Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Gidder ikke å lete opp noe data på dette, men min erfaring er:
Raidbosses(ikke LFR) > World boss > Mythic+ Weekly Cache > Mythic+ Rewards > Alt annet (LFR, emissary, normal/hc dungeon, rares, PVP).

Uansett uvesentlig, poenget er at du kan ikke forvente å få legendary kjapt ved å kun gjør emissary quests.

Du har desidert størst sjanse på legendary om du gjør mest mulig av content som Blizzard har gitt deg. 

Lenke til kommentar

Ingen som forventer å få de kjapt, men etter å ha gjort 500 world quests så skulle man egentlig kunne forvente å ha fått 1...

Tipper jeg blir Exalted med alle Legion factions før jeg ser snurten av en Legendary og når det gjelder content, så får jeg nok gjort "Mythic dungeons" på Heroic snart, så Blizzard har med andre ord sagt at Mythic ikke kommer i LFD, men det har ikke noe å si for meg så lenge jeg får gjort mine quests...

Lenke til kommentar

Er overhode ikke noe fan av hvordan Legendary er basert på RNG når det er så ekstremt stor forskjell på dem. Uten bracers og ring for Mage kan man rett og slett ikke konkurrere på loggs uansett hvor bra man spiller. 

Har selv gjort snart 100 mythic+, drept 83 raid bosser og gjort alle weekly chest's så langt, resultatet er en ubrukelig chest. 

Så logger en i guildet på alten sin, og etter to timer played på 110 så får han BiS nummer en, dagen etterpå fikk han jaggu nummer to.

RNG er RNG, men når det avgjør en så stor faktor av damage done, så er det mer demotiverende en motiverende....

/rantover

Lenke til kommentar

895/1000 world quests her, 500?! psh, :ohmy:  og alt dette på 1 karakter.  :rofl:

1 Legendary, men det kom via mythic dungeon +0

Gjør du flere enn 4 per dag?  (Regner nesten med det)

Siden en kun får fra Emissary cache og ikke hver enkelt world quest

Så ja, jeg skulle jo ha nevnt igjen at jeg gjør world quest for Emissary

Det er mulig å få fra vanlige mobs (skal en tro på det som skrives) og fra rares, selv når en ikke er 110

Lenke til kommentar

Nå er det såpass mange dungeons tilgjengelig at du har ganske mange Mythic's du kan gjøre per uke. Skal være ganske dedikert om du gjør alle Mythics ukentlig og fremdeles føler for å farme enda mer. Samtidig så er det jo ikke lock-out på Mythic+.

Det å ta en Mythic dungeon tar nok ikke noe særlig lenger tid enn en heroic. Mythic+0 er såpass enkelt og de som farmer det så høy ilevel at du fyker igjennom ganske så raskt. De som farmer heroics er ofte endel lavere ilevel så det går ikke nødvendigvis noe raskere.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat aktivert kontoen igjen, kommet meg til level 100, men har ikke kjøpt Legion.

Hva er World Quests?

Quests du får når du kommer deg til 110

Gir gull, utstyr order ressurser og AP etc.

4 per dag (i en gitt sone eller faction) gir deg en Emissary chace, for en sjans for Legendary + 1 gear, AP, order

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har akkurat aktivert kontoen igjen, kommet meg til level 100, men har ikke kjøpt Legion.

Hva er World Quests?

Litt mer "dynamiske" dailies.

Lenke til kommentar

895/1000 world quests her, 500?! psh, :ohmy:  og alt dette på 1 karakter.  :rofl:

1 Legendary, men det kom via mythic dungeon +0

Gjør du flere enn 4 per dag?  (Regner nesten med det)

Siden en kun får fra Emissary cache og ikke hver enkelt world quest

Så ja, jeg skulle jo ha nevnt igjen at jeg gjør world quest for Emissary

Det er mulig å få fra vanlige mobs (skal en tro på det som skrives) og fra rares, selv når en ikke er 110

som regel, jeg gjør alle world quests som gir AP :)

Lenke til kommentar

Synes de skal legge til lockout på mythic+ dungeons, dette alene overgår nesten raiding gear, eller vi fikk se hvordan raid bossene ble overkjørt med overgeared spillere... aldri før har vel 600+ guilds cleared 7/7Mythic, etter så kort tid.

Poenget er jo at Mythic+ = RAID når det kommer til loot. Så det er jo ikke rart at du klarer å skaffe deg utstyr i Mythic+ som gjør at Mythic RAID's blir enklere. Det er jo hele poenget. Du må jo uansett opp på Mythic+10 og høyere for å ha sjanse for drops som er direkte relevant for Mythic RAID's så det er krever jo en temmelig solid gruppe og er sånn sett fortjent.

Lenke til kommentar

Hva er World Quests?

Litt mer "dynamiske" dailies.

Så når man kommer hjem fra jobb, så gjør man dagens world quests før man spiller sammen med guilden. Skjønner. :p

Erstatter det dailies? Eller har man begge deler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...