shizz kebab Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Har dere hørt rykter om at man må ha t3 ringen for å komme over 69 til 70En måte å inkludere naxx på eller bare oppspinn? 7440457[/snapback] Tviler sterkt, er jo flere som har blitt 70 i beta sikkert uten t3. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 "Her bli det liv!" Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hahaha! :!: Godt å se at det ikke bare er meg som sliter Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Skarstad, jeg ser du har post... syns du burde gå og se om det er noe spennende! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Skarstad, jeg ser du har post... syns du burde gå og se om det er noe spennende! 7442562[/snapback] Det var tre brev om gullselgersider, hurra. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Skarstad, jeg ser du har post... syns du burde gå og se om det er noe spennende! 7442562[/snapback] Det var tre brev om gullselgersider, hurra. 7442611[/snapback] Hvordan har de klart å slite seg gjennom downtime? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Så er det addon-helvette igjen. Hurra ! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hvordan har de klart å slite seg gjennom downtime? 7442827[/snapback] Det ble en uke med alt-leveling før patchen, så der har vi nok grunnen. Alt i alt en skrekkelig patch for min del; agility -> attack power-forandringen var utrolig ødeleggene, jeg løper rundt med litt over 600 AP. Flere poeng i Beastmastery hjelper heller ikke, alt jeg får er litt raskere attack speed, noe som ikke hjelper i det hele tatt i PvP. Det eneste lyspunktet er The Beast Within; den stakkars lille Warlocken prøvde å feare meg igjen og igjen. Ikke at det hjelp med så mye, da, for DoT-ene tok meg etter at han var død. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Tull og tøys. Har selv en ræva gearet hunter alt, og med 41 BM spec hadde jeg både mer max dmg range og mer paperdoll dps enn med MM i 1.12. Husk at DPS på bows har gått opp ganske bra. Endret 6. desember 2006 av likferd Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Tull og tøys. Har selv en ræva gearet hunter alt, og med 41 BM spec hadde jeg både mer max dmg range og mer paperdoll dps enn med MM i 1.12. Husk at DPS på bows har gått opp ganske bra. 7443784[/snapback] Jeg har ikke sett på våpenet mitt, men jeg trodde avstandsvåpenforandringene skulle komme først i TBC? Det eneste nye i BM-treet som hjelper meg er Focused Fire (2% ekstra skade), Ferocious Inspiration (3% ekstra skade i 10 sekunder etter at pusekatten min crit-er) og Serpent's Swiftness (+20 Attack Speed). Det gir meg 5% ekstra damage hvis jeg kan sende inn pet'n min først og la den gjøre noen angrep, og det er alt. De raskere angrepene hjelper veldig lite i PvP, i PvE er den derimot fin-fin. Endret 6. desember 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Tull og tøys. Har selv en ræva gearet hunter alt, og med 41 BM spec hadde jeg både mer max dmg range og mer paperdoll dps enn med MM i 1.12. Husk at DPS på bows har gått opp ganske bra. 7443784[/snapback] Jeg har ikke sett på våpenet mitt, men jeg trodde avstandsvåpenforandringene skulle komme først i TBC? 7443801[/snapback] Hm servern er nede for meg ennå, så jeg baserer mine uttalelser fra PTR. PTR er det samme som 2.0 patchen er det ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Var moro dette, gratis respecc og anna kos. Sprang bort til portalen til Ghostlands etc. Kos det Sto en draenei i Chillwind Camp og gav meg quest også. Kos. Bare synd at serveren tok en shutdown nå i sted, sprang rundt og questa og drepte carrion grubs for larval acid etc og boom, shutdown Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Gief mirror til nye patchen Skal laste ned ned på den bærbare @ school, siden jeg har en del dødtid. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Gief mirror til nye patchen Skal laste ned ned på den bærbare @ school, siden jeg har en del dødtid. 7444572[/snapback] Det er flere av dem, med god hastighet. Bare sjekk den tråden som omhandler emnet, tror kanskje det er lenker der også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Er curse-gaming siden nede / borte? Der man laster ned addons osv.. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Var moro dette, gratis respecc og anna kos.Sprang bort til portalen til Ghostlands etc. Kos det Sto en draenei i Chillwind Camp og gav meg quest også. Kos. Bare synd at serveren tok en shutdown nå i sted, sprang rundt og questa og drepte carrion grubs for larval acid etc og boom, shutdown 7444135[/snapback] hvor er ghostlands :S og gjør den portalen noe? og nå husker jeg ikke 100% hvor chillwind camp er heller hvor er den og hvilket quest? PS: er du aliance Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Stussa på Ghostlands jeg og.. Chillwind Camp er i WPL Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Stussa på Ghostlands jeg og.. Chillwind Camp er i WPL 7445533[/snapback] aaaaa det er den campen der horde har quest med og drepe en lvl 60 elite vis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Fullt mulig det, jeg er alliance så.. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Fullt mulig det, jeg er alliance så.. 7445541[/snapback] hehe vel det er den som er close to Schoolo? P ^^ husker jeg og en annen hunter drepte 2der uten at vaktene klarte og gjøre så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå