Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Hvis du sutrer like mye i gruppe som her skjønner jeg jo at folk hiver deg ut Noe må han iallefall gjør fryktelig galt, kanskje han kaller seg "VoteTrump"? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Hvis du sutrer like mye i gruppe som her skjønner jeg jo at folk hiver deg ut Noe må han iallefall gjør fryktelig galt, kanskje han kaller seg "VoteTrump"? HadolfSnitler er det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Har aldri opplevd at noen i LFD sjekket klassen eller builden min eller noe som helst..vi bare rusler rundt og dreper alt i stillhet og leaver group etter alt er lootet vanligvis. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Fire mage er "gøy" i dungeons, men ikke så gøy å soloe, kanskje litt på grunn av at jeg har gjort questene så mange ganger nå, så nå gjør jeg bare quester til jeg får dungeons quests fra sonene Tåler utrolig mye når en først lærer seg klassen Men arcane artifact questen var noe dritt, fire og frost var lette Jeg sleit med bra gear (i forhold til lvl) så synes synd på de som tar arcane først Aldri hatt problemer i hverken Normal eller Heroic, uansett klasse, men så ligger jeg ikke sist i dps heller da.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Kan ikke si meg enig i at Karazhan var så enkelt. Har holdt på alt for mange timer i dag og har bare klart to bosser. Dette er langt vanskeligere enn Emerald Nightmare på Normal, mer på nivå med Emerald Nightmare på Heroic. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) De som sier at Karazhan er enkelt er vel stort sett bare de som er super overgearet fra mythic+++ og raiding. Er attuned nå og gleder meg stort til å prøve, men tror nesten jeg må bytte server for å få en guildgruppe. Det norske guildet jeg er i nå er helt dødt. Syns fire mage er veldig gøy, spiller bare det og blood dk nå, klarer ikke bestemme meg for en main Endret 28. oktober 2016 av MythiC8 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Fikk min første legendary i går. Den lå i en Court of Farondis boks jeg fikk da jeg hadde gjort fire CoF World Quests. Fikk beltet på hunteren, som er den characteren jeg spiller minst på... Endret 29. oktober 2016 av kaaasen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Lucky Bastard.. Har vel gjort samtlige Emissery's siden lansering. Gjort en hel del RAIDs på normal og heroic. En hel del normal, heroic og massevis av mythic og mythic+. Still nothing... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Joda, jeg er heldig sånn sett. Iflg. Wowhead er det den beste legendarien for BM Hunter også. Jeg har stort sett bare gjort World Quests på de tre 110'ene jeg har, pluss et par-tre normal dungeons på main-char. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Fikk også legendary igår, første faktisk Ringen though, må duge, bedre enn det jeg hadde. De som sier at Karazhan er enkelt er vel stort sett bare de som er super overgearet fra mythic+++ og raiding. Er attuned nå og gleder meg stort til å prøve, men tror nesten jeg må bytte server for å få en guildgruppe. Det norske guildet jeg er i nå er helt dødt. Syns fire mage er veldig gøy, spiller bare det og blood dk nå, klarer ikke bestemme meg for en main http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17613142968 http://www.wowprogress.com/guild/eu/tarren-mill/Bizarre+Stories Webside: http://bizarre-stories.no/ Endret 29. oktober 2016 av nagina Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 De fleste som har gjort Kara er de som har raidet og gjort Mythic+++ Har ikke noe hast for min del, må komme meg inn i "vanlige" mythics først, men desverr så har jeg ikke viljen/egenskapen til å joine grupper Jeg kan skrive om det og si at jeg skal prøve, men det kommer aldri til å skje Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Å lese forumer på eu.battle.net og slikt er gift for hjernen. Hvis man skulle følge forumene er ALLE klasser og ALLE builds de verste i hele verden, eller man leser at DH har dobbel DPS i dungeons av alle andre klasser, og man ser på sin egen og tenker "hmm hvorfor har ikke MIN dh dobbel dps av alle andre" og begynner å tvile på seg selv og klassen sin. Endret 29. oktober 2016 av Bytex Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Er saved for Black rock hold, betyr det samme at jeg må vente til neste uke med questen til Karazhan? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg tviler ikke på mine skills eller klassen, men mine sosiale egenskaper, LFD er lettvint for da trenger jeg ikke snakke med noen Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Jeg tviler ikke på mine skills eller klassen, men mine sosiale egenskaper, LFD er lettvint for da trenger jeg ikke snakke med noen Gjorde Halls of Valor mythic igår for questen sin skyld, tror jeg havnet i det verste tenkelig group ever, trodde ikke det var mulig. La meg si det sånn, som healer så kunne jeg toppe meters på boss fights, på siste boss... Odyn eller hva han heter, tror vi hadde type 10-15 wipes. Det var liksom, bossen har 1 shot mekanisme (pratet om dette tidligere) og resten i gruppa trengte så jævla mange trys for å få det inn i skallen. Altså situasjonen var slik, DPS var så dårlig, hvis en døde så hadde vi ikke nok dps til å drepe adden som spawner og han dreper hele gruppa med sin AoE ability. Så, mythic og flere av slike groups, nei takk. Forstår lett at Blizzard har gjort noe riktig her ved å ikke sette Mythics i LFD, makan til no søppel spillere. (840+ geared folk) Så, etter det så har jeg bare 1 ting å si, nei til LFD til mythics, det er flere idioter og noobs der ute. Forstår nå hvorfor jeg kom inn midt i dungeon, forrige healeren hadde leavet Endret 29. oktober 2016 av nagina Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg derimot sier ja til LFD for Mythic +0 De som ikke vil gjøre LFD, trenger ikke gjøre LFD og det vil/bør uansett ikke gjelde for Mythic+1++ Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg er litt enig. Skjønner ikke helt dette med at "siden jeg ikke vil ha noe så skal ingen ha det". Ganske offtopic, men så den Michael Moore forestillingen nylig om valget i USA. Er ikke så veldig fan av fyren, men til Trump velgerne sa han noe sånt som at, hvis du ikke liker homofilt ekteskap, ikke gift deg deg med en mann da vel. Får litt samme inntrykket med dette langt mindre viktige temaet. Om man vil ha kontroll over hvem som blir med i gruppen så start din egen gruppe da vel. Skjønner ikke hvorfor man da samtidig skal hindre andre i å bruke LFD ved å forby hele systemet. Hvis man kun vil ha toppgearede folk til høy mythic så ville man jo vært i en guild eller hatt ganske faste grupper uansett, så feks første instans av mythic i LFD ville ikke endret noe som helst. Dårlige spillere vil man alltid komme i gruppe med fra tid til annen, med mindre man kjører faste grupper hele tiden. Men det er jo Blizzard som bestemmer da og de har vel sine grunner. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Nye Illidan questen kommer til å ta en evighet Har bare gjort 2 Heroics og har fortsatt 0 av 80 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Nye Illidan questen kommer til å ta en evighet Har bare gjort 2 Heroics og har fortsatt 0 av 80 gjør en mytic +10 så får du 10 fragments med en gang =) eller 2xmytic +5 uansett så capper det på max 10 per uke så vil ta 8 uker Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Jeg er litt enig. Skjønner ikke helt dette med at "siden jeg ikke vil ha noe så skal ingen ha det". (..) Du kan ikke late som at det ikke finnes ringvirkninger, for vi har allerede sett de ved introduksjonen av LFD og LFR første gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå