Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det handler veldig sjeldent om e-peen for folk flest, men om å spille classen sin til optimale, utfordre seg selv og utvikling/progresjon.
Men seff, en del er i den andre enden av skalaen, hvor man foretrekker hjernedød spillestil og innhold (LFR), rett og slett bare for å  ha noe å klikke på mens man ser serie.

Lenke til kommentar

Er ikke noen "rotasjon" som er best utenfor "instancer", kommer helt ann på spillestilen din, men visst ingen av de ikke funker for deg i "raid content", så gjør man noe fundamentalt feil.

Jeg for min del spiller for å mestre klassen min best mulig, noe man kan måle med loggs.

 

Ofte en gjenganger at de som ligger på bunnen prøver å "heve" seg ved å slenge dritt om de som faktisk vet hvordan man spiller klassen sin skikkelig, Epeen, tryhard osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg slenger ikke dritt og bryr meg ikke om dps så lenge jeg gjør det jeg skal og ikke gjør jobben til healer ekstra vanskelig

Ja, mange av de som ender opp på første plass i dps er også de som har tatt mest skade

Antar du aldri har satt en fot innenfor ett raid på mythic?

 

Visst det resulterer at bossen dør fortere, og healeren takler healingen, så er det jo absolutt verdt å ta mer skade?

 

Lenke til kommentar

viss og om...

Det er mange faktorer inn i bildet og så vidt jeg vet så snakket vi pugs/randoms da det blir noe helt annet når en spiller med samme folka hele tiden

Har ikke spilt Mythics, men jeg har gjort Heroic Raids, siste var vel firelands Heroic, før de nerfa

Siden det så har jeg ikke vært mye aktiv som raider

  • Liker 1
Lenke til kommentar

viss og om...

Det er mange faktorer inn i bildet og så vidt jeg vet så snakket vi pugs/randoms da det blir noe helt annet når en spiller med samme folka hele tiden

Har ikke spilt Mythics, men jeg har gjort Heroic Raids, siste var vel firelands Heroic, før de nerfa

Siden det så har jeg ikke vært mye aktiv som raider

Det er faktorer man tar i beregning når man spiller en damage dealer. Poenget mitt var bare at det er absolutt ingen sammenheng med damage taken og given, visst det eventuelt var det så er det tatt i beregning, sjekk ut for eksempel warcraftlogs på rankingen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja du kan få legendary fra emissary caches, men vet ikke hva sjansen for å få noe er. Sikkert noe ala normal eller heroic dungeons? Jeg fikk achievement for 1k world quests på min paladin i dag, men har ikke sett snurten av noe legendary ennå. Har også gjort endel dungeons og pvp med paladinen og en alt, men ingenting ennå.

 

Ble forresten sparket ut av en dungeon gruppe for første gang i mitt liv i dag, og jeg skjønner ikke hvorfor. Gjorde normal Halls of Valor på min 106 mage og ble altså sparket ut etter Hyrja, en kamp hvor du egentlig ikke kan gjøre noe særlig feil som ranged dps. Det må vel i så fall være å dø? Toppet dmg meter, tok ikke noe skade (ikke noe utover ice barrier) og pullet ikke aggro. Shadowpriesten som feks sto utenfor bobblen på eye of the storm, og ninjapullet packs osv ble tydeligvis værende i gruppen. Men det verste er jo at gruppen må ha vært enige om å sparke meg, så jeg skjønner ikke helt hva jeg har gjort. Også i normal da. Merkelig. Har omtrent aldri sett dps bli sparket ut av normal dungeons. Selv med dårlige tanks eller healere så skal det litt til. Blir nesten litt paranoid av sånt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...