DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Kan noen sponse meg med et paycard så jeg får spilt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg hadde heller kastet en tohundrelapp i Glomma. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg hadde heller kastet en tohundrelapp i Glomma. 7436494[/snapback] Hvor da, så skal jeg svømme etter den Skal skaffe meg Visa i dag så.. Går nok bra Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Fikk nettopp en beta key på mail. Typisk at wow-europe.com er nede Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Fikk nettopp en beta key på mail. Typisk at wow-europe.com er nede 7437490[/snapback] Jejg skjekker mailen var gang jeg hører sånt, blir like skuffa hver gang. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hvor mye koster lifestealing ca? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hvor mye koster lifestealing ca? 7437673[/snapback] Vel her er det du trenger for og få det. Vet ikke hvor mye det koster på din server men på min er det vel omtrent 200g eller noe sånt Klikkbar Link Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) På min server hadde det vel blitt max 100g. Endret 6. desember 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) På min server hadde det vel blitt max 100g. 7437980[/snapback] Vel 6*2g=12g + 6*5g=30g + 6*5g=30g + =72g hvilket tilsier at jeg har gjort en alvorlig regnefeil i mitt forje regnestykke. Sorry. blir vel mellom 70-80g da. Endret 6. desember 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hvor mye bør jeg ta for Night reaver? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg betalte ca. 80g for lifesteal. Det største problemet var bare å finne en som kunne mekke den for meg. Det er en sjelden og egentlig ganske ubrukelig enchant (Med unntak twinks) Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Noen som har prøvd nye talentszorz? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg kom meg ikke inn! Satte seg fast på char list Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Venter på å få litt mer råd om healing builds i Priest-tråden før jeg satser på nye talenter. Kommer til å bli full PVE-healbot på meg en stund. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Yess! Nok engang er det eneste nye med patchen for rogues en bug med vanish som har blitt fiksa. 4 år til så er Vanish "Normalized". "Vanish" will now properly un-target the Rogue from the attacker when the attacker is in the same party". Oioioi, fant enda en bug som ble fiksa for rogues. Fixed a bug where Rogues were able to use the ability "Ghostly Strike" when not facing their target. Endret 6. desember 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Yess! Nok engang er det eneste nye med patchen for rogues en bug med vanish som har blitt fiksa. 4 år til så er Vanish "Normalized". 7439698[/snapback] EY! "normalized" er forbeholdt warriors! ligg unna! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Huntards ble vel normalized for en stund siden også, ble de ikke? Btw, hva med å lage en liste over alle warriors som HS'er eller disconnecter etter Rend på de forskjellige realms? Begynner å bli drittlei dem nå, blir nok ikke UBRS på meg på en stund nå som BWL/Onyxia attunement er fikset for prestinnen. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 venter på at deathwing kommer opp.. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Har dere hørt rykter om at man må ha t3 ringen for å komme over 69 til 70 En måte å inkludere naxx på eller bare oppspinn? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Sjølvsagt berre rykter. Dei vil ikkje tvinge folk til å gjer noke. Visst det hadde vore tilfelle ( noke som det ikkje er ) hadde eg slutta kun pga protest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå