Dubious Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Nye Illidan questen kommer til å ta en evighet Har bare gjort 2 Heroics og har fortsatt 0 av 80 gjør en mytic +10 så får du 10 fragments med en gang =) eller 2xmytic +5 uansett så capper det på max 10 per uke så vil ta 8 uker Men for de så er jo premien ubrukelig, som er litt av poenget med at en gjør slike quester Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Jeg er litt enig. Skjønner ikke helt dette med at "siden jeg ikke vil ha noe så skal ingen ha det". (..) Du kan ikke late som at det ikke finnes ringvirkninger, for vi har allerede sett de ved introduksjonen av LFD og LFR første gang. Hvilke ringvirkninger da? Dårlige spillere forsvinner ikke om man fjerner LFD og LFR. Ei heller de som bare vil gjøre seg ferdig uten å snakke om meningen med livet med de andre i gruppen. Ei heller de som stikker ved første wipe. De gode spillerne som vil ha solide grupper hver eneste gang bruker uansett ikke LFD/LFR. Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet med at normal, heroic og kanskje et par mythic LFD. Argumentene for å fjerne dette har ofte med nostalgi å gjøre, at folk vil ha kontakt med andre folk. Men man velger jo selv hvordan man vil lage/joine grupper. Jeg har i hvert fall inntrykket av at de som misliker LFD egentlig vil ha vanilla tilbake, men jeg har ikke lest alle argumenter rundt dette. Er bare det at dette er det som dukker opp ofte når LFD diskuteres. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Var LFD i Vanilla også LFR gjør at mange som ikke har tid eller ork til å være med i en raiding guild, får se samme content, men minst 1 uke etter alle andre Samme burde gjelde for Mythic +0, ikke mulig med keystones og Mythic har vært ute så lenge at de fleste som gjør Mythic nå er sikkert på minst +3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Var LFD i Vanilla også Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Kom ikke LFD i Wrath of the Lich King? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Var LFD i Vanilla også LFR gjør at mange som ikke har tid eller ork til å være med i en raiding guild, får se samme content, men minst 1 uke etter alle andre Samme burde gjelde for Mythic +0, ikke mulig med keystones og Mythic har vært ute så lenge at de fleste som gjør Mythic nå er sikkert på minst +3 Det er jeg ganske sikker på at ikke fantes. Var good old spamme /4 som gjaldt den gangen. Group Finder kom ikke før et stykke ut i Lich King: http://wowwiki.wikia.com/wiki/Dungeon_Finder Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Stemmer det, jeg gjorde knapt en eneste dungeon (og hvertfall ikke heroic) før LFD kom i Lich King. Det er fremdeles fullt mulig å lage grupper på "gamlemåten" og ikke bruke LFD for mythic, så da syns jeg de kan legge Mythic til i LFD for oss som ikke liker å prate med masse fremmede og bli bedømt på alle mulige kriterier for å komme seg inn i nytt innhold. Endret 31. oktober 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Det var LFG i classic i den forstand at /4 var en global chat-channel. Verktøyet slik vi kjenner det i dag blei ikke introdusert før siste patch i Wotlk (Fall of the Lich King tror jeg den het). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Mener at vi hadde en LFG tool i både Vanilla og TBC, for auto gruppe, men en måtte dra til instancen selv Det som kom i WotLK var vel at en slapp å dra til instancen selv Lenke til kommentar
discostu Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Mener at vi hadde en LFG tool i både Vanilla og TBC, for auto gruppe, men en måtte dra til instancen selv Det som kom i WotLK var vel at en slapp å dra til instancen selv Nei, det stemmer ikke. Man hadde egen kanal man kunne spørre om grupper i Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Der svikter nok hukommelsen din, Dubious. Det er ikke tilfelle. Endret 31. oktober 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Da er det 100% Blizzard sin feil at jeg ikke lengre kan lage grupper selv, da jeg husker at jeg gjorde en drøss med Heroic i TBC, som tank Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Eneste "gruppe greie" fra vanilla jeg husker, må være "summoning stone", som sto utafor hver instance som man kunne bruke hvis man ikke hadde en Warlock med 'summon' i gruppa. Endret 31. oktober 2016 av Gnålern Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Aner ikke, jeg vet bare at LFD som den er nå (der man bare klikker "find group" og står i kø til man kommer inn) kom i WOTLK, jeg gjorde aldri en dungeon før det. Med mindre en highlevel IRL kompis slepte meg gjennom noen mens jeg levela. Men i WOTLK cleara jeg alt tilogmed heroics. Endret 31. oktober 2016 av Bytex Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Eneste "gruppe greie" fra vanilla jeg husker, må være "summoning stone", som sto utafor hver instance som man kunne bruke hvis man ikke hadde en Warlock med 'summon' i gruppa. Stemmer det. Og hver eneste gang "glemte" alle å dra til inngangen og måtte ha en summon Han eller hun ene pliktoppfyllende i gruppa sto der alene og kunne ikke summone noen hehe. Jeg skjønner alt det med nostalgi og greier. Jeg ble oppslukt av WoW kort tid etter lansering, men hvorfor enkelte ønsker akkurat denne delen av WoW tilbake skjønner jeg lite av. Nå har de jo forsåvidt fått det med mythic dungeons. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Det er ikke for nostalgiens skyld, det er for å sitte en barriære som sier at "dette krever en viss innsats", en motpol til "klikk og få med en gang"-syndromet som herjerer ellers. Mythic dungeons skal være såpass vanskelig at man må kommunisere. Det gir dermed ingen mening å åpne det opp for "de som ikke gidder", som en skrev tidligere. Innholdet er ment for de som setter i gang sine egne grupper, og som ønsker et mer utfodrende innhold – dette er noe denne gruppen spillere har fått tilbake av Blizzard. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Men Mythic+0 er ikke noe vanskelig da mange gjorde de med lav ilvl uten store problemer Mythic blir ikke vanskelig før du begynner å putte inn keystones og den delen kan godt være utenfor LFD Blizz bør gjøre noe snart før flere forlater WoW Lenge siden jeg har måtte sitte i noen login queue, som kanskje er bra for meg, men det betyr også at det er mye færre spillere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Men Mythic+0 er ikke noe vanskelig da mange gjorde de med lav ilvl uten store problemer Mythic blir ikke vanskelig før du begynner å putte inn keystones og den delen kan godt være utenfor LFD Blizz bør gjøre noe snart før flere forlater WoW Lenge siden jeg har måtte sitte i noen login queue, som kanskje er bra for meg, men det betyr også at det er mye færre spillere Hva vett du egentlig om det, du går jo ikke i noen Mythics? Hvorfor skal de gjøre noe? Når "alle" hatet Warlords of Draenor, så var det likevel det største subscription based MMORPG (og blant spill generelt?). Tror de er langt unna Warlords nivået enda. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg bruker askmrrobot til å tune gear \ items. Spiller ret paladin og trives med det. Men er mrrobot riktig? Jeg mener å ha lest at 30% haste er cap for retadins, men mrrrobot mener tydeligvis at 28% holder. Noen Retadins som har råd. Er ilvl 860 og er en casual spiller Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Det sto 30% haste på icy-veins, men nå står det som følger: Strength (item level); Haste (until 20-22%); Critical Strike = Versatility; Mastery. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå