Bytex Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Hæ hvordan kan du levele opp uten å spille med bare order resources? Trodde bare followers fikk XP av missions. Og hvis du aldri spiller alten får du jo bare 1-2 followers. Endret 1. desember 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Fra noen oppdrag får man items som gir EXP til karakteren, og ikke followers. Ikke prøvd det selv, men folk har jo levlet opp to-tre alts til 110 på denne måten. Og siden Legion kom for ganske nøyaktig 3 måneder siden, så er det nok mulig å levle opp på en karakter på rundt én måned. Edit: Nei, nå tenker jeg litt feil. For man kan selvsagt levle opp flere karakterer samtidig på denne måten. Endret 1. desember 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Æh...3000 XP og sånt? Nei dette skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Det er to forskjellige xp missions, de som er markert grønne gir Follower XP de som er mørk-lilla og står "XP" på er til selve character http://imgur.com/a/4NzRU Endret 1. desember 2016 av Lixxon Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Har lvl'et ett par levler på Druiden min på den måten selv. Tar ganske lang tid da, får vel ca en bar per mission som tar 4 timer om jeg ikke husker feil. Også må man jo ha ressursene til det, så man må uansett spille litt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Men du trenger ikke spille alten din for det. Du kan kjøpe resources for Blood med din main, og sende det til altens postkasse. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Hva er normal dps med rundt 840 ilvl på bm hunter? Har ca 250k på single target fights, noe mer når det er flere targets, men syntes det er lite i forhold til andre Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Men du trenger ikke spille alten din for det. Du kan kjøpe resources for Blood med din main, og sende det til altens postkasse.Kan man sende resources? Hmm Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Men du trenger ikke spille alten din for det. Du kan kjøpe resources for Blood med din main, og sende det til altens postkasse.Kan man sende resources? Hmm 1 Blood of Sargeras = 200 Order Resources (Account Bound) (Fra Blood vendoren) Lenke til kommentar
Helvetica Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Poppa en ny World Boss i dag, samtidig som Nithogg er oppe. Ser også at folk utnytter en bug som gjør at de får så mange loot muligheter de vil fra denne. Får satse på at disse også får samme reaksjon som de som utnytta AP-glitchen for litt siden. Endret 5. desember 2016 av Helvetica Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Har startet å lvle DK og Monk, bare de jeg mangler for 110 Jeg hadde de fra før, så DK er på 90 og Monk på 60 Gidder ikke gjøre Emmisary lengre da jeg ikke ser poenget når jeg har blitt Exalted Vurderer å bytte server for å raide med venner, men vet ikke om jeg gidder.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Poppa en ny World Boss i dag, samtidig som Nithogg er oppe. Ser også at folk utnytter en bug som gjør at de får så mange loot muligheter de vil fra denne. Får satse på at disse også får samme reaksjon som de som utnytta AP-glitchen for litt siden.De har fiksa det allerede. Lenke til kommentar
Helvetica Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Det er bra. Lurer på hvor mange som går rundt med hele loot table'n i titanforged nå 5-6 timer er god tid til å skaffe seg sweet loot! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 De fikk jo beholda Legendaries, så tviler på at det kommer til å skje noe drastisk Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Bossen som poppa igår droppa jo berre dritt uansett (for meg) Lenke til kommentar
Helvetica Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) De fleste som drepte han mer enn 3 ganger, og fikk loot flere ganger, har nå fått en ban på alt fra 3-7 dager virker det som - fra denne tråden på Reddit. Jeg tar det rolig i de titanforged 880 legsa jeg fikk fra han! Endret 6. desember 2016 av Helvetica Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Var ikke klar over at det var en bug en gang jeg, Så det dukka opp et lilla WQ, selv etter at jeg hadde tatt Nithogg ila helga, så jeg gjorde det på to charer og tenkte ikke noe mer over det. Trudde kanskje dem hadde økt intervallet eller noe sånt. Jeg var uansett ikke banna, så det virker nok en gang som Blizzard kun har tatt dem som har gått inn for å exploite. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Dreper man bossen en gang og velger å banne folk vil nok blizzard møte en klagestorm som de igrunnen bare kan takke seg selv for. Dukker bossen opp og folk dreper den en gang er dette ok, velger folk å drepe den igjen og igjen og mottar loot har de seg selv å takke for ban'en Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 De fikk jo beholda Legendaries, så tviler på at det kommer til å skje noe drastisk http://eu.battle.net/wow/en/character/aegwynn/L%C3%AEft%C3%AAd/feed h*n der blei banna 6 måneder er vel kjipt nok. ( de mister nok også all looten, det skjedde med de som exploitet artifact farmen) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Når du faktisk går inn for å utnytte noe som klart er en bug, og tenker "må farme den så mange ganger som mulig før blizzard oppdager feilen", da fortjener du ban. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå