Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørte igjennom Karazhan på Lørdag, full gruppe med IRL venner. Sinnsykt morro :)

 

Hadde litt dårlig setup med 2 fire mages og en MM hunter, og den ene med litt dårlig gear, så vi måtte hoppe over en boss (Maiden eller hva hu heter). Vi rakk rett og slett ikke å få inn nok dmg på shieldet hennes før vi sprengte i lufta.

 

Whipa vel 12 ganger på siste bossen. Fikk den til 1% på tredje forsøk, men folk begynte å bli trøtte og ufokuserte. Men vi ga oss ikke før den var nede. Brukte vel totalt 5 timer med mye surr og uten å sjekke noe videoer eller tactics på forhånd.

 

Gleder meg til neste tur dit. En helt annen opplevelse enn Emerald Nightmare spør du meg, selvom det også var greit nok de første gangene forsåvidt. Blir noe annet med bare kjentfolk da, det spiller jo også inn såklart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke mange jeg kjenner som var innom å raidet sunwell.

Jeg husker det stoppet opp på Bloodboil i min daværende guild. Morro var det, men vi var ikke spessielt flinke :D

En kompis av meg kom vel til til twins i sunwell eller noe.

Sunwell var jo latterlig vanskelig da. Det var tiden raids ikke ble tatt for første gang dagen det kom ut.

Lenke til kommentar

Kjørte igjennom Karazhan på Lørdag, full gruppe med IRL venner. Sinnsykt morro :)

 

Hadde litt dårlig setup med 2 fire mages og en MM hunter, og den ene med litt dårlig gear, så vi måtte hoppe over en boss (Maiden eller hva hu heter). Vi rakk rett og slett ikke å få inn nok dmg på shieldet hennes før vi sprengte i lufta.

 

Whipa vel 12 ganger på siste bossen. Fikk den til 1% på tredje forsøk, men folk begynte å bli trøtte og ufokuserte. Men vi ga oss ikke før den var nede. Brukte vel totalt 5 timer med mye surr og uten å sjekke noe videoer eller tactics på forhånd.

 

Gleder meg til neste tur dit. En helt annen opplevelse enn Emerald Nightmare spør du meg, selvom det også var greit nok de første gangene forsåvidt. Blir noe annet med bare kjentfolk da, det spiller jo også inn såklart.

Synes Kara var kjempegøy selv! Har også spilt med kompiser :) Er så gøy at trash er gjort vanskelig også :D Skulle bare ønske de kunne kjappet seg litt med lockoutopplegget. Vi kom ikke lenger en til Shade og da var det kvelden :/ Skal prøve igjen til helgen :D

Lenke til kommentar

Fjern alt fra Vanilla da de var mye vanskeligere enn TBC og videre, stor del på grunn av 40 person raid

"Alle" klarte ZG rett og slett fordi de ikke trengte 40 personer

UBRS var 10 man raid og den var forholddsvis lett, så det er alt etter hvor mange personer en må bruke

 

Tror det var bare 1-3% av spillerne som fikk spilt noe særlig i Sunwell, så hele instancen var ganske fail da de lanserte neste expansion alt for tidlig eller Sunwell for seint (kommer an på om du var hardcore eller casual hvilken du ville valgt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...