Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan har de klart å slite seg gjennom downtime?  :tease:

7442827[/snapback]

Det ble en uke med alt-leveling før patchen, så der har vi nok grunnen.

Alt i alt en skrekkelig patch for min del; agility -> attack power-forandringen var utrolig ødeleggene, jeg løper rundt med litt over 600 AP. Flere poeng i Beastmastery hjelper heller ikke, alt jeg får er litt raskere attack speed, noe som ikke hjelper i det hele tatt i PvP. Det eneste lyspunktet er The Beast Within; den stakkars lille Warlocken prøvde å feare meg igjen og igjen. Ikke at det hjelp med så mye, da, for DoT-ene tok meg etter at han var død.

Lenke til kommentar
Tull og tøys. Har selv en ræva gearet hunter alt, og med 41 BM spec hadde jeg både mer max dmg range og mer paperdoll dps enn med MM i 1.12. Husk at DPS på bows har gått opp ganske bra.

7443784[/snapback]

Jeg har ikke sett på våpenet mitt, men jeg trodde avstandsvåpenforandringene skulle komme først i TBC?

Det eneste nye i BM-treet som hjelper meg er Focused Fire (2% ekstra skade), Ferocious Inspiration (3% ekstra skade i 10 sekunder etter at pusekatten min crit-er) og Serpent's Swiftness (+20 Attack Speed). Det gir meg 5% ekstra damage hvis jeg kan sende inn pet'n min først og la den gjøre noen angrep, og det er alt. De raskere angrepene hjelper veldig lite i PvP, i PvE er den derimot fin-fin.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Tull og tøys. Har selv en ræva gearet hunter alt, og med 41 BM spec hadde jeg både mer max dmg range og mer paperdoll dps enn med MM i 1.12. Husk at DPS på bows har gått opp ganske bra.

7443784[/snapback]

Jeg har ikke sett på våpenet mitt, men jeg trodde avstandsvåpenforandringene skulle komme først i TBC?

7443801[/snapback]

Hm servern er nede for meg ennå, så jeg baserer mine uttalelser fra PTR. PTR er det samme som 2.0 patchen er det ikke?

Lenke til kommentar
Var moro dette, gratis respecc og anna kos.

Sprang bort til portalen til Ghostlands etc.

Kos det :)

Sto en draenei i Chillwind Camp og gav meg quest også.

Kos.

Bare synd at serveren tok en shutdown nå i sted, sprang rundt og questa og drepte carrion grubs for larval acid etc og boom, shutdown :(

7444135[/snapback]

hvor er ghostlands :S og gjør den portalen noe? og nå husker jeg ikke 100% hvor chillwind camp er heller hvor er den :p og hvilket quest? PS: er du aliance

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...