Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg vet godt at han tenker på Garrison som ala er Facebook spill, men det er vel akkurat det samme de har gjort med Pet Battles(pokemon) og Hillsbrad Foothills (plants vs zombies).

Ser igrunnen ikke noe feil ved å implementere dette da det gir mer utvalg.

Forskjellen er at de andre eksemplene aldri har vært obligatoriske for best mulig progress. 

Lenke til kommentar

Blizzard har bekreftet at de som fikk en legendary, hadde større sjansen for å få flere enn de som hadde ingen.

Altså stikk motsatt av hva som er meningen. 

 

Verste er at nå skal det være fikset, så lykke til alle med å ta igjen de som var heldige å fikk flere legendaries i starten :)

 

Hadde jo egentlig vært bedre om de lot det være, så det er mulig å ta dem igjen, men men. Vet ikke hvordan det egentlig skulle ha fungert og om sjansen øker om du ikke får noe på ukesvis.

 

Ser mange andre klager over loot systemet også, det jeg har klaget over angående relics. Mange som får loot de ikke kan bruke fra world quests, så det blir vel en fix der også, om det ikke er gjort allerede. Ikke noe heldig launch for lootsystemene til Blizzard akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Blizzard har bekreftet at de som fikk en legendary, hadde større sjansen for å få flere enn de som hadde ingen.

Altså stikk motsatt av hva som er meningen. 

 

Verste er at nå skal det være fikset, så lykke til alle med å ta igjen de som var heldige å fikk flere legendaries i starten :)

 

Hadde jo egentlig vært bedre om de lot det være, så det er mulig å ta dem igjen, men men. Vet ikke hvordan det egentlig skulle ha fungert og om sjansen øker om du ikke får noe på ukesvis.

 

Ser mange andre klager over loot systemet også, det jeg har klaget over angående relics. Mange som får loot de ikke kan bruke fra world quests, så det blir vel en fix der også, om det ikke er gjort allerede. Ikke noe heldig launch for lootsystemene til Blizzard akkurat.

 

Har ikke spilt de 2 siste dagene, men leste noe om at man nå får "ubrukelig" loot fra emissary lootboxes, i stedet for f.eks. gold. 

 

Men angående legendaries, hva skjedde med "bring the player, not the class"?

Nå har det jo blitt "bring the legendary, not the player", mange som mister raidspots om de ikke får en legendary innen en uke, til fordel for dem som har fått. 

Lenke til kommentar

 

Jeg vet godt at han tenker på Garrison som ala er Facebook spill, men det er vel akkurat det samme de har gjort med Pet Battles(pokemon) og Hillsbrad Foothills (plants vs zombies).

Ser igrunnen ikke noe feil ved å implementere dette da det gir mer utvalg.

Forskjellen er at de andre eksemplene aldri har vært obligatoriske for best mulig progress. 

 

Nå var det jo ikke mye minigames som skulle til før man fikk quests om å samle 900 tablets eller hva det nå enn var, men at det kan virke avstøtende for mange forstår jeg godt.

Litt langdrygt å bruke en uke på en mission som ikke har 100% chance osv.

Heldigvis fantes det addons som hjalp deg å finne best setup for et mission.

Lenke til kommentar

Grinde seg gjennom det der facebook-rælet for litt bedre stats? hardly. De så på farmville og clash of clans og tenkte hmm...dette må vi klare også på et vis. Og bare klemte det inn.

 litt bedre stats? Tjente mange millioner gull på garrision, var latterlig lekent lett //kan kjøpe alt av boe epics om man ønsker... litt bedre stats  :tease:

Lenke til kommentar

Folk bruker gull på gear. Man kan oppgradere crafta items til 850, noe som er veldig aktuelt om man skal starte å raude nå på onsdag og ikke har vært så heldig i mytich's.

 

På min server koster det ca 7k per Obliterum, noe som utgjør 49k gull på hvert item, i tillegg til itemet i seg selv.

 

Man kan såklart lage disse også selv, men det krever enormt med grinding om man skal ha mange oppgraderte items.

Lenke til kommentar

Etter å ha levlet en balance druid 100 -> 110 på Deathwing (PvP) gir jeg opp PvP. Da alle var opptatt med å levle var det helt greit, men nå er det ikke mulig å ta en eneste world quest uten å bli ganket. Virker å være ganske mye mer alliance i det realm clusteret Deathwing er med i, så nå pakker jeg snippsekken og flytter tilbake til gode gamle Draenor.

 

WoW tokens er genialt. Har ganske masse gull på kontoen som er bannet til 26/11, så når den bannen er ute er det bare å hamstre tokens for harde livet (Y)

Lenke til kommentar

Storkoser meg med Legion, selv om jeg vel som vanlig syntes at world quest, rep farming osv blir litt kjedelig (Nightfallen..). Har aldri spilt på høyere nivå enn heroic / lfr. Nå har jeg allerede vært igjennom de fleste på Mythic, og låste opp The Arcway og Court of Stars i dag så fikk tatt de også. Går jo så det griner, og har nå ilevel 845 og sniffer nå på det å eventuelt joine et raiding guild så jeg kan begynne med normal, ja kanskje til og med rett på heroic Emerald Nightmare til uka.

Lenke til kommentar

Er 100% casual nå, var 100% aktiv/hardcore de forrige expansion's, men nå er jeg litt sånn lei og i en guild som antageligvis ikke har planer om å raide noe særlig  (venner)

Har ikke gjort Mythics og ikke noe planer om det heller

Er klar for LFR, trenger ikke noe bedre foreløpig

Gjør de 4 world quests hver dag og ellers er det alts

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir koko på det hunter questet jeg holder på med nå. Slike quests er hvorfor jeg slutte å spille wow opp til flere ganger..hehe!

 

Tenker på questet hvor du skal kunne klone din ulv til hvilke som helst annen. Er siste bit hvor du skal drepe noen seabound bitches..husker ikke helt navnet. Vært der på timen flere ganger om dagen over flere dager men er hun der..neeeeeeida. Møter haugevis av andre huntere i området som river seg i håret også... :D

Lenke til kommentar

Etter å ha levlet en balance druid 100 -> 110 på Deathwing (PvP) gir jeg opp PvP. Da alle var opptatt med å levle var det helt greit, men nå er det ikke mulig å ta en eneste world quest uten å bli ganket. Virker å være ganske mye mer alliance i det realm clusteret Deathwing er med i, så nå pakker jeg snippsekken og flytter tilbake til gode gamle Draenor.

 

WoW tokens er genialt. Har ganske masse gull på kontoen som er bannet til 26/11, så når den bannen er ute er det bare å hamstre tokens for harde livet (Y)

exploitet du infernal brimstones eller de andre world questene for flere millioner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...