Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som kan gi en  innføring i Auctioneer? scanna AH nå, men vet ikke helt hva som skjer etter det :p  og lurer på å ta bort et av yrkene mine og ta Enchanting istedet. burde jeg ta vekk Herbalism (44) eller Tailoring (47)? jeg er mage, hvis det har noe å si. level 29.

7415500[/snapback]

Du må scanne flere ganger før det gjør noen nytte. Så kan du trykke på "Search Auctions" og søke på f.eks. BuyOuts som er 30% eller mer underpriset. Da får du opp en liten liste med ting du bør vurdere å kjøpe for å selge videre.

Du har nok ikke råd til å levle enchanting og tailoring samtidig med mindre du har rike venner, så om du vil ha enchanting bør du droppe tailoring.

Lenke til kommentar

Jeg kom til å tenke på noe. Hva er egentlig grunnen til at denne tråden er plassert i offtopic - Annet?

Det finnes mange andre småprat tråder, og samtlige er plassert der hvor (iallfall jeg synes) de hører hjemme.

Av de jeg gadd å leite opp:

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple. er i Mac delen.

Den frie kafeen er plassert i GNU/Linux forumet.

Webkafeen er i Web-design, html og css forumet

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film er i Film delen.

PHP·pub - Programming With Attitude - and beer er selvsagt i php delen.

Endret av Canute
Lenke til kommentar
Hva gear er bra med en Hemorrhage build? dagger, sword, fast, slow. highdps? å er det vert å bruke`?

7424052[/snapback]

Hemmorhage er vel opprinnelig ment for mace-rogues.

Man skader ganske mye med det specet, og man får preperation(Sånn det skrives? :blush: ) Combopointsa kommer også veldig kjapt med hemo-spec.

Lenke til kommentar
Det spørsmålet er blitt tatt opp mange ganger. Tråden burde definitivt flyttes. Wow'erne vet ikke om denne tråden og lager derfor en egen tråd for alt som skjer dem i wow.

7424704[/snapback]

Troden er koslig som den er, trenger ikke å bli nedspammet av hele forpulte wow forumet, må trossalt bruke det til noe :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...