Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Nye Illidan questen kommer til å ta en evighet

Har bare gjort 2 Heroics og har fortsatt 0 av 80

gjør en mytic +10 så får du 10 fragments med en gang =)  eller 2xmytic +5  uansett så capper det på max 10 per uke så vil ta 8 uker

Men for de så er jo premien ubrukelig, som er litt av poenget med at en gjør slike quester

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt enig. Skjønner ikke helt dette med at "siden jeg ikke vil ha noe så skal ingen ha det". (..)

Du kan ikke late som at det ikke finnes ringvirkninger, for vi har allerede sett de ved introduksjonen av LFD og LFR første gang.

Hvilke ringvirkninger da? Dårlige spillere forsvinner ikke om man fjerner LFD og LFR. Ei heller de som bare vil gjøre seg ferdig uten å snakke om meningen med livet med de andre i gruppen. Ei heller de som stikker ved første wipe. De gode spillerne som vil ha solide grupper hver eneste gang bruker uansett ikke LFD/LFR. Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet med at normal, heroic og kanskje et par mythic LFD. Argumentene for å fjerne dette har ofte med nostalgi å gjøre, at folk vil ha kontakt med andre folk. Men man velger jo selv hvordan man vil lage/joine grupper.

Jeg har i hvert fall inntrykket av at de som misliker LFD egentlig vil ha vanilla tilbake, men jeg har ikke lest alle argumenter rundt dette. Er bare det at dette er det som dukker opp ofte når LFD diskuteres.

Lenke til kommentar

Var LFD i Vanilla også

LFR gjør at mange som ikke har tid eller ork til å være med i en raiding guild, får se samme content, men minst 1 uke etter alle andre

Samme burde gjelde for Mythic +0, ikke mulig med keystones og Mythic har vært ute så lenge at de fleste som gjør Mythic nå er sikkert på minst +3

Lenke til kommentar

Var LFD i Vanilla også

LFR gjør at mange som ikke har tid eller ork til å være med i en raiding guild, får se samme content, men minst 1 uke etter alle andre

Samme burde gjelde for Mythic +0, ikke mulig med keystones og Mythic har vært ute så lenge at de fleste som gjør Mythic nå er sikkert på minst +3

Det er jeg ganske sikker på at ikke fantes. Var good old spamme /4 som gjaldt den gangen.

Group Finder kom ikke før et stykke ut i Lich King:  http://wowwiki.wikia.com/wiki/Dungeon_Finder

Lenke til kommentar

Stemmer det, jeg gjorde knapt en eneste dungeon (og hvertfall ikke heroic) før LFD kom i Lich King. 

Det er fremdeles fullt mulig å lage grupper på "gamlemåten" og ikke bruke LFD for mythic, så da syns jeg de kan legge Mythic til i LFD for oss som ikke liker å prate med masse fremmede og bli bedømt på alle mulige kriterier for å komme seg inn i nytt innhold.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Aner ikke, jeg vet bare at LFD som den er nå (der man bare klikker "find group" og står i kø til man kommer inn) kom i WOTLK, jeg gjorde aldri en dungeon før det. Med mindre en highlevel IRL kompis slepte meg gjennom noen mens jeg levela.

Men i WOTLK cleara jeg alt tilogmed heroics.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Eneste "gruppe greie" fra vanilla jeg husker, må være "summoning stone", som sto utafor hver instance som man kunne bruke hvis man ikke hadde en Warlock med 'summon' i gruppa. :)

Stemmer det. Og hver eneste gang "glemte" alle å dra til inngangen og måtte ha en summon :p Han eller hun ene pliktoppfyllende i gruppa sto der alene og kunne ikke summone noen hehe. Jeg skjønner alt det med nostalgi og greier. Jeg ble oppslukt av WoW kort tid etter lansering, men hvorfor enkelte ønsker akkurat denne delen av WoW tilbake skjønner jeg lite av. Nå har de jo forsåvidt fått det med mythic dungeons.

Lenke til kommentar

Det er ikke for nostalgiens skyld, det er for å sitte en barriære som sier at "dette krever en viss innsats", en motpol til "klikk og få med en gang"-syndromet som herjerer ellers. Mythic dungeons skal være såpass vanskelig at man må kommunisere. Det gir dermed ingen mening å åpne det opp for "de som ikke gidder", som en skrev tidligere. Innholdet er ment for de som setter i gang sine egne grupper, og som ønsker et mer utfodrende innhold – dette er noe denne gruppen spillere har fått tilbake av Blizzard.

Lenke til kommentar

Men Mythic+0 er ikke noe vanskelig da mange gjorde de med lav ilvl uten store problemer

Mythic blir ikke vanskelig før du begynner å putte inn keystones og den delen kan godt være utenfor LFD

Blizz bør gjøre noe snart før flere forlater WoW

Lenge siden jeg har måtte sitte i noen login queue, som kanskje er bra for meg, men det betyr også at det er mye færre spillere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Men Mythic+0 er ikke noe vanskelig da mange gjorde de med lav ilvl uten store problemer

Mythic blir ikke vanskelig før du begynner å putte inn keystones og den delen kan godt være utenfor LFD

Blizz bør gjøre noe snart før flere forlater WoW

Lenge siden jeg har måtte sitte i noen login queue, som kanskje er bra for meg, men det betyr også at det er mye færre spillere

Hva vett du egentlig om det, du går jo ikke i noen Mythics?  :tease:

Hvorfor skal de gjøre noe? Når "alle" hatet Warlords of Draenor, så var det likevel det største subscription based MMORPG (og blant spill generelt?).

Tror de er langt unna Warlords nivået enda. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...