xClaymanx Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Hva skjer med legendary looten til den karen der da? 3 legendarys på 2 dager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 De fikk jo beholda Legendaries, så tviler på at det kommer til å skje noe drastisk http://eu.battle.net/wow/en/character/aegwynn/L%C3%AEft%C3%AAd/feed h*n der blei banna 6 måneder er vel kjipt nok. ( de mister nok også all looten, det skjedde med de som exploitet artifact farmen) Ser ikke ut som han er banna lenger, for han har iallefall fått achivements og items de siste 12 timene. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hvordan overfører man egentlig order resources fra karakterene? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Uten å ha dobbeltsjekka, så mener jeg du kan kjøpe account-bound OH-resources for Blood of Sargeras. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Stemmer. 1 blood for 200 resources Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Herregud er 9000 stykker forran meg i køen. Godt å se at andre har det verre en meg i dag Endret 17. desember 2016 av Heradon Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Skulle vært sendt til Blizzard, så de ser hvor mye penger de taper, men, 20k spillere er vel småtteri i den store sammenheng Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Pfff de taper ikke mye penger på den der serveren...noen tusen spillere er knapt et musepiss i havet i WoW. Og de som spiller der har sikkert kjøpt og spilt Legion allerede uansett. Endret 17. desember 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Er vel snakk om rundt 200 000 spillere i hvertfall, ikke nok med det så er det mange andre private servere. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Og hvor mange av disse ville betalt for Legion om ikke piratservere var tilgjengelig? Hvor mange av disse har allerede betalt for Legion og ville mest trolig hoppet av uansett? Hvor mange av disse spiller både vanilla og Legion? Hadde vært interessant å fått noen tall på det. Hvis ikke blir det jo bare logikk ala det filmbransjen driver med angående piratkopiering. 200 000 spillere feks betyr jo selvfølgelig ikke 200k tapte abonnementer for Blizzard. Eller 200k potensielle salg som gikk i vasken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Tipper 80% har spilt legion og vil teste vanilla siden det var så mye mas om det i media Endret 17. desember 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Jeg vil spille Vanilla, men kun om Blizzard får ut fingern De kommer bare med dårlige unskyldninger for hvorfor de ikke har EN vanilla server da det ikke ville tatt de mange timene å sette den opp Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Det ville ikke tatt dem mange timene å starte en vanilla server? Ok..... Skjønner du vet hva du snakker om. Eventuelt ikke tenker så mye over hva du skriver Jeg vurderte å henge meg på. Pvp med enhance shaman, gode gamle whirlwind, er noe av det morsomte jeg har gjort i wow. Men hvorfor skal jeg gå tilbake og bruke år og dag på å lvle til 60. 40 lvler uten mount, og så år og dag før du har råd til epic mount. Huff, savner ikke de dagene i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Pluss å sitte timevis i kø Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Jeg spiller beggedeler. Skulle jeg måtte velge, så hadde jeg hoppet av Legion Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Hvor lenge brukte "amatørene" fra Nostalrius å sette opp serveren? Blizzard har garantert en versjon som kan puttes rett på en server og det største arbeidet vil være å få den inn i launcheren Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Vel, akritekturen har forandret seg, så du kan ikke nødvendigvis uten videre implementere det i dagens servere. Sannsynligvis måtte det bli i et stand-alone environment, med mindre de gjorde en full rekreasjon, men det er igjen ikke en liten jobb. Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Samt at de angripes av DDoS til stadighet. 6 DDoS angrep hittil i dag. Syns de gjør en bra jobb jeg. Var ikke bare blomster når Blizzard kom med Vanilla heller for å si det mildt. De hadde under halvparten så mange spillere per server også den gangen. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 De kunne gjort det enda bedre dersom de hadde brukt PROXY til å beskytte serverne sine fra DDOS-angrep. Nost er svært sparsommelig når det gjelder bruk av midler. Skjønner ikke at de kan bruke så lite penger på server-utgifter. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Hva er det egentlig de tjener penger på da? Reklame på nettsidene deres? Stått i kø en stund for å prøve, får se om det i det hele tatt er spillbart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå