MythiC8 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Kjørte igjennom Karazhan på Lørdag, full gruppe med IRL venner. Sinnsykt morro Hadde litt dårlig setup med 2 fire mages og en MM hunter, og den ene med litt dårlig gear, så vi måtte hoppe over en boss (Maiden eller hva hu heter). Vi rakk rett og slett ikke å få inn nok dmg på shieldet hennes før vi sprengte i lufta. Whipa vel 12 ganger på siste bossen. Fikk den til 1% på tredje forsøk, men folk begynte å bli trøtte og ufokuserte. Men vi ga oss ikke før den var nede. Brukte vel totalt 5 timer med mye surr og uten å sjekke noe videoer eller tactics på forhånd. Gleder meg til neste tur dit. En helt annen opplevelse enn Emerald Nightmare spør du meg, selvom det også var greit nok de første gangene forsåvidt. Blir noe annet med bare kjentfolk da, det spiller jo også inn såklart. Jeg hadde noe av den samme opplevelsen med en helt random gruppe. Passet på å ikke ta med noen som var overgearet for å få en skikkelig utfordring, holdt på i 5-6 timer, tror kanskje det er det morsomste jeg har hatt det i wow siden vanilla/tbc. Vi wipet flere ganger på hver eneste boss utenom opera, ordentlig gøy å finne ut hvordan vi skulle klare de forskjellige bossene og se hvilke små forskjeller det var fra original instancen. Brukte 7-8 forsøk på maiden, på moroes måtte vi la førstemann med 2 bleed stacks dø med vilje for så å combat resse, eneste måte å bli kvitt stacks på, healer hadde ikke sjans når 3-4stk hadde 2 stacks hver. Curator tok sikkert 10-12 forsøk, hadde ikke dps til å ta han i andre evocation, så rommet var helt smekkfullt av de greiene på gulvet på vei til tredje evo. Denne uka vil jeg nok ha en bedre gruppe, men er glad for at jeg fikk denne opplevelsen første gangen. Føles mye bedre å ta bosser når man må slite seg gjennom og alle i gruppa må utføre boss mechanics perfekt, enn når gear veier opp for feil og dps'en er høy nok til at man "slipper unna" mechanics som blir vanskelige først langt uti fighten. Det eneste jeg savnet var den bossen som hadde 3 forskjellige beams i tbc, husker ikke navnet, den kunne de gjort veldig interessant tror jeg Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Tror jeg venter til nest expansion for å soloe kara, for 5-6 timer... nei takk Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Med en ordentlig geara gruppe som kan taktikkene og snarveiene for å skippe trash tar det sikkert ikke mer enn en drøy time. Men det var gøy og "utforske" og gjøre noe vanskelig for en gangs skyld å, ikke bare løpe gjennom. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Tror jeg venter til nest expansion for å soloe kara, for 5-6 timer... nei takk Kan si at jeg og guidlen kjørte gjennom på ca 1 time ezpz. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Ikke mange jeg kjenner som var innom å raidet sunwell. Jeg husker det stoppet opp på Bloodboil i min daværende guild. Morro var det, men vi var ikke spessielt flinke En kompis av meg kom vel til til twins i sunwell eller noe. Sunwell var jo latterlig vanskelig da. Det var tiden raids ikke ble tatt for første gang dagen det kom ut. Funwell, det var tider. Muru pre nerf kan dog dra til helvete. Meeen Sunwell > EN 10/10. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Flere som har kjøpt virtual ticket til Blizzcon? Har faktisk aldri kjøpt det før, men prøver meg i år Endret 4. november 2016 av Sending! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Har kjøpt årlig siden det var en mulighet. Selv om det er en del paneler om overlapper hverandre så har du full VOD mulighet til å se det du gikk glipp av. Innholdet er også tilgjengelig på nett en uke eller to etterpå. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Er dungeons linket til rep nå? Eller må en bare grinde world quests/scenario med withered/leylines for rep med f.eks. Nightfallen? Om det er slik syns jeg det er litt dumt, det samme med at det ikke er quester nok til at en kommer seg til revered engang. Blir litt lei sånne repeterende saker etterhvert. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 World quests og de fleste en gangs quests gir rep Er halveis til exalted på alle, unntatt Nightfallen som jeg er Exalted med, så vanskelig er det ikke Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Nei vanskelig er det ikke, men det blir en ganske lang og monoton grind syns nå jeg. Hadde vært greit om man kunne brukt tabard og gått dungeons samtidig, særlig når man skal ha de her 80 lingering soul et-eller-annet også. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Flere som har kjøpt virtual ticket til Blizzcon? Har faktisk aldri kjøpt det før, men prøver meg i år Samme her. Har vanligvis ikke kjøpt ticket men gjorde det nå. Litt merkelig siden jeg per dags dato kun er interessert i WoW. Hearthstone er jeg ferdig med, Overwatch og HotS har jeg aldri vært interessert i, spiller kun Starcraft 2 single player og Diablo 3 er halvdødt. De blåser liv inn i D3 igjen nå da, så får se hvor lenge det varer. Er dog litt slitsomt å se på. Er så utrolig mye selvhyping, spesielt når alle til stede mer eller mindre er fanboys som jubler villt for absolutt alt som blir sagt og gjort Men ser frem til WoW Legion - What's Next om ca 40 minutter. Endret 4. november 2016 av NuckChorris Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Den questen er nær umulig for alle som har nytte av den (80 item illidan) Kom til 110 på Mage og slapp å komme meg til Friendly med Nightfallen før jeg fikk World quests Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Flying i 7.2, del 2 av pthfinder achievementen, og hver klasse får sin egen unike mount etter å ha fullført Order Hall campaign. Ganske så kult meg unikt innhold til hver av klassene må jeg si. Kommer mye bra innhold fremover ser det ut som, selv om 7.1.5. blir kun småtteri i forhold. Nye raidet i 7.2 blir Tomb of Sargeras, inneholder 9 bosser for de som ikke følger Blizzcon nå. Ny dungeon også, Cathedral of Eternal Night. 4 bosser, heroic, mythic og mythic+. 7.1.5 på PTR rett etter Blizzcon. 7.2 til PTR rett etter at 7.1.5 går live. Og så ble Argus nevnt også på tampen. Endret 4. november 2016 av NuckChorris Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Får inderlig håpe flyging er account-wide... Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Det er det. Samme opplegg som i WoD bare mindre grindy. Mange har vel fullført del 1 allerede. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Karazhan, Arcway og Court of Stars kommer i hc versjoner etterhvert, var i 7.2 tror jeg, og dermed til lfd, karazhan blir delt opp i to deler i lfd. Når den nye dungeonen kommer blir alle dagens dungeons scalet opp i vanskelighetsgrad og med bedre loot, heroic blir sikkert ca hvordan mythic er i dag. Man får også gå rett opp til artifact knowledge 10, slipper å vente 30+ dager på work orders for å komme seg dit med alts. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Noen andre som har tatt den ekstra flightpath tingen for Hunter? Jeg synes den er helt ubrukelig og har byttet den ut, da den gjør Master flight fløyten nær ubrukelig Så irriterende å bli sent til en øde høyde når en vil til nærmeste flight master med link til plasser en vil dra.. (skjedde 2 ganger i dag) Tenkte også på den der at alts får artifact knowledge 10... noe jeg synes er litt drøyt, ikke at jeg kommer til å klage Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Det er jo ikke før 7.2 som kommer tidligst i Januar. Jeg er selv på 14 allerede, så innen da så er jeg hvertfall langt over 10. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Ikke mange jeg kjenner som var innom å raidet sunwell. Jeg husker det stoppet opp på Bloodboil i min daværende guild. Morro var det, men vi var ikke spessielt flinke En kompis av meg kom vel til til twins i sunwell eller noe. Sunwell var jo latterlig vanskelig da. Det var tiden raids ikke ble tatt for første gang dagen det kom ut. Funwell, det var tider. Muru pre nerf kan dog dra til helvete. Meeen Sunwell > EN 10/10. M'uru prenerf drepte guilden min. Vi sluttet å raide ut av frustrasjon. Vi kom tilbake og drepte han et par måneder senere, etter en nerf. Kil'Jaeden falt uken etter. Jeg aktiverte kontoen min igjen her om dagen. Ikke spilt på 3 år. Kommet meg til level 98, men har ikke kjøpt Legion enda. Fant ut at man kunne aktivere kontoen ved bruk av gull, så da gjorde jeg det bare for å teste hva slags ping jeg får her fra Manila. Fungerer faktisk overraskende greit. Trur jeg kommer til å fortsette. Skulle bare ønske jeg kunne kjøpt Legion for gull også. Endret 6. november 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå