Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du er 843 outgearer du mythic med +18 ilvl, ikke noe problem å få gruppe da. Som jeg skrev lengre opp var jeg 842 igår, som dps, og brukte aldri mer enn 10min.

 

Hvis man er tank eller healer tar det maks 1min å få gruppe

 

Er 840+ DK blood tank. Får ikke gruppe fordi "DK is bad" 

Lenke til kommentar

Jeg pleier ikke å snakke med folk i heroics engang. Bare starter, dreper alle bossene og drar igjen.  Null drama, null kommunikasjon. Wiper vi en gang spør kanskje noen om alle vet hvordan bossen funker, så forklarer de, og tar han på neste forsøk. Kjører DH havoc.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Hvordan blir man "klar"? Er det ikke bare å joine en gruppe i group finder?

 

Får mythic quests er ilvl 843. er det nok?

 

Trenger vel ikke være "leetest of the leet"? det er jo bare en dungeon..

Dessverre må man være riktig klasse med riktig build og outgeare instancen med +10 item lvl eller mer for å få gruppe

 

Det du skriver her er mer enn nok grunn til at Mythic må i LFD

Lenke til kommentar

Normale Mythics burde helt klart være i LFD. Sette ilvl kravet til 835 tenker jeg.

 

Mythic+ er litt vanskelig å flytte til LFD, selv om det sikkert finnes noen geniale løsninger der også.

 

Uansett, jeg har med stor glede sett mange små forandringer i 7.1 som en knapt nok merker, men som er smått geniale og tidsbesparende. :)

Lenke til kommentar

 

Bare å starte sin egen gruppe da, så kommer det dps å signer opp i hopetall for å få bli med

Orker ikke surre rundt i timesvis for en gruppe. Så viktig er det ikke for meg. Ingen gidder DK tank.

 

Ble nettopp kastet ut av en heroic dungeon fordi jeg hadde for dårlig gear.

 

MT vår er DK, og vi har har gjort 4/7 i EN Mythic så langt. 

 

Tror faktisk at du bruker mer tid på å sutre her inne enn hva det faktisk ville ha tatt deg å lage en gruppe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Slike "elitist" som har funnet ut via et forum at f.eks. Blood BK ikke fungerer til noe annet enn normal dungeons, har jeg ikke noe behov for å spille med likevel.

Når jeg har gjort min ukentlige mythic keystone, så har jeg bare laget gruppe selv (som Blood DK), type:
"MAW +4 , got keystone, no stress, just want to complete"

 

2 min senere har jeg som regel hatt en full gruppe. 

Lenke til kommentar

Jeg har desverre mistet troen på meg selv som Tank, så jeg har ikke tanket siden tidlig Cata og det blir ikke enklere av at alle nye instancer er så rotete med all slags mulige veier en kan ta

Dårlig hukommelse har jeg også, når det kommer til nye ting, da jeg fortsatt husker alle veier i BRD, min favoritt dungeon

Lenke til kommentar

"Many are suggesting a noticable increase in legendary drops". Pøh :p

 

Har nå fått magen min til 110 også, men har ikke sett snurten av min første legendary ennå. Men det stemmer kanskje. Gjorde world boss på magen i går og i raidet var det 3 stk som fikk legendary. Det som dog kommer til å senke sjansene mine er at jeg har blitt skikkelig lei av dungeons og gidder ikke det grindet noe mer. Så jeg tror jeg nærmer meg punktet hvor jeg sluttet i WoD, noe som er litt synd. Har likt Legion til nå, men når mesteparten av nytt innhold enten er dungeons, raids eller questchains hvor du må innom dungeons eller raids så spørs det hvor lenge jeg gidder.

 

Dubious: Merket også at quester fullført med Vanguard of the Silver Hand ikke lenger teller som en av 4 emissary quests. Merkelig endring. Som om disse class hall research valgene ikke var dårlige nok fra før så gjør de en av dem enda mindre verdt. Håper det er en bug.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det vil jo også gå atskillig fortere å levle opp offspec, siden man får så mye mer AP etterhvert som Artifact Knowledge øker. Er vel ikke mer enn 13k elns til første golden? Det er ganske mye når man i starten får 2-300 AP, men ikke når det i snitt ligger på 2-4k

De 13 første poengene (nok til en golden trait for de fleste), koster like mye til sammen som kun det 14. poenget koster.

Jeg har aktivt fylt inn i offspecs slik at neste trait i offspec koster rundt halvparten av det neste for mainspec.

Lenke til kommentar

Har vel 11 eller 12 artifact research så jeg får ganske stor bonus, noe som vil hjelpe på for off-spec

 

Var kanskje litt snar med å si at Silver Hand greia var ubrukelig, siden det andre valget ikke er noe bedre og med 100 ressurser kan jeg få gjort unna en world quest jeg ikke gidder å gjøre selv

Er visst en bug at den ikke funker med emissary, inntil Blizzard kommer med et annet svar ihvertfall, så kanskje hotfix på Onsdag..

Lenke til kommentar

 

 

Bare å starte sin egen gruppe da, så kommer det dps å signer opp i hopetall for å få bli med

Orker ikke surre rundt i timesvis for en gruppe. Så viktig er det ikke for meg. Ingen gidder DK tank.

 

Ble nettopp kastet ut av en heroic dungeon fordi jeg hadde for dårlig gear.

 

MT vår er DK, og vi har har gjort 4/7 i EN Mythic så langt. 

 

Tror faktisk at du bruker mer tid på å sutre her inne enn hva det faktisk ville ha tatt deg å lage en gruppe.

 

 

Næh, har prøvd et par ganger å skaffe gruppe nå. Blir jo til og med kasta ut av heroic grupper pga class. Så tror nok jeg reroller hvis jeg skal spille noe mer. Druid eller no. Tydeligvis godkjent klasse hos eliten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...