Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

 

Synes Warrior er helt klart beste tanken i Legion så langt, dette er fra priest healing point of view.

Ville lagt listen noe som dette: (best)

 

1. Warrior

2. Druid/DK

3. Demon hunter

4. Monk

 

 

 

Ser du ikke har nevnt prot pala, det skal vist være funnet en bugg nylig der shield block er bugga, altfor lavt block chance enn det de egentlig burde ha, noe som jeg selv har merket da jeg merker at jeg tar en del ekstra dmg, håpe det blir fixet snarest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

blizz troller meg, jeg sverger.

 

Har spilt ørten timer på shaman main siden release, og gjort mythic+ så mye, aldri legendary. Bestemte meg for å levle opp en alt for å spille med kompiser i horde. Jeg har nettopp dinget level 110. Se screenshot.

 

Bestemmer meg for å gjøre world boss.

Så dropper faen meg legendary boots. Lol.

 

Sjekk played time :S

 

attachicon.gifWoWScrnShot_093016_213854.jpg

 

Ja Blizzard tabbet seg skikkelig ut når det gjelder legendaries. Alle skjønte vel at legendaries ville bli en viktig del av spillet, på godt og vondt (ser endel guilds er nærmest besatt av om folk har de eller ikke), og så klarer altså ikke Blizzard å stable på bena et system som fungerer. De med flaks ble dobbelt belønnet, som om det ikke er nok rng i Blizzard sine spill.

 

Jeg har spilt veldig mange timer på min paladin, men har ikke sett snurten av legendaries, bortsett fra et alternativt utseende til Truthguard, altså våpen/skjold til et spec jeg ikke spiller.. Nå har det gått så langt at jeg faktisk håper jeg ikke får legendaries på paladinen min, men at det heller skal droppe på magen jeg holder på å lvle. Er nemlig den jeg skal gjøre mythic+ med og etter hver raide med. Jeg digger Legion på veldig mange områder, men dette tullet rundt legendaries er slitsomt, og Blizzard sine tabber har gjort det verre.

 

Det er kanskje ikke tilfellet, men med legendaries, AP og Suramar så føles Legion ganske fiendtlig mot alts. Dog har man ikke nødt til å surre rundt i Suramar med alter og AP er egentlig ikke noe problem, men synes det av en eller annen grunn føles litt tungt å få opp alter i Legion.

Lenke til kommentar

Tenkte forresten å skaffe meg corrupted Ashbringer utseendet i natt, men angrer allerede. Timesvis med camping av en rare mob, hvor kun de 5 første som capper får loot. I tillegg er det phasing problemer i det området hvor den spawner. Etter det er det visst potensielt timesvis med fisking. Noen rapporterer om opptil 4500 kast før de får itemet som trengs. Alternativt utseende til Truthguard er som sagt en rare drop.. Skjønner ikke hva Blizzard holder på med her.

 

Eller hva jeg holder på med rettere sagt :D

Lenke til kommentar

Warlock Demo var litt håpløst i starten, men har blitt noe bedre nå som jeg har fått litt bedre utstyr, men bare kommet til 101 så langt og vurderer å bytte til destro asap, bare så jeg får prøvd om det er noe bedre..

Liker forøvrig IKKE artifact til Demo, stort minus med den hodeskallen

 

Rogue Outlaw er mye verre... døde 3-4 ganger bare på artifact questen, ja gearet er dårlig, men det er like dårlig på locken og den har ikke daua ennå..

De har jo ikke noe brukbare måter å heale seg selv på og er veldig squishy så roguen blir nok lagt på hylla til alle andre klassene er prøvd/lvlet

 

DH tank ligger på en god 2de plass for øyeblikket, nesten delt 1ste med Paladin (retri for øyeblikket men prot er sikkert like bra)

Boomkin på 3dje, mest på grunn av at jeg aldri har likt casters så mye

og dermed havner Demo på 4. og Rogue på 12.

Palli, DH og druid er 110

 

Glemte å nevne klassehallene, hvor Rogue igjen havner på sisteplass, med Palli på 1. DH på 2 og Druid på 3.

Endret av Dubious
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har ikke sett en eneste survival hunter i godt over 100 dungeons + raids.

