nagina Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Slik har det alltid vært i raiding sammenheng, jo hardere/fortere du trykker på knappene jo mer DPS, easy math som ikke går helt opp, men har du vært i det (raiding) miljø så vet du automatisk hva jeg prater om. Veldig easy tips til folk som spør om dps tips, trykk knappene hardere og mer presist. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det hjelper også på rettskriving å trykke Enter så hardt som mulig før man avslutter. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Det hjelper å prøve dungeons med andre folk og ikke bare solo hele tiden, har du enda prøvd dungeons, spille med andre? ja, like meningsløst som posten ovenfor, så spar meg for rettskrivning, det driter jeg i, håper du ikke bruker all din energi det på, håper for all del den kan gå nyttig til noe annet. edit: Jeg kan altså backe min historie rundt button smashing. Alle vet at WoW er online spill, right? folk rundt verden vil ha forskjellige latency eller ms. Bruker man ikke "Gnosis" addon (castbar) som viser når du kan trykke neste skill så har du ikke noe annet valg enn å være button-smasher, for du vil aldri vite når neste cast blir tilgjengelig når du i tillegg har latency. La oss si at du er alltid 0.1ms for seint ute med alle spellene, det vil det utgjøre mye overall. Jeg bruker Gnosis og ikke original castbar, bruker du original så venter du helt sikkert til casten din er helt fullført før du klikker skillen igjen, noe som betyr at det stor sjanse for at du klikker forseint... = DPS loss, vil eller ikke, sånn er det bare. Kanskje dårlig forklart men håper det makes some sense! Endret 15. september 2016 av nagina 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Den DPS'en man muligens mister ved å ikke klikke konstant ubetydelig. Skjønner ikke at folk orker å høre på den konstante klikkelyden. Har raidet en del tidligere. I Wotlk var jeg offiser i guildet jeg raidet med. Vi hadde en skikkelig button masher som man alltid kunne høre gjennom micen. Endte opp med å kicke han, siden han aldri klarte å fikse micen slik at vi ikke hørte det når han snakket. Finnes omtrent ikke noe mer irriterende å høre gjennom TS en button mashing. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det der løses så enkelt med push to talk så, hvis han trykker så mange knapper så burde han ikke ha problem med å trykke på "push to talk" til Teamspeak. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Skulle til å si det. Hørtest ut som en fin guild Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Tenkte det samme. Høres meget spesielt ut å kicke noen pga noe sånt. Er selv en masher. Ikke fordi jeg blir mer "leet" av det, men fordi det er det mest naturlige i hele verden når man spiller slike typer spill, etter min mening i hvert fall. Kanskje ikke når jeg leveler. Men når du er i dungeons eller raids og det blir litt hektisk. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Har nok noe med at ikke alle sitter å kikker på actionbaren hele tiden, men vet sånn ca når abilitien er av CD Endret 15. september 2016 av xClaymanx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Blizzard har bekreftet at de som fikk en legendary, hadde større sjansen for å få flere enn de som hadde ingen.Altså stikk motsatt av hva som er meningen. Verste er at nå skal det være fikset, så lykke til alle med å ta igjen de som var heldige å fikk flere legendaries i starten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Masher ivei både for å bygge fury og spende fury jeg også. Men har ikke superclicky keyboard ellers hadde blitt gal selv. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Leste meg ikke godt nok opp på jævelskapen i nye "garrison". Dvs, jeg er nå 110 og har så og si brukt opp alt av ressurser på å sende idiotene på missions, samt rekrutere medhjelpere. Så, hvordan skaffer man seg egentlig mer resources utenom å finne chests og aldri mer kjøre missions igjen? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 World Quests virker å være en god kilde til det. Har gjort det samme som deg, men hver world quest (som gir ressurser) virker å gi 3-4-500 order hall resources. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Du kan vel bare drite langt og hardt i hele companion mission greiene hvis du vil? Det er vel ikke nødvendig å mase med de folkene som bare gjør missions for seg selv. Det spiller jo ikke en pøkk inn på din egen progress, annet enn missions som gir artifact power? Akkurat som at jeg ga beng i hele garrison i WOD, "jamen du måååå ha det og det og den og den...NEI" Endret 16. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Kunne ikke gi helt F i garrison om du ville ha Legendary ringen(e) Men at det tok J***** med tid, det gjorde det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Jeg ville ikke ha dem Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Dumt å ikke ville ha noe så overlegent. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Grinde seg gjennom det der facebook-rælet for litt bedre stats? hardly. De så på farmville og clash of clans og tenkte hmm...dette må vi klare også på et vis. Og bare klemte det inn. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Spessielt å si det om et MMORPG som i bunn og grunn er et grinde spill 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Spessielt å si det om et MMORPG som i bunn og grunn er et grinde spill Du vett hva han mente. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Jeg vet godt at han tenker på Garrison som ala er Facebook spill, men det er vel akkurat det samme de har gjort med Pet Battles(pokemon) og Hillsbrad Foothills (plants vs zombies). Ser igrunnen ikke noe feil ved å implementere dette da det gir mer utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå