Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Selve questingen bør ikke være noe problem å ta som hvilket som helst spec (holy priest unntaket av regelen?).

Er jo bare 2-3 quest som "krever" gruppe, jeg levla iallefall fury warrior 102-110 uten problem, og det er vel noe av det som er mest squishy nå + nesten ingen sustain. 

Bytta til prot for å ta 2 gruppequest. 

 

Havoc har ganske bra sustain, spesielt med level 100 talentet Demonic Appetite, da er du ikke lenger kun avhengig for kills.

Lenke til kommentar

Spill på PVE server, problem solved. Har aldri skjønt hvorfor folk orker å bli ganka på PVP servere.

Tja, man har et forhold til serveren og folka der, man har ørtogførti karakterer, gear, mats, gull, what have you der.

 

Jeg er virkelig ikke en PvP-er, men starta på en PvP-server i 2005, og har vært der siden. Jeg betaler selvfølgelig for det nå når jeg prøver å overleve som alliance på en særdeles horde-centric server (og har alltid betalt for det med ganking og corpse camping), men det er her venna mine er, det er her jeg har "alt". Har chars på 100 på PvE-servere, også, som jeg eventuelt kan spille, men det er ikke det samme som å spille på main-en min. Så da blir jeg her, og håper at det plutselig skal bli flere alliance. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Om man ser ingen vits i å ganke selv, så er det lite vits i år være på en PVP server.

Jeg har ikke noe mot i å bli ganka, "er man med på leken, må man tåle steken" osv. 

 

Kom over en lowlevel paladin som var sappa av en rogue her om dagen mens jeg sprang i mellom 2 WQ.

Ble stående og vente til sap'en gikk ut, hev ut en death and decay, traff tilfeldigvis roguen som var level 110, drepte roguen, paladinen takket og bukket før vi forsatt videre hver vår vei. 

Lenke til kommentar

Enig i at det alt for mye stuns i PvP. Spiller aldri PvP, men jeg tar PvP World Quests og stuns er jo det som "make it break it" i PvP og det finner jeg fryktelig kjedelig. Når det er Free-for-All så er det jo perioder hvor jeg rett og slett er stunnet konstant så jeg rett og slett ikke kan gjøre en dritt. Likevel så tar det relativt lang tid å drepe meg så jeg må bare sitte å se på at jeg blir drept i det som føles en liten evighet.

 

Nå har de fleste begynt å drite i PvP i PvP World Quests og enten bare joiner en gruppe, eller bare ignorerer hverandre å dreper NPC osv som gjør at du får fullført uten å faktisk drive med PvP. Personlig så syntes jeg det er en stor forbedring... Har utrolig nok blitt Honor Level 35 bare på PvP World Quests.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Havoc har ganske bra sustain, spesielt med level 100 talentet Demonic Appetite, da er du ikke lenger kun avhengig for kills.

 

 

Men Prepared + Momentum er jo en mye bedre kombinasjon for DPS. Men det klart, når man leveller så kan man jo kjøre Demonic Appetite.

 

De fleste har en del av sustainen låst bak talents, for det er sånn Blizzard designer talents, det skal være "klare valg".

2 eksempler på hvordan tiers ser ut:

Single target - Multi target - Cleave

Mobility - Sustain - Utility

 

Skulle ønske de beholdt talent bytting on-the-fly (slik som det var alpha, og delvis i WoD, som bare krevde et vendor item).

Er jo nesten likt nå hvor du "kun" trenger et crafted item, men det virker ut til at det endte opp sånn bare for å gi inscription noe å gjør. 

Lenke til kommentar

Er det bare meg som får aids ved å se mats blir solgt 1 og 1 og ca 100 sider?

 

Derfor jeg skaffet meg Auctionator og Tradeskillmaster. Med disse er det lettvint å selge ting og få oversikt over markedet. Eneste kjipe er at når du skal kjøpe/selge noe det er mye av på AH så må du scanne gjennom noen sider, men det går av seg selv. Du slipper å trykke videre til neste side osv, men kan ta litt tid å scanne 80 sider med noe feks.

 

Angående pvp så begynte jeg også på pvp server for ørten år siden og har blitt der av en eller annen grunn. Gidder vel ikke betale for å flytte alt til en annen server. Ikke med de blodprisene til Blizzard i hvert fall. Fjernet de ikke en haug med cc fra spillet før WoD? Synes jeg husker noe sånt og tenkte at nå blir det pvp på meg igjen, men det utgjorde ikke store forskjellen for min del. I hvert fall ikke i starten. Var jo mer stunlocked enn noe annet egentlig.

Lenke til kommentar

Bruker Auctioneer men nå selger jo såpass lite pga lite spilletid men trenger å kjøpe xx antall items men orker ikke å bla gjennom 200 sider, vet du en måte å vise kun stacks? bytter gjerne til auctionator om det hjelper.

 

>

 

Kom over denne "buggen" idag, litt surt men er vel ikke mye man kan gjøre med det, annet enn rapportere det.

http://www.wowhead.com/item=141920/access-to-the-ruins-of-falanaar#comments

 

:thumbdown:

 

edit: ok ok

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Så på den Legion Q&A'en med Ion og Lore som kom ut for noen dager sida, noe av det som dukka opp der var bl.a Auction House UI'en. Han sa at det var noe som definitivt lå i planene for å bli forbedra. 

 

Han sa også at selv om det ikke akkurat er best å anbefale fra et spillutviklers ståsted, så nevnte han at fram til Blizzard selv klarer få få gjort AH mer brukervennlig by default så var det mange gode Addons som gjør akkurat det Blzzard UI'en ikke klarer pr nå.

 

Bruker Auctioneer men hvordan søker jeg stacks, og ikke 1 og 1?

 

Jeg også bruker Auctioneer, jeg bare storterer på stack-size (trykker på knappen over der hvor det står antall) så sorterer den etter stack-size. Minst først, eller mest først. På samme måte kan du sortere etter navn, pris osv osv.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det der var bare retarded.

Greit nok at magen mest trolig var ubrukelig, men alikevel...

Han har flere mot div. andre classer også.

 

Raid day! Ikke særlig komfortabel med den guilden jeg har havnet i, hjelper heller ikke at alt guilder ser etter er ranged og healers, når du har en DK og en Warrior  :tease:

Lenke til kommentar

Jeg og kompis skal prøve å samle en gruppe via "Premade Groups" i Dungeon Finder. Spennende hvordan det vil gå i RAID, men har jo gått jævlig bra med Mythics så langt. De fleste er jo relativt solid gearet iforhold til normal Emerald Nightmare også. Trenger vel i utgangspunktet ikke mer enn rundt 830-835.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...