Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Nå, har folkens dæng'a løs på Karazhan enda?  :cool:

Håper på å være klar til i morgen. :D

Når det gjelder WQ's, jeg har passert 500 wq ach', men enda ingen legendary derifra.

Jeg har nesten det dobbelt, og har forsatt ikke sett en legendary.

Sikkert flere av de som har gjort det dobbelt av meg igjen som heller ikke har fått en legendary.

Dessuten er det ikke antall WQ så veldig relevant, du får de jo tross alt av å gjør emissary ikke WQ. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får mythic quests er ilvl 843. er det nok?

Gjorde alle mythic questene med diverse random grupper igår, startet som ilvl 842, gikk helt fint det. Tror jeg endte nesten på 850, fikk så mye som andre ikke trengte.

Som relativt lav ilvl dps måtte jeg tåle endel "decline" når jeg signet opp gjennom premade group, oppimot 20 ganger, men kan sign up for mange samtidig så det tok aldri mer enn 10min å få gruppe.

Aldri gjort mythics før, var greit å bli "tvunget" inn i det, nå skal jeg fortsette ;) Langt ifra så mye pes å få gjennomført som enkelte andre i denne tråden skal ha det til..

Lenke til kommentar

Nå må du slutte å være så utrolig negativ. De har da aldri lagt skjul på at Karazhan er en ekstra langt Mythic dungeon. Samme vanskelighetsgrad som alle andre Mythics, altså tilsvarende Heroics fra tidligere expansions. Altså, aldri vært tiltenkt å være spesielt vanskelig. Det har du Mythic+ og Mythic RAIDs for.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En blir negativ når Blizzard tvinger alle til å gjøre Mythics, som egentlig ikke er noe vanskelig, men ikke putter de i LFD

Nye tråder om emnet hver dag på WoW forums, og alle som er fornøyd med systemet rakker ned på de som ikke liker sånn som det er i dag

WoW vil nok aldri dø helt ut, men de gjør det ikek bedre for seg selv ved å dytte ut halvparten av spillerne ved å ikke gjøre det litt enklere

Lenke til kommentar

Hva er galt med denne?

f18f9ed7fd7ae14c4152ae4293676ae0.jpg

Ôh hjelp, må ha kontakt med andre spillere? :omg:

Det har ingenting med om det er vanskelig eller ikke. Hvorfor er ikke normal emerald nightmare i LFR? :) Akkurat, hele poenget er at man skal sammarbeide, lære å lage seg gruppe og organisere seg (MMO-RPG). Mythic er ikke vanskelig for en som sitter og spiller 24/7 og har mange alts. Det er dessverre ikke der den største spillerbasen er, det er faktisk de som ikke engang har nådd max level og så vidt vært innom dungeon/raid.

Dere som har vært på "LFR" vet at chatten ser sånn cirka slik ut:

"<dps meter linked>"

"YOU SUCK"

"L2P"

"DPS IS SHIT"

"WTF"

"Kick NOOBS"

"Kick low dps"

altså bare klaging og 0 teamwork. Noe ala slikt ville skjedd på normal mode også. Det samme på mythic dungeons, hvem skal ha rett til å kicke deg om du suger? votekick greia som vi allerede har fungerer veldig dårlig. Det er så lett å kicke ut noen ut at noen vet hva som skjedde. Har flere ganger bare trykket på "YES" uten lese, og folk har blitt kicked, nei.. Mythic blir som det der, det er bra at folk må gjøre litt innsats bak PC skjermene deres, og ikke bare trykke på queue knapp som finnes per dags dato på hver jævla spill.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Satt i 3 timer i går med karazhan med en gruppe venner. Må ta av meg hatten for blizzard her. Ingen av oss har sett videoer på youtube eller spilt det gamle raidet på sin tid. Må si at dette er noe av den beste opplevelsen jeg har hatt i wow på lang tid!

Blir utrolig deprimert om sutring får fjernet disse konsptene fra blizzard i framtiden, dette er helt klart noe jeg vil se mer av. Spent på blizzcon nå ;)

Lenke til kommentar

Hvordan blir man "klar"? Er det ikke bare å joine en gruppe i group finder?

Får mythic quests er ilvl 843. er det nok?

Trenger vel ikke være "leetest of the leet"? det er jo bare en dungeon..

Dessverre må man være riktig klasse med riktig build og outgeare instancen med +10 item lvl eller mer for å få gruppe

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...