Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har de ikke gjort det allerede? Jeg skjønte ikke helt hvorfor det sto 3 dager cooldown under research, men når du får den låst opp så er cooldown på 18 timer. Synes 1 world quest per dag er ganske ubetydelig, så om det var 3 dager før så var jo det helt håpløst i så fall.

tja er helt ok, bedre enn ellers, er som regel 1-2 quest som er ekstra irriterende og tar tid, så er ok imo. 

Lenke til kommentar

Er det noen forskjell på Alliance og Horde quests?

Begynner å bli litt lei av å lvle alts, men det er jo ikke noe annet å gjøre

For pysete for Mythics, heroics er kjedelige og ubrukelig (bortsett fa den første), LFR er ikke noe vits i å gjøre da utstyret en får er verre enn world quests

 

Tingen er at hadde guilden min raidet hadde jeg vært MT med topp gear og garantert gjort Mythic+10 hver dag, sånn som jeg gjorde i Cata (Heroic Raid that is..)

 

Synes Dungeons har blitt for komplisert da folk skal skippe alt mulig og med mange "mulige" veier, men det er bare min mening og hadde jeg gjort flere dungeons hadde jeg nok lært de fortere, kan forøvrig eye of ash utnatt nå..

Lenke til kommentar

Det er poeng å gjøre alt, men det er spørs om du vil gjøre deg bedre eller ikke. Mener å huske man fikk AP tokens per boss ved å gjøre LFR? bare det alene er verdt for min del. Greia er at, man kan på en måte ikke gå AFK fra spillet om man vil begynne å raide senere, må liksom holde knownledge og AP oppe! Hadde det ikke vært for artifact system så hadde jeg kanskje tatt pause nå.

 

Føler jeg er litt små irritert over meg selv eller over respec systemet, liker ikke måten jeg har speccet shadow spec'n :/ trenger 4 mer traits og nå trenger jeg 50k til neste og blir sikkert høyere etter det. Skulle ønske man kunne respecce 1 gang grattis!

 

Gjorde heroic "dragon" bosses på emeral nightmare igår, la merke til at hvis man setter "disc" som loot spec så har man mulighet å få begge trinkets, dps og healing one :) pro tip! :w00t:

Lenke til kommentar

at man må bruke artifact for å resette artifact irriterer meg da jeg har gjort "feil" valg på palli, men om noen tusener til så har jeg mer eller mindre rettet på feilen, tok meg bare noen uker..

noe annet som er like irriterende, men som jeg ihvertfall fant ut på et lavt nivå er at ved resetting av artifact, så er de fortsatt låst til det våpenet, så blizzard har gjort det sånn at folk ikke kan skifte klasse (fra dps til tank f.eks)

 

Gear er ikke like viktig lengre da en kan samarbeide om alt nå, uten å være i gruppe

Hadde en mage i Heroic i går med 880 ilvl eller noe.. ble kanskje litt sjalu, men det gikk fort over da jeg uansett fikk gjort det vi skulle, fortere, første bossen i Eye of ash var død før Heroism var over

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, Dubious.. Men er du kronisk negativ? Kan ikke lese annet enn konstant oppgulp av negativitet ifra deg i denne tråden? Har du ikke noe konstruktivt å komme med, så kan du likegodt la være.

 

Det å påstå at Cooking er ubrukelig er rent svada... Det er da ingen som gjør Heroic og Mythic RAID's, eller Mythic+ dungeons uten å ha med seg food som gir + i riktig off-stat. Og med prisene på den beste maten i spillet kan du tjene deg søkkrik på cooking, eventuelt være til stor hjelp for guildies osv...

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

og det er jo DITT synspunkt

Jeg er negativ til det som er negativt og sitter ikke å sier noe positivt om noe som er negativt

 

Jeg har fisket en del i Legion, men kun så jeg fikk water strider mounten, da det er mye vann i Legion og spesielt i Suramar

Fiske skills teller noe, men jeg sitter ikke med tall på hvor mye og når det teller

og for alt jeg vet så kan det være bare flaks den gangen jeg fikk 3-4 Lunkers på rad med 1300 skills, kontra det vanlige 1200ish hvor jeg lå mye lavere

Lenke til kommentar

og det er jo DITT synspunkt

Jeg er negativ til det som er negativt og sitter ikke å sier noe positivt om noe som er negativt

 

Jeg har fisket en del i Legion, men kun så jeg fikk water strider mounten, da det er mye vann i Legion og spesielt i Suramar

Fiske skills teller noe, men jeg sitter ikke med tall på hvor mye og når det teller

og for alt jeg vet så kan det være bare flaks den gangen jeg fikk 3-4 Lunkers på rad med 1300 skills, kontra det vanlige 1200ish hvor jeg lå mye lavere

 

 

At fisking er temmelig labre greier er jeg helt enig i, og det har ingen videre stor verdi i spillet annet enn å gjøre det å levelle opp og kunne bedrive cooking noe mer effektivt.

 

Men din påstand om at cooking er ubrukelig er jo egentlig ikke et synspunkt, men regelrett feil. Hvorvidt man ønsker å investere tid og ressurser i det blir jo en helt annen sak. Men påstanden om at det er ubrukelig syntes jeg er helt feil når det tross alt resulterer i mat som mer eller mindre samtlige som bedriver end-game på middels til høyt nivå i spillet er helt avhengige av. Som igjen resulterer i at du kan selge denne maten på AH og tjene absurde mengder med gull, eventuelt være den som hjelper til i guild ved å kunne supplementere med maten som gir en nokså stor fordel.

Lenke til kommentar

Kan noen bekrefte dette?

 

 

 

About the issues with the new tab targetting system:

There is a CVar to restore its old behavior. I think it is:
/console targetnearestuseold 1

It'll get reset every login. To make it permanent, you can use an addon, e.g. Regular Tab.

 

Jeg har merket dette når jeg har spilt shadow i det siste, sliter noe voldsomt med TAB target, trodde første det var noe med meg som var galt men fant en tråd hvor folk pratet om dette, spesielt oss multidot classes.

 

Sitter på jobb og ja, mange timer til man er hjemme  :sleep2:

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Er det noen med cooking 800? Hva skal jeg bruke fra 760-800? Må være noe spesial recipes, ettersom min rank 3 er grå..

 

Og fisking da, herregud. Har vel 3-4 rares, kan ta tid med den artifacten...

 

Du får bedre recipes etterhvert, blant annet feast og beste food 375 stat

 

Cooking er ubrukelig så ikke lagt så mye tid på det

 

Artifact, er det fra en achievement /og/eller må en få alle Legion rares?

Tja hver sin smak, har tjent 300-500 tusen bare på cooking x) ble honored higmointain i lvl 102 første release dag, tok på shoulder enchant harvest og får gratis mat av alle mobs uten å gjøre noen ting. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...