 

Tenkte jeg skulle teste på hunteren min(106) i går, og konkluderte kjapt med:et clusterfuck av et spec

Garantert et av legion's mest avanserte spec, og det på ingen god måte.  :huh:

 
Når i tillegg de ikke presterer i nærheten av MM/BM + overfloden av melee, så er det ikke vanskelig å forstå hvorfor ingen spiller Survival hunter.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Satt å kikka på European finals på lørdag/Søndag.

Var mange klasser som ikke var representert der overhode.

 

Ingen Shamans

Ingen Hunters

Nesten ingen warriors

Ingen Locks

Nesten ingen DH

Ingen DK

 

Så det gikk stort sett i druid, rogue, mage, pala, prest og monk.

 

Rett og slett latterlig, og alt pga siste patch.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Shamans, hunters, locks og DH var ikke særlig høyt ratet i arena før patchen heller, og sikker på at de hele tatt spilte på den aller siste patchen?
Når de regionale finalene ble lansert, så var planen at de skulle spille på WoD (og Legion i verdensmesterskapet).

Lenke til kommentar

Jeg trives best i LFD når ingen snakker, så for meg er det helt greit at det er usosialt. Bare går fra boss til boss, dreper dem og kommer meg ut igjen. I tidligere expansions hadde jeg så sosial angst at jeg aldri gjorde en eneste dungeon. Derfor var jeg sjeleglad for å få LFD i WOTLK, da kunne jeg hvertfall queue og gjøre dungeons og heroics uten å måtte snakke med masse folk først.

 

Vi snakker om å aldri gjøre en eneste dungeon helt fra vanilla-tiden og opp til WOTLK. Så jeg har aldri opplevd ett eneste vanilla-raid og slikt som andre alltid omtalte som "essensiellt for wow-opplevelsen".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Dagens wow'ere er blitt såpass flinke forhold til før, det er såpass sjeldent at jeg møter noobs eller noe liggnende via "Looking for group" for mythic dungeon. Noen ganger så har ingen behov for å si noe da de fleste har skjønt hva som skal gjøres.

 

Mythic dungeon blir nok som det er, det er ikke noe vanskligere enn LFD. Det eneste som tar tid er å fly dit faktisk og det er ingen problem da jeg 95% av tiden slacker til jeg får summon :) old fashion style! 

 

Men du dubious, problemet er ikke spillet, problemet er DU, dessverre! Vi har alle hørt at du prater bare bambus her, "jeg orker ikke spille" "jeg orker ikke queste" "jeg orker ikke missions" "spillet kunne vært enklere"... nei, seriøst, hvorfor spiller du WoW?  :wallbash:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg trives best i LFD når ingen snakker, så for meg er det helt greit at det er usosialt. Bare går fra boss til boss, dreper dem og kommer meg ut igjen. I tidligere expansions hadde jeg så sosial angst at jeg aldri gjorde en eneste dungeon. Derfor var jeg sjeleglad for å få LFD i WOTLK, da kunne jeg hvertfall queue og gjøre dungeons og heroics uten å måtte snakke med masse folk først.

 

Vi snakker om å aldri gjøre en eneste dungeon helt fra vanilla-tiden og opp til WOTLK. Så jeg har aldri opplevd ett eneste vanilla-raid og slikt som andre alltid omtalte som "essensiellt for wow-opplevelsen".

For alt i verden, kan se at det oppstår et problem og to i et MMOrpg om man har sosial angst. 

Lenke til kommentar

Jeg likte WOW og likte og spille, bare ikke i grupper eller guilds. Stort sett med kompisen min fra barndomstida eller alene. Det var han som "tvang" meg inn i dungeons av og til for å geare opp og da fikk jeg så vondt i magen at jeg hadde bare lyst å logge ut.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Men du dubious, problemet er ikke spillet, problemet er DU, dessverre! Vi har alle hørt at du prater bare bambus her, "jeg orker ikke spille" "jeg orker ikke queste" "jeg orker ikke missions" "spillet kunne vært enklere"... nei, seriøst, hvorfor spiller du WoW?  :wallbash:

 

Kan ikke huske å ha skrevet noe av det der..

Har så langt 3 karakterer på 110 og gjør alle world quests (de daglige 4)  på 1 av de og noen ganger på de andre

Jeg liker quests, men ikke så gira på de samme hver dag

Jeg logger på for kun Missions noen ganger, Garrison 2.0

Har tilogmed startet å gjøre 1 Heroic om dagen

Eneste spillet mangler akkurat nå er Mythic i LFD, som sagt er det ingen grunn til at +0 ikke er tilgjengelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...