen loot. Du kan jo uansett kjøre normal uten å bruke key. Og har du ingen annen key i inventoryen får du vel bare en ny vil jeg tro. Lenke til kommentar
samaron Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Er det en annen måte å få reputation med factions i Legion på utenom world quests? Dungeons ser ikke ut til å gi reputation, som er veldig kjipt. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Nei. Wq or order hall er tingen. Det er noe drit. Heldigvis er det ikke særlig mange spesifikke reputation krav. Så du trenger ikke stresse med å farme opp. Tror du må være revered (?) for å komme inn i nighthold? Lenke til kommentar
samaron Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 World Quests er noe kjipt å gjøre pga spillerubalansen. Tar lang tid å gjennomføre dem. Prøver å få opp skill i professions, og noen recipe får man bare ved exalted status, blandt annet. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Ja, WQ er noe drit... Det er en evig grind. Finnes dog flere addons som grouper deg med folk slik at det går mye raskere. Professions er strengt talt helt unødvendig om du ikke raider og har behov for en stabil inntektskilde. Lenke til kommentar
samaron Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Tar mest tid pga greifing fra andre spillere. Et egentlig veldig enkelt world quest kan raskt ta opp mot én time å gjennomføre siden jeg tilbringer mer tid som ghost enn det jeg får gjort av quest. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Bytt til pve server.... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 De fleste WQ er enkel for alle klasser og utstyr nivå Svært sjelden jeg har hatt problemer og har en et problem så kan du enten dra, eller vente på at det kommer noen og hjelper Største problemet jeg har med WQ/Emissary er at de ikke gir noe fornuftig reward da utstyret en får fra de er ubrukelig og repuation trenger jeg ikke da jeg er Exalted med alle Enkleste løsningen til griefing er å flytte til PvE server Lenke til kommentar
Strato Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Utstyret er da langt i fra ubrukelig?! For det første er det kanskje den beste kilden til å få legendaries (som er grunnen til at de fleste fortsatt gjør dette). For det andre kan du få høy ilvl epics. Gearet du får kan titanforge opp til ilvl 910 (skal mye til). Så lenge du har ilvl rundt 865 så er WQ høyst aktuelt for deg både på grunn av legs og epics. Når du kommer opp mot ilvl 900 så er det egentlig bare legendaries som er attraktivt. Lenke til kommentar
samaron Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Kommer mest sannsynlig til å bytte server når migration åpner. Burde nok komme en snart siden serveren er oppgitt som full, og opplever av og til kø ved innlogging. Mye av griefing problemet kunne enkelt blitt ordnet opp i om Blizzard stokket om på hvilke servere som er knyttet sammen. Å spille på en PvP server var ikke problematisk i det hele før dette cross-realm greiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå