David_1214 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg kjører super smooth på et GTX 760 kort og 3 år gammel CPU. Og 16GB RAM. Har grafikk-settingen på 9, ligger stødig på rundt 60fps. Går ned 20-30fps når jeg bruker mye antialiasing men fortsatt helt spillbart. Jeg har bare deadly boss mod, bagnon, handynotes addons. Har du windows 10 da? Jeg kjører gtx 770, med 2 år gammel cpu, har rikitnok bare 8 gb ram nå, men får 16 gb i morgen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Jepp Windows 10 Home. Går glatt som en nybarbert alverumpe. Endret 5. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Trodde ikke alver barberte rumpen, men men så feil kan man ta Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Alverumper er også 100% rene hele tiden. "My hotel's as clean as an elven arse.", som innkeeperen i Baldur's Gate II sier det. Endret 5. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Shaman starter legendary quest er "painful", spessielt når en har forholdsvis dårlig gear og jeg syntes det var den vanskeligste/lengste så langt Har gjort questen til å få våpnene på Paladin: lettest, men kan ha noe å gjøre med 700+ ilvl Hunter: også lett med dårlig gear Shaman; som sagt, vanskeligste hittil DH: Greit nok, litt for mye bevegelse for min del Skal ta de neste klassene framover, maks 1 per dag får holde, og de skal kun lvles med rested xp ^^ Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Denne var det jeg plukket opp igår: Tror den equip'n tror jeg er perfekt for fire mage, skal testes ikveld Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Jepp Windows 10 Home. Går glatt som en nybarbert alverumpe. Fresh install på ssd gjorde biffen! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Noen som vet når Companion-appen blir tilgjengelig? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Noen som vet når Companion-appen blir tilgjengelig? Skulle være i morgen mener jeg Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Fresh install på ssd gjorde biffen! Ofte virker oppgradering av operativsystem til å gå smertefritt, men enkelte ting fungerer ikke optimalt. Vanskelig å finne ut årsaken. Fresh install Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Flere som opplever at wow går treigt i det siste? Sånn typ "server" lag hvor man kaster en ting og det skjer 5 sekunder senere. Eller slik som nå hvor jeg ikke får mountet opp i det heletatt. Spør man folk på chatten ser det tilsynelatende ut til å fungere for de, samme skjedde i går i en periode... :S Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Spiller på på trådløst eller kablet? Hva er 'latency'n din? Jeg har typ 38ms (home) og 39ms (world). Spiller på kablet. Når jeg har spilt på trådløst hos brodern, så har jeg hatt ca 65ms (world og home), og hadde innimellom sånne "lag spikes". Har koblet opp et skikkelig kablet lokalt nett hos han nå, og alt er mye mer stabilt. Nå skal det også sies at han har hatt mye problemer med trådløst via GetBox 2 routermodemet. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Appen er ute nå: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.blizzard.wowcompanion (Android) Endret 6. september 2016 av Christiαno 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Å, konge! Kommer til å styre det meste derfra da Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 kommer dere inn? får bare opp dette: "requires at least one champion". Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Valgