Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget er jo at Demon Hunter ikke er OP på noe som helst annet enn trash. Bosser og single-torget er jo helt Ok+ men er nå dårligere.

Hva med å vente å se hvordan det blir? I stedet for å bare trekke konklusjoner før du har prøvd.

 

Husk at alle andre classes også har blitt justert.

 

Noen classes er best på aoe, noen er best på single target. Summa summarum handler det om at classen din skal være attraktiv å ha med i raid. Dersom alle er nokså balanserte vil alle ha mulighet til å raide.

 

Mythic + meta er nå disc priest, Blood DK og 3-4 windwalker monks. Det er jo ikke akkurat kult når det er slik. Da er det i praksis bare disse 3 classene som kan pushe for høy mythic+ level.

 

Det var behov for justeringer og det blir spennende å se om ting gjevner seg mer ut nå.

Lenke til kommentar

Ser på world of logs at de ligger grei plasert på enkelte bosser, huntere altså.

 

Prøvde meg raidet (normal), makan til faceroll, Cenarius synes jeg var litt jævlig å heale men det var vel fordi jeg visste ikke tacs  :wee: (pugs)

 

edit: 

 

En ting jeg ikke forstår, hvorfor kan man ikke bare skite talents on-fly? spesielt under raids.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Hm 7.0.3 var jo legion release patchen. Må sjekke når jeg kommer hjem. Vil vite hva som er buffet.

http://www.mmo-champion.com/content/5995-Patch-7-1-PTR-Build-22685

 

Hmm, ser ut som det er en haug med forskjellige hotfixes bare:

http://www.mmo-champion.com/content/5990-Emerald-Nightmare-Class-Tuning-Update-Blue-Posts-Tweets-Warcraft-Movie-Release

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Står da ikke en pøkk om SP der, hvorfor skulle de ligge på topp og være helt OP plutselig?

 

Edit: Åja det sto i hotfixen fra 26. september. Da blir det litt morsommere for en noob SP hvertfall. Er bare 104.

 

Shadow

  • Mind Sear damage increased by 80% and Insanity generation increased by 50%.
  • Mind Flay damage increased by 20%.
  • Mind Spike damage increased by 28%.
  • Void Ray maximum stacks reduced to 4.
    • Developers’ Notes: Given the damage increase to Mind Sear, Mind Flay, and Mind Spike, this still results in an overall increase to the value of the talent.
  • Voidform stacks no longer increase while Dispersion is active.
    • Developers’ Notes: We would prefer that Surrender to Madness not be as dominant as it is, and that it can’t be extended for quite so long. However, addressing this further would require significant changes to the spec beyond what we want to do in a tuning pass at this time. We will look for an opportunity to take a more comprehensive look at this issue in a future patch.
Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...