Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Av alle ting så er jeg allerede lei av legion. Var virkelig hypet over legion og trodde ikke jeg skulle bli lei så fort. Tok betraktelig mye lenger tid før jeg ble lei av WOD. Orker virkelig ikke begynne å lvle flere alts heller, legion=alt killer? Ser ikke helt hvordan det en alt killer, om du virkelig er interessert i alting. Med endringene i 7.1 så forsvinner jo også rep "grinding" for å unlocke div. som du alt har gjort på en annen karakter. Ja, tar litt tid å fylle ut et artifact, men er 15% økt damage på f.eks. Flamestrike essensielt for at du skal ha det kjekt på en karakter? Vil ikke påstå det selv. For min del har aldri alts vært mer interessant enn nå, for nå har jo hver class en egen storyline(+2-3-4 historier per class for å få artifact våpenet). Hadde det ikke vært pga. tid og det faktumet at jeg måtte gjør de samme questene 12 ganger, ville jeg ha fullført class order hall campaign på samtlige classer. At du må gjør de samme questene om igjen er jo ikke akkurat nytt for Legion. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Hvordan får man quests til LFR? Jeg har gått HELT tom for quests bortsett fra en i Suramar å bli honored/revered med nightfallen. Etter jeg moppa opp sidequests og fullførte DH class mission bare stoppa det opp. Finner sikkert noe random questlinjer her og der hvis jeg virkelig går inn for det. Endret 18. oktober 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Mener å huske at neste steg i storyen unlocker ved 8k/12k Honored. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 MoP var elendig i forhold til Legion, for min del så sluttet jeg å spille fordi jeg er en som må gjøre alt og når det er 25 dailys spredt over hele verden så giddet jeg ikke mer Nå er det 4 og noen ganger færre da Wardens og Kirin Tor ikke har egen zone Ikke like aktiv som Cata, men mer enn MoP Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Er temmelig lei Legion selv nå, men det skyldes at jeg har spilt alt for mye. Har uansett holdt lenger enn noen annen expansion siden WotLK for min del og jeg gleder meg til 7.1 neste uke. Endret 18. oktober 2016 av RamGuy Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 7.1 er vel stort sett bare Mythic Kara? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hvordan får man quests til LFR? Jeg har gått HELT tom for quests bortsett fra en i Suramar å bli honored/revered med nightfallen. Etter jeg moppa opp sidequests og fullførte DH class mission bare stoppa det opp. Finner sikkert noe random questlinjer her og der hvis jeg virkelig går inn for det. http://www.worldofmoudi.com/suramar Du kan jo sjekke om du har gjort alt under Main questline (eventuelt om du mangler rep for neste steg), og om du har gjort alle sidequests. Du kan se progresjonen din så langt under achivements -> questing -> legion. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 7.1 er vel stort sett bare Mythic Kara? Og et kort raid etter 2 uker. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hvordan får man quests til LFR? Jeg har gått HELT tom for quests bortsett fra en i Suramar å bli honored/revered med nightfallen. Etter jeg moppa opp sidequests og fullførte DH class mission bare stoppa det opp. Finner sikkert noe random questlinjer her og der hvis jeg virkelig går inn for det. http://www.worldofmoudi.com/suramar Du kan jo sjekke om du har gjort alt under Main questline (eventuelt om du mangler rep for neste steg), og om du har gjort alle sidequests. Du kan se progresjonen din så langt under achivements -> questing -> legion. Godt mulig jeg har en addon for det, men jeg kan se hvor langt jeg har kommet på kartet Har fullført alle soner untatt Suramar, hvor jeg står fast på Mythic quests Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 7.1 er vel stort sett bare Mythic Kara? Hva mer kan man ønske seg? Karazhan og nytt RAID er jo fantastiske greier. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg er milevis unna Mythic så kommer vel aldri å få se det. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hvordan klarer du å være milevis unna Mythic? I Legion så jo systemet sånn; Normal = Face-roll Heroic = Normal Mythic = Heroic Mythic+ = Mythic/Challenge Mode Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Gjør så lite dungeons som mulig...derfor. Har ilvl 833. Lenke til kommentar
Legotardo Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Vurderer å installere WoW igjen, men det eneste jeg kunne tenkt meg å levlet er Shammyen min (stuck på lavt lvl, har ikke spilt på mange år). Hvordan gjør resto-shammy seg i dagens dungeons? Vil ikke komme tilbake og få kjeft fordi jeg spiller en ubrukelig klasse i denne expansionen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Gjør så lite dungeons som mulig...derfor. Har ilvl 833. Nok til å gjøre Mythic +0, om du gidder å sitte og vente i en time på en gruppe, eller bruke en time på å lage en gruppe, så halveis i dungeon så er det noen som forlater fordi de ikke har tid og poff, 2 timer wasted Hører at det var lettere å få Mythic gruppe før da ilvl var lavere hos alle, men nå krever de fleste gruppene 840+ og noen krever visst også at en har minst 1 legendary... Endret 18. oktober 2016 av Dubious Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Det er uaktuellt. Ikke har jeg noe guild heller. Kanskje den dagen Mythic kommer inn i som LFM. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Join guild, å ha det gøy? Realm er du på Bytex? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Nope. Guilds er drama og helvetes oldemor. No way. Endret 18. oktober 2016 av Bytex Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Om du bruker over en time på en mythic 0 gjør du rett og slett noe feil. Jeg joinet noen kompiser på et mythic 0 run som ilvl 820 ish. Vi klønet litt her og der i Halls of Valor, men kom igjennom på ca en times tid. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Nope. Guilds er drama og helvetes oldemor. No way. Finn deg et singleplayer spill da vel. MMO er jo generert for å spille med andre stort sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå