Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

 

 

Føler folk krever for mye av dps for noen enkle mythics. Har brukt helga på å gjøre WQs og levle fishing mens jeg venta på å få gruppe til å gjøre en vanlig mythic Neltharion's Lair. Jeg har bare 847 ilvl på main, men det burde da holde i massevis for en enkel mythic. Alt jeg vil er å fullføre noen quests, og jeg orker ikke maset med keystones. :p

 

Gav til slutt opp etter å ha hatt en group listing gående i flere timer, og bare fått to ekstra DPS.

Husk at de har ikke "magisk" vis fått høyere ilvl enn deg, de har rett og slett lagt mer tid inn i det enn deg. Dermed ønsker de ikke å bruke unødvendig mye tid på en enkel mythic. 

 

 

Prøv å få tak i en tank eller healer som kan hjelpe deg, det er en ganske stor overflod av DPS der ute, så mange om beinet.

 

 

Ja, jeg vet det, men det er ikke lett å finne tank eller healer, og jeg har selv ikke investert nok i de andre artifactene til at jeg tar sjansen på å tanke for første gang siden TBC, eller heale for første gang siden vanilla.

 

Tenkte å kjøre en kjapp lfr på en alt. Etter rundt en time i kø, hadde jeg fortsatt ikke kommet inn. Ikke pga. manglende healere, men fordi det alltid var en tank som avslo, da pop-up-en kom hvert tyvende minutt.

 

 

Det høres helt ulogisk ut.

Køer man til LFR og noen avslår, er man automatisk først i køen for neste gruppe. Jeg nekter å tro at man må vente 1 time for LFR uansett specc og klasse. Samme gjelder vanlige dungeons om man bruker Finderen.

Ellers så skjønner jeg ikke hvorfor folk syter å klager over mythic+. Spilt mage selv, uten noe særlig guild aktivetet, så jeg har måtte køe med randoms 95% av tiden. Gikk litt tregt å få gruppe når man var 840, men det ordna seg alltid, og folk deler gladelig gear de ikke trenger. Noen item levels senere nå er det ikke noe problem. Regner med +10 achievement uken som kommer.

 

-edit-

 

Å jeg er en meget casual spiller, har ikke tid til å sitte mange timer i strekk å raide eller finne grupper.

Endret av blcmn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste gjør LFR de første dagene, så lengre du venter, jo lengre må du vente i queue

Jeg har stort sett bare tid til å raide på søndager, siden det da ikke er noe annet som skjer. Sånn ellers blir jeg avbrutt hele tiden, så jeg spiller for det meste Civ 6 single player, hvor det ikke har noe å si at jeg forsvinner i 20 min - 2-3 timer.

Lenke til kommentar

På et helt overfladisk nivå, har folket fått noen favoritter blant artifact-våpnene?  Rent utseendemessig altså?  Personlig syns jeg resto shaman har utrolig flott våpensett, mens for eksempel Doomhammer for enhancement er litt skuffende (er jo tross alt Doomhammer da!). Det spiller ikke så stor rolle i spillet selvsagt, er bare en liten del, men likevel. Noen andre som er happy/misfornøyd? :)

Lenke til kommentar

Er nok biased siden jeg spiller paladin, men jeg synes både retri og prot er stilige

Jeg spiller gull-retridin :p

Fury warrior er wannabe palli, med 2 sverd

Resten er litt sånn, meh!

 

Klasser på 110 med fullført campaign

Boomkin: Kjedelig scythe

MM Hunter: Greit nok..

Retri/Prot: Awesome

Demo lock: Bleh!

Fury Warrior: like bra som palli, men mye bedre class hall

 

110 uten fullført campaigns

Fire Mage: Meh!

Enhance Sham: Meh... hadde begge våpnene vært flammete så hadde det vært mye bedre..

Outlaw Rogue: Passer fint for pirater..

DH tank: Spesiell, men Meh!

Lenke til kommentar

Legion er offisielt den første ekspansionen der jeg ikke orker å levle opp altene mine. To ganger gikk greit, men om det ikke snart går raskt å 'farme' levels i dungeons, så er det takk og farvel for min del.

^hmm, jeg har nå levlet 2 characters fra 100 til 110 med bare XP missions. Aldri vært så enkelt :D (Sender over Order Resources fra Blood Trade vendor) gjøres lett via tlf og tar ikke lang tid

Lenke til kommentar

Blizzard har vell sagt at Legion skulle bli den mest alt-vennlige ekspansjonen noensinne, men på grunn av Artifacts har de fått til det stikk motsatte. Det straffer seg enormt mye å ikke fokusere all sin tid på én karakter. Til og med dual specc er umulig.

 

Da jeg raidet hardcore "back in the day", så byttet vi specc fra boss til boss, og i noen tilfeller spilte vi heller på alts, om det var nødvendig med spesielle klassekonfigurasjoner.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Blizzard har vell sagt at Legion skulle bli den mest alt-vennlige ekspansjonen noensinne, men på grunn av Artifacts har de fått til det stikk motsatte. Det straffer seg enormt mye å ikke fokusere all sin tid på én karakter. Til og med dual specc er umulig.

 

Da jeg raidet hardcore "back in the day", så byttet vi specc fra boss til boss, og i noen tilfeller spilte vi heller på alts, om det var nødvendig med spesielle klassekonfigurasjoner.

Kommer en vendor i 7.1.5 som selger artifact research boost, en til lvl 5, 10, 15 og 20.

 

Det hjelper i alle fall litt på.

Lenke til kommentar

 

Legion er offisielt den første ekspansionen der jeg ikke orker å levle opp altene mine. To ganger gikk greit, men om det ikke snart går raskt å 'farme' levels i dungeons, så er det takk og farvel for min del.

^hmm, jeg har nå levlet 2 characters fra 100 til 110 med bare XP missions. Aldri vært så enkelt :D (Sender over Order Resources fra Blood Trade vendor) gjøres lett via tlf og tar ikke lang tid

 

Får jo kun ca. 40k xp per mission som tar 1.5 - 3 timer, og du trenger over 600k for hvert level..

Lenke til kommentar

 

Legion er offisielt den første ekspansionen der jeg ikke orker å levle opp altene mine. To ganger gikk greit, men om det ikke snart går raskt å 'farme' levels i dungeons, så er det takk og farvel for min del.

^hmm, jeg har nå levlet 2 characters fra 100 til 110 med bare XP missions. Aldri vært så enkelt :D (Sender over Order Resources fra Blood Trade vendor) gjøres lett via tlf og tar ikke lang tid

 

Har ikke fått med meg at det går an å sende ressurser til andre karakterer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...