Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Følte meg scammed av NPC nu nettopp, ga 30 blood of sargeras, ingen followup quest :p

Jepp, gjorde også det 1 gang av gammel vane.

 

Er et par av de professions WQ som også gir latterlig reward.

Type 80g for 10-20 felslate, som jeg lett kan selge for rundt 40g stk. 

 

Til sammenligning så kan du bytte 1 blood of sargeras i 20 felslate(?) neste patch, du ga vekk akkurat 30 blood, eller 500x40g=20000g.

Satt på spissen, prisene vil nok synke etter bytting blir tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Personlig så har jeg stoppet etter den nest siste :p

Orker rett og slett ikke å farme disse ressursene.

Mangler 1000, så får ikke startet før i kveld, men etter det ser jeg meg ferdig med OR.

Regner med at det jeg får av emissary quest holder til å sende followers på missions. 

Lenke til kommentar

Daily World quest pakken gir bare dritt, men jeg gjør de for rep.

Mythic gidder jeg ikke og Heroics er ubrukelig da en får bedre gear fra world quests

Blir vel LFR snart, så får gjøre det, men i det siste så har jeg lvlet alts noen timer om dagen

 

Archeology er mye mer arbeid nå og nesten ikke verdt å holde med på

Før så kunne en grave uten å trekke til seg alt av mobs, men nå som de alltid er 110...

 

Er mer eller mindre tilbake på Garrison aktivitet, logger på for Missions og world quests

Lenke til kommentar

Hei! 

 

Jeg holder på å levle en resto shaman via dungeons og litt småquester. Hvordan opplever dere andre healere dungeons nå?  Personlig syns jeg det er så stor forskjell på tankene nå; får jeg en warrior er det null stress, mens f.eks. druider er mer jobb. Og har også opplevd endel grupper hvor særlig demon huntere (uvisst av hvilken grunn) ser ut til å tro at de er tanks uten å være det; dvs. de liker å løpe inn i mobs iallfall. Uansett syns jeg healing er moro i Legion, og kanskje litt mer krevende pga. dungeons med mye å passe seg for på bakken og "vind" som dytter deg rundt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Veldig ineffektivt å levle via dungeons sånn til info, tar både tid og du må mest sannsynlig queste en del i lvl 110 uansett for å få rep til world quests.  

Er en del forskjell på tanks for øyeblikket, prot warriors er kongen av lette dungeons iallefall.

Lenke til kommentar

Kan godt hende det er ineffektivt, men det gir best trening til senere. Quester litt innimellom, men det tar jo litt lengre tid det også siden jeg bare har fire damage-spells. Men moro det også. Må uansett sørge for å få tilgang til world quests skjønner jeg, føler ikke jeg har oversikten over Legion ennå. 

 

Og jeg tenkte på DH som ikke er tanks, men likevel kjører på. Som healer legger en jo godt merke til hvem som får aggro for å si det sånn. Samtidig er jo rett og slett mange DH i dungeons nå, og det forstår jeg godt, det er jo lekre greier, og de er morsomme å spille. :) Og ser nok det at healere ofte har den verste jobben, eller iallfall den minst takknemlige... ;)

Lenke til kommentar

blizz troller meg, jeg sverger.

 

Har spilt ørten timer på shaman main siden release, og gjort mythic+ så mye, aldri legendary. Bestemte meg for å levle opp en alt for å spille med kompiser i horde. Jeg har nettopp dinget level 110. Se screenshot.

Bestemmer meg for å gjøre world boss.

Så dropper faen meg legendary boots. Lol.

 

Sjekk played time :S

 

post-209627-0-73056600-1475264368_thumb.jpg

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

blizz troller meg, jeg sverger.

 

Har spilt ørten timer på shaman main siden release, og gjort mythic+ så mye, aldri legendary. Bestemte meg for å levle opp en alt for å spille med kompiser i horde. Jeg har nettopp dinget level 110. Se screenshot.

 

Bestemmer meg for å gjøre world boss.

Så dropper faen meg legendary boots. Lol.

 

Sjekk played time :S

 

attachicon.gifWoWScrnShot_093016_213854.jpg

Kjedelig legendary å få, du kan trøste deg med det. 

Lenke til kommentar

Hei! 

 

Jeg holder på å levle en resto shaman via dungeons og litt småquester. Hvordan opplever dere andre healere dungeons nå?  Personlig syns jeg det er så stor forskjell på tankene nå; får jeg en warrior er det null stress, mens f.eks. druider er mer jobb. Og har også opplevd endel grupper hvor særlig demon huntere (uvisst av hvilken grunn) ser ut til å tro at de er tanks uten å være det; dvs. de liker å løpe inn i mobs iallfall. Uansett syns jeg healing er moro i Legion, og kanskje litt mer krevende pga. dungeons med mye å passe seg for på bakken og "vind" som dytter deg rundt. :)

 

Ville ta opp dette men aldri noe av det. 

 

Synes Warrior er helt klart beste tanken i Legion så langt, dette er fra priest healing point of view.

Ville lagt listen noe som dette: (best)

 

1. Warrior

2. Druid/DK

3. Demon hunter

4. Monk

 

Hater egentlig DK mest men liker også dem mest da jeg er spiller veldig agressivt som priest healer, focus å knuse andre DPS class så... DK er veldig kjekt når jeg har hodet der men hater å heale DKs sånn generelt, de har sinnsykt med selfheal så bruker å være vanskelig å vite når de faktisk trenger heals da jeg som oftest står og caster DPS spells :p

 

Hvordan syn har folk på healers, høres ut som priest er ikke så wanted after all? Da druid er så mye bedre på så si alt...  :confused: har enda 100 boost, lurer om man skal booste druiden til 100 (er level 94) + professions maxed?

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...