Rockna Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hvor får man Mallet questen til ZF? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) http://www.wowhead.com/?npc=7996 edit: Så vidt jeg husker er det bare å få droppen og herje litt med den så *vips*. Endret 3. desember 2006 av Zethyr Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 der var AB exalted fikset, lurer på hva eg skal gjøre nå. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 der var AB exalted fikset, lurer på hva eg skal gjøre nå. 7415419[/snapback] Ta deg en pause til TBC. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) noen som kan gi en innføring i Auctioneer? scanna AH nå, men vet ikke helt hva som skjer etter det og lurer på å ta bort et av yrkene mine og ta Enchanting istedet. burde jeg ta vekk Herbalism (44) eller Tailoring (47)? jeg er mage, hvis det har noe å si. level 29. Endret 3. desember 2006 av Spazz Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 der var AB exalted fikset, lurer på hva eg skal gjøre nå. 7415419[/snapback] skaff fullt rank 14 sett etter onsdag Uansett, twins down . smooth kill Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Hva skjer med curse-gaming? De har jo ikke peil Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Chromaggus døde i natt kl 00.05. Tre forsøk total og første kill for guilden. Droppa rogue og hunter shoulders samt Chromatic boots og Chrossbow of Smiting. Har 5 timer på Nefarian testing til rådighet i dag. Gjør vi det like bra som hittil bør det gå bra. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 To gamle som fortsatt er bra. :!: kek Ninja Wizard Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 To gamle som fortsatt er bra. :!: kek Ninja Wizard 7419340[/snapback] Hahahaha! Genialt. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 der var AB exalted fikset, lurer på hva eg skal gjøre nå. 7415419[/snapback] skaff fullt rank 14 sett etter onsdag Uansett, twins down . smooth kill 7418261[/snapback] hmm kanskje det trenger nytt weap uansett, lei TuF nå. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 noen som kan gi en innføring i Auctioneer? scanna AH nå, men vet ikke helt hva som skjer etter det og lurer på å ta bort et av yrkene mine og ta Enchanting istedet. burde jeg ta vekk Herbalism (44) eller Tailoring (47)? jeg er mage, hvis det har noe å si. level 29. 7415500[/snapback] Du må scanne flere ganger før det gjør noen nytte. Så kan du trykke på "Search Auctions" og søke på f.eks. BuyOuts som er 30% eller mer underpriset. Da får du opp en liten liste med ting du bør vurdere å kjøpe for å selge videre. Du har nok ikke råd til å levle enchanting og tailoring samtidig med mindre du har rike venner, så om du vil ha enchanting bør du droppe tailoring. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Hva gear er bra med en Hemorrhage build? dagger, sword, fast, slow. highdps? å er det vert å bruke`? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg kom til å tenke på noe. Hva er egentlig grunnen til at denne tråden er plassert i offtopic - Annet? Det finnes mange andre småprat tråder, og samtlige er plassert der hvor (iallfall jeg synes) de hører hjemme. Av de jeg gadd å leite opp: Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple. er i Mac delen. Den frie kafeen er plassert i GNU/Linux forumet. Webkafeen er i Web-design, html og css forumet Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film er i Film delen. PHP·pub - Programming With Attitude - and beer er selvsagt i php delen. Endret 4. desember 2006 av Canute Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Det spørsmålet er blitt tatt opp mange ganger. Tråden burde definitivt flyttes. Wow'erne vet ikke om denne tråden og lager derfor en egen tråd for alt som skjer dem i wow. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Hva gear er bra med en Hemorrhage build? dagger, sword, fast, slow. highdps? å er det vert å bruke`? 7424052[/snapback] Hemmorhage er vel opprinnelig ment for mace-rogues. Man skader ganske mye med det specet, og man får preperation(Sånn det skrives? ) Combopointsa kommer også veldig kjapt med hemo-spec. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Og per nå er jeg i Hyjal!! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 hvilke PvP-rewards kan man bruke på level 29? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Nå har jeg gjort dagens. En kar som var intrisert i å bytte kontoen sin bort. han hadde en 60 hunter, jeg hadde en 60 rogue, 44 hunter og 27 mage. Det endte med at jeg bare ga kontoen til han og han beholder sin andre Jeg slutter med wow folkens! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Det spørsmålet er blitt tatt opp mange ganger. Tråden burde definitivt flyttes. Wow'erne vet ikke om denne tråden og lager derfor en egen tråd for alt som skjer dem i wow. 7424704[/snapback] Troden er koslig som den er, trenger ikke å bli nedspammet av hele forpulte wow forumet, må trossalt bruke det til noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå