Flin Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg spilte Hunter gjennom hele Vanilla, BC og litt av Wrath. Må si jeg var veldig overasket når jeg kom tilbake for WoD, klassen var jo en helt annen. I legion er det mye av det samme som i WoD. Spiller BM fordi jeg ville ha rifla og ikke en teit bue. Det føles ikke som før, en av tingene jeg savner mest er kanskje CC. Før kunne man ha kontroll på ganske mange mobs, når man questa, ved bruke av traps og sånt. Nå får jeg følelsen av at det handler om å trykke på noen knapper i riktig rekkefølge og at mye av tiden min går med på å hold peten i live. Enten har jeg nok DPS til å drepe en gruppe mobs eller så har jeg det ikke, jeg har ingen muligheter til å være smart. Må spille litt mer før jeg bestemmer meg, men hunter er ikke helt det samme som det var. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) The king has left the building, synd men jaja.. http://wccftech.com/chris-metzen-blizzard-retires/ Endret 13. september 2016 av nagina Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Han skal fortsatt gjøre voiceover på Thrall da. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Hjelper tydeligvis å syte her i tråden. Fikk World Quest for 825+ Fel Artifact Relic i dag. Fikk våpnene ifra 817 til 854 item level. Det hjalp jo endel, rett fra item level 832 til 841. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg fikk den samme som jeg nå har fått 3 ganger på rad eller noe, og 3 ganger på rad så dinger den 835-845. Får rett og slett ikke world quests med relics til min spec og begynner å bli skikkelig irritert på et idiotisk system! Ok, måtte ut med litt frustrasjon der, men det begynner å bli tåpelig dette her. Nå har Blizzard skrytt av loot speialization og så er det tydeligvis klin umulig å få world quest relic til speccet jeg spiller. Like tåpelig som maks grense på 5 champions..hvorfor Blizzard? Hvorfor? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Maks fem champions er jo logisk da Blizzard ønsker å unngå en ny Garrison Mission Table hvor man har så mange followers at man føler et press til å styre med nye missions kontinuerlig da det alltid er noen å sende ut til enhver tid. Syntes fem champions fungerer fint jeg. Men er jo litt merkelig at de gir oss åtte champions, når vi kan kun ha fem aktive og de skal vel faktisk legge til flere champions etterhvert også. Føles noe unødvendig å pøse på med såpass mange forskjellige, om de ønsker å holde missions tilbake i forhold til Garrisons. Dette med World Quests og Relics tror jeg rett og slett må være bugga. Gir ingen mening at det skal fungere sånn som det gjør nå, med all fokusen Blizzard har hatt på loot spesialisering og de har jo egentlig sørget for at spillet til enhver tid gir deg belønninger som er relevant til klassen og spesialiseringen du spiller. Da gir det jo null mening at World Quests med Relics skal fungere på denne måten. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Må være noe rart med relics, ja. Har nå 3 world quests som gir relic. Alle gir frost only. Jeg er blood/unholy... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 The king has left the building, synd men jaja.. http://wccftech.com/chris-metzen-blizzard-retires/ Han har garantert nok penger til å leve resten av livet uten å jobbe Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg fikk den samme som jeg nå har fått 3 ganger på rad eller noe, og 3 ganger på rad så dinger den 835-845. Får rett og slett ikke world quests med relics til min spec og begynner å bli skikkelig irritert på et idiotisk system! Ok, måtte ut med litt frustrasjon der, men det begynner å bli tåpelig dette her. Nå har Blizzard skrytt av loot speialization og så er det tydeligvis klin umulig å få world quest relic til speccet jeg spiller. Like tåpelig som maks grense på 5 champions..hvorfor Blizzard? Hvorfor? Kryr av relics for meg... har både tank heal og dps paladin våpen i 860 ilvl + trenger å bare få de i 850 titanforged drops... champion begrensningen er for å hindre gamle mission "spam" som var i garrison.. har nå 12 missions jeg må velge mellom.. rekker ikke alle Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Mission spam forhindres med at ressursene er begrenset Kan koste 200 ressurser for 1 oppdrag og eneste måte å få mer på er å gå ut i verdenen, i motsetning til Garrison hvor mission som regel kostet 20-40ish, hvor en kunne få mission som ga ressurser og garrison som laget egne Visste ikke hva jeg skulle gjøre med alle ressursene i Garrison Når en har fått alle oppgraderingene sine så vil jo ressursene være mindre verdt, men foreløoig så kan de brukes på oppgraderinger, for oss dødelige Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Kryr av relics for meg... har både tank heal og dps paladin våpen i 860 ilvl + trenger å bare få de i 850 titanforged drops... champion begrensningen er for å hindre gamle mission "spam" som var i garrison.. har nå 12 missions jeg må velge mellom.. rekker ikke alle Da er du heldigere enn meg. Gjorde questen for å få siste artifact våpenet i går, bare for å ha gjort det, og nå får jeg søren meg relics attuned for The Silver Hand i tillegg. Er helt greit at du får relics for alle speccene, det skulle egentlig bare mangle om man ønsker å bytte, men poenget er at jeg får ikke relics for den speccen jeg har spilt hele tiden. Det er det som er så idiotisk. Det dukker ikke opp relics fra world quests hver dag, og de siste 5 har vært for prot og holy. Det fungerer åpenbart ikke som det skal. Jeg skjønner også at endel ikke likte det gamle opplegget rundt garrison. Men de gir jo oss bare 8 totalt, så jeg skjønner ikke helt hvorfor de bare lar oss bruke 5 av dem. I hvert fall ikke når bodyguard også tar opp en plass. Og med tanke på antall quester og hvor land tid de tar å fullføre så føles det som om det er laget for flere enn 4-5 champions etter min mening. Men det er kanskje en smakssak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Kryr av relics for meg... har både tank heal og dps paladin våpen i 860 ilvl + trenger å bare få de i 850 titanforged drops... champion begrensningen er for å hindre gamle mission "spam" som var i garrison.. har nå 12 missions jeg må velge mellom.. rekker ikke alle Da er du heldigere enn meg. Gjorde questen for å få siste artifact våpenet i går, bare for å ha gjort det, og nå får jeg søren meg relics attuned for The Silver Hand i tillegg. Er helt greit at du får relics for alle speccene, det skulle egentlig bare mangle om man ønsker å bytte, men poenget er at jeg får ikke relics for den speccen jeg har spilt hele tiden. Det er det som er så idiotisk. Det dukker ikke opp relics fra world quests hver dag, og de siste 5 har vært for prot og holy. Det fungerer åpenbart ikke som det skal. Jeg skjønner også at endel ikke likte det gamle opplegget rundt garrison. Men de gir jo oss bare 8 totalt, så jeg skjønner ikke helt hvorfor de bare lar oss bruke 5 av dem. I hvert fall ikke når bodyguard også tar opp en plass. Og med tanke på antall quester og hvor land tid de tar å fullføre så føles det som om det er laget for flere enn 4-5 champions etter min mening. Men det er kanskje en smakssak. Holy og ret deler 2 relics, prot og ret deler 1, det er langt bedre enn fleste classer. Dvs. at 6/9 mulige relics passer til ret, og du har fått de resterende 3/9 som ikke passer 5 ganger på rappen. Det sier meg at du enten har vært veldig uheldig, eller så overdriver du for klagingens skyld. Du må nesten behandle relics slik som våpen alltid har gjort, hadde det vært like idiotisk om et våpen som du trengte, aldri droppet? Slik har det jo alltid vært, eneste forskjellen nå er at Blizzard gir deg beskjed i forkant hva du får som belønning. Relics er på ingen måte en garanti, akkurat slik som det er ingen garanti for annet gear. At man får bare bruke 5/8 er helt greit for min del, det betyr bare at man må ta et bevisst valg på hvem man skal satse på. Flere followers hadde også bare betydd flere missions, jeg har lite interesse av flere ting til pets, gull som jeg kan tjene på 2 min og etterhvert exp. Syns likevel det hadde vært greit om bodyguard ikke opptok 1/5 slot, for nå ender det opp med at jeg aldri bruker dem til det likevel da de aldri er tilgjengelig når jeg skal gjøre world quests. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hvorfor er det så utrolig mange som spammer keyboardet, og trykker på taster 100 ganger i sekundet? Trur de at de gjør mer dps, eller bare skjønner de ikke hva GCD er for noe? Er så utrolig frustrerende å høre på >< Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 millisekundene teller, med en gang skills er klare så brukes de Mange som bruker macro for det samme, med prioritet liste, if not ready, cast x, så da sitter de å trykker på en knapp.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 What? trodde ikke man kunne legge flere skills under samme knapp, med en masse conditions. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Macroer i wow har eksistert siden release, og alltid brukt i PvP og PvE Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Søk på "useful macros hunter" f.eks. så får du en overraskelse. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Joda, jeg vet macroer i wow har vært siden vanilla, men som sagt... Blizzard har lagt begrensninger i hvor avanserte macros man kan bruke. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Begrensningen er nok der av en grunn. Vil nok tro det har noe med Fair use of game mechanics Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Holy og ret deler 2 relics, prot og ret deler 1, det er langt bedre enn fleste classer. Dvs. at 6/9 mulige relics passer til ret, og du har fått de resterende 3/9 som ikke passer 5 ganger på rappen. Det sier meg at du enten har vært veldig uheldig, eller så overdriver du for klagingens skyld. Du må nesten behandle relics slik som våpen alltid har gjort, hadde det vært like idiotisk om et våpen som du trengte, aldri droppet? Grunnen til at jeg sa relics til andre specs er fordi jeg har ikke oversikt over alle relics og hvem som kan bruke hva. Det jeg ser på er infoen og hva den er "attuned" til. Så du kan jo si hva du vil, men de siste 5 relics jeg har i banken som jeg fikk fra world quests kan ikke brukes av ret. Ikke at det ikke er en oppgradering (det hadde vært helt ok), men jeg kan ikke bruke dem i det hele tatt. I dag er det en ny relic fra world quest rewards igjen, og nok en gang er det en relic jeg ikke kan bruke som ret paladin. 6 på rad nå. Jeg tror faktisk ikke jeg har fått en brukbar relic fra world quests i det hele tatt siden jeg dinget 110, med tanke på at den ene jeg bruker (ilvl 825) fikk jeg fra dungeon, den andre (kun 803) er for lav ilvl til å ha fått fra world quest og den tredje fikk jeg etter å ha låst opp den sloten. Til sammenligning så har jeg kun fått gear med int fremfor strength fra world quests 1 gang. Eneste grunnen til at jeg husker det er fordi det var så uvanlig, så det virker ikke som om loot specialization gjelder for relics av en eller annen grunn. Ikke i world quests i hvert fall, og det er jo litt synd. Og det du sier om våpen. Ja det hadde vært like idiotisk om de siste 6 våpnene jeg fikk fra worlds quests hadde vært våpen jeg ikke kunne bruke. Om jeg feks fikk 3 daggere og 3 guns. Det hadde nemlig betydd at loot specialization ikke fungerte i det hele tatt, litt som det er i mitt tilfelle nå med relics. Jeg prøver ikke å overdrive eller syte maksimalt, men jeg synes det er idiotisk at det ikke skal være mulig å få relics man kan bruke fra world quests Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå