Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hadde egentlig tenkt å endre det jeg skrev men håpet du forsto hva jeg ville fram til, negativholdningen, vel det er det du har gitt inntrykk av deg selv når du sitter her og forteller dine historier.

 

Er mye jeg hadde tenkt å kommentere men kanskje jeg gjør det nå siden du fremstår som at du ikke vet hva jeg prater om:

 

 

Har ikke noe med om at det er vanskelig, men at med at det kunne ha vært mye enklere

Det er ingen god grunn for at Mythic ikke er tilgjengelig i LFD

 

Her, enklere? det er så enkelt allerede, enklere trenger vi ikke når det er snakk om det vanskeligste dungeon nivå. Synes folk skal gjøre noe selv også og ikke bare trykke på 1 knapp så står man midt i dungeon. Hva er neste? mythic raiding burde få LFR tool også? 

 

 

Rogue Outlaw er mye verre... døde 3-4 ganger bare på artifact questen, ja gearet er dårlig, men det er like dårlig på locken og den har ikke daua ennå..

De har jo ikke noe brukbare måter å heale seg selv på og er veldig squishy så roguen blir nok lagt på hylla til alle andre klassene er prøvd/lvlet

 

Her igjen... Problemet er ikke classen men spilleren, og du viser ganske tydelig at du ikke vet hva du prater om.

http://www.wowhead.com/spell=185311/crimson-vial

 

Kan ikke uttale meg om rogues andre spec men blir ikke sjokkert at det finnes mer healing der også.

 

 

Har ikke funnet noe positivt ennå

 

 
 

For mye hit og dit, så, så langt faller Legion i den aller verste Expansionen

 
Derfor jeg spør deg, hvorfor torturere deg selv med World of Warcraft?
 
>>
 
Jeg kan si jeg levlet hunter som nummer 3, og første questen til artifact våpen så slet jeg, men fant fort ut at å bytte talenter hjalp mye. Hadde ikke equipped "black arrow" (mm spec) og det var løsningen, facerolled alt etter det. Hadde sikkert vært mye enklere som BM men jeg er en som ikke liker "pets" så.
 
Alt i alt, jeg mistenker du har Paladin som main, evt DK? har selv Priest, og er vant med å ha healing med meg overalt. Det kan jeg ikke si om rogue akkurat da man må tilpasse seg til spillerstilen, rett og slett. Spilte outlaw rogue som nummer 2 og kjenner meg ikke igjen det du prater om. 
 
Noe sier meg at du må sette deg mer inn og faktisk lese talenter og se hvilke skills/spells du har.
 
 
Endret av nagina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er noen queste for Mythic raiding, men en får quests for Mythic dungeons en "må" gjøre, og dermed burde de være tilgjengelig for alle via LFD, da Blizzard har gjort sånn at folk er avhengig av å få alt servert og de som ikke vil ha Mythic LFD er mye verre enn de som vil ha det, tror det kalles egoister

 

Ja kanskje jeg spiller en klasse feil, (Rogue), men jeg mener at Vial ikke er brukbar 

Jeg spilte også DH Havoc og sleit litt med den klassen også, men etter at jeg skiftet til Vengeance så ble alt plutselig lett

 

Selv om det er mye jeg missliker så betyr ikke det at jeg hater spillet

Jeg likte ikke Demo lock i starten, men nå på lvl 102 liker jeg klassen faktisk og kanskje det blir sånn med rogue og hunter også...  

 

Har gjort LFR, savner raiding litt, med venner/guilden, men de er lite aktiv også

 

og til slutt ja jeg spiller Retri palli som main, nær udødelig, men det er også Vengeance og nå også Demo lock og til et viss punkt, boomkin

Lenke til kommentar

Ble så jeg rerollet til pala gitt, syntes shaman var kjedelig. Litt overasket siden shaman har så mye raid utility med spirit link etc. 

Ser også veldig få druids, ut ifra vår hc og myhtic raiding. Av de som har spilt har de også vært helt midt på treet, og de bringer jo ikke mye til raidet, men men.

Hva er det høyeste mythic+ dere har gjort? Klarte +8 i dag. +10 gikk ikke gitt.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å pusle med Fire Mage, shadowpriesten min blir nok pensjonert på 107. Artig å critte hele tida.

 

Holder også på å lvle en fire mage og lvler stort sett i dungeons med heirlooms. Ikke så veldig morsomt i low lvl dungeons fordi alt dør så fort og du rekker knapt å caste noe som helst, men gleder meg til jeg kan begynne å stacke crit og gjøre dungeons på 110.

 

Angående det med sosial angst så hadde jeg en motsatt opplevelse her om dagen. Som kjent så klaget jeg over questlinen til å skaffe seg corrupted Ashbringer, og det var en av de mest frustrerende tingene jeg har gjort noen gang i WoW. Rett og slett forferdelig design som virker å være laget av noen i Blizzard som virkelig hater ret paladins.

 

Ett av de siste delene var å fiske opp en epic shard fra en elv i Western Plaguelands, noe som kunne ta alt fra ett til 5k kast. For min del fikk jeg den etter ca 1800 kast. Men poenget mitt her er at når jeg campet en rare mob, som da var steget før fiskingen, så møtte jeg litt folk og vi pratet endel mens vi ventet. Og når det var tid for å fiske så endte jeg opp med å stå sammen med 2 av de som jeg snakket endel med under campe-delen. Og det var som vi var tilbake i vanilla igjen. Vi fisket i ca 5 timer midt på natten, en nordmann, svenske og sveitser, vi beskyttet hverandre mot gankende horde og snakket om alt mellom himmel og jord. Det var meget spesielt og noe jeg ikke har opplevd siden vanilla eller tbc, så det er tydelig at det er enkelte ting som har forsvunnet fra WoW. En elendig designet questline, men det endte med å bli en ganske unik opplevelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner meg om noe lignende jeg opplevde i classic. (Folk gjorde sånt da, som du sier). 

 

Hadde kommet såpass langt at jeg dreiv og questa meg gjennom Duskwood. Støtte på et par stykker som trengte noen ekstra til "Bride of the Embalmber", "Mor'Ladim" og "Curse of Stalvan". (forøvrig helt vanvittig bra questlines, alle sammen... dem gamle ihvertfall). 

Uansett, jeg var jo ikke i næææærheten av å være på samme steg som dem i hele greia, så dem venta pent og pyntelig på meg mens vi chatta i /p. Noe som er verdt å nevne er jo at alle dem der questlinene sendte deg på kryss og tvers i Duskwood, pluss fram og tilbake mellom Redridge, Stormwind, Westfall og Elwynn Forest. Mount var ikke før på level 40 så det hadde ingen av oss. 

 

Det tok sin tid kan man si, men begge dem to andre venta villig og guida meg gjennom, mens vi chatta om løst og fast i chatten. Det tok sin tid før jeg var på samme steg som dem, men dem venta.

 

Noe sånt er så übersjelden å komme over i dag, men det var jo fort sånn mens spillet fortsatt var i sin spede begynnelse og ALLE syntes det var nytt og spennende. Når folk drar sin trettiførste alt gjennom så forstår jeg at tålmodigheten ikke helt er der lengre

Lenke til kommentar

Opplevde ingenting sånt i classic/vanilla, var akkurat like reclusive da som jeg er nå. Bortsett fra på skype med kompisen min.

Snakka aldri med noen før, og ikke nå heller. Jeg er silent player. Men jeg liker å ha et sånt "evighetsspill". WOW kunne like godt vært singleplayer for min del og erstatte players med AI. Fordrar ikke guilds, det blir alltid så mye drama der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Da er de bekreftet at fra 7.1 så blir Arcway og Court of Stars accountwide.

Samtidig fjerner de også kravet om friendly med alle sonene for å gjøre WQ på alts. 

Lenke til kommentar

Å gjøre artifact knowledge account-wide ville jo ikke fungert. Da kunne jeg bare fyrt opp flere alts og vips så får jeg artifact power i hue og ræva hele tiden. Men spillet skriker etter en bedre måte å få artifact power til off-spec og alts. Det å levelle opp alts frister meg ikke i det hele tatt nettopp på grunn av artifact.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

En fordel med å levle alts nå er at du får satt i gang artifact research til du eventuelt går lei av / har lite å gjør på mainen.

Har 3 stk i lvl 110 nå, men gjør absolutt minimalt på 2 av dem (World boss og emissary quest).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det går fortere ja, men du vil alltid ligge etter.

Vil vel aldri ta mindre enn 1 dag for en AK level utifra det jeg har lest.

Så f.eks. når folk flest er på AK level 12, og du skal ta igjen vil det se ca. ut som dette ut i antall dager per level:
1-1-2-2-3-3-4-4-5-5-5-5

 

Enn ser jo fort da at de som var AK level 12 når du startet research har kommet et stykke videre. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...