Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har 42,60% Mastery så dette er bra.

Litt mye crit i forhold til haste som er bedre, men dette kommer etterhvert.

Så du er for all del ikke på bærtur.

Du har jo også forholdsvis lav ilvl.

Gjør en del world quests så kommer det seg.

takk for det ...

hvordan blir det bedre med world quests? gjør mange av dem for tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har gjort 50 WQ's og BARE fått ræl jeg ikke trenger enda :p

Du får i det minste rep. mot achivementen for mount speed og til syvende og sist flying.

Apropos mount speed achivementen, så utgjør jo den null forskjell for både DK's og paladin's, kan ikke begripe hvorfor sånn ikke kan stacke...

Lenke til kommentar

Du får i det minste rep. mot achivementen for mount speed og til syvende og sist flying.

Apropos mount speed achivementen, så utgjør jo den null forskjell for både DK's og paladin's, kan ikke begripe hvorfor sånn ikke kan stacke...

Fikset de ikke det i en nylig hotfix?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fikset de ikke det i en nylig hotfix?

Konge!

http://www.mmo-champion.com/content/5995-Patch-7-1-PTR-Build-22685

Classes

• The ground mount speed bonus from Broken Isles Pathfinder now stacks with the passive class bonuses On a Pale Horse and Heart of Crusader.
Lenke til kommentar

Selv om det er rekordmye å gjøre på 110 merker jeg at kjedsomheten har kommet tilbake. World Quests er helt OK, Suramar er fortsatt greit, men utover det er alt som før føler jeg. Har spilt som balance druid, men respeccet for et par dager siden.

Har valgt å levle en demon hunter, men det er ingenting spesielt det heller synes jeg.

Lenke til kommentar

Har ei dynge med alts som jeg alltid har pleid å levle opp for å kunne supplere meg selv med ekstra professions, frister ikke like mye i Legion pga all rep og artifact power som må reglerett grindes ut. At absolutt alt av profession-progression er gata bak dungeons gjør ikke motivasjonen noe større (tilog med Archaeology, wtf?)

Forstår hva dem (Blizzard) har tenkt her, jeg er bare ikke helt enig med åssen det til sjuende og sist blei utført.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Raids og Mythic+ er jo ute.
Har iallefall satt i gang med Mythic+ de siste dagene, kjekt med content som er utfordrende, og likevel lett tilgjengelig. 

Folk bør uansett være OBS! på type "860++ group boosting you, your keystone", da du ender fort opp på Mythic+ nivå du har ingenting å gjøre på (enn så lenge er det ingen måte resete på?). 

Raidet har jeg ikke fått testet enda, får prøve å pugge iallefall normal i helgen. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har ei dynge med alts som jeg alltid har pleid å levle opp for å kunne supplere meg selv med ekstra professions, frister ikke like mye i Legion pga all rep og artifact power som må reglerett grindes ut. At absolutt alt av profession-progression er gata bak dungeons gjør ikke motivasjonen noe større (tilog med Archaeology, wtf?)

Forstår hva dem (Blizzard) har tenkt her, jeg er bare ikke helt enig med åssen det til sjuende og sist blei utført.

PVP er også veldig gata av PVE, merkelig opplegg og forstår at de som syns at professions og/eller PVP er gøy, reagerer på at de nå må gjøre så mye PVE. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Frost er visstnok litt broken i PVP for øyeblikket, har en "oneshot" combo med rett kombinasjon av talents og spells. 

I PVE så har det dårligst DPS av alle specs, men bør jo være greit å levle med såpass mye CC. 

Utover det mener jeg at arcane også er et bedre spec for PVP enn fire. 

Ingen fare å levle som fire uansett, du kan legge inn inntil 13 poeng i artifactet du leveler med.
Er så ubetydelige mengder artifact power uansett. 

Lenke til kommentar

Archaelogy var OK da det kom, dette er for sikkert noe som må re-designes eller fjernes.

Pet systemet synes jeg også er rimelig bullshit, helt ubrukelig for folk som nettopp har begynt med wow, greit om man går til low level områder og booster opp pets der men hvem som ønsker det? 

Artifact power grind er ikke så ille faktisk, synes dette er noe bra, spesielt når det er snakk om MMO. Hadde det vært singleplayer type spill og slikt måtte gjøres da hadde jeg skjønt, men det er slik det skal være i MMO. Jo mer man spiller jo mer progress. Trenger ikke å være mye progress men du har mulighet for det.  :w00t:

> Har alle her fått legendary? føler jeg er eneste som løper rundt uten det. Spammer heroics 24/7 + world quests, ingen progress der!  :omg:  

Lenke til kommentar

Synes Fire er veldig artig. Har pr nå 51% crit og med fireblast + artifact har jeg mulighet til å få ganske mange insta pyro back to back før dps'en roer seg :)

@nagina

Er møkk lei av å gjøre WQ for så så åpne boksen å få noe OPPGRADERT 815 møkk hver eneste gang.

Så nei, du er ikke den eneste med mangel på Legendary.

Noen som vet om det er særlig viable å lvle med Pet battles? Får nesten 12k xp pr win. Kjedelig, men uansett interessant :p

Ender jo selvsagt opp med 0 rep å møkkagear.

Endret av xClaymanx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Heller ikke fått legendary, og kjenner jeg ikke bryr meg så voldsomt heller, legendary til DK er relativt crap uansett.

"Nærmeste" jeg har kommet er 870 titanforged gloves. 

Om 1 time kan jeg starte research for 2 legendaries, mye poeng i det  :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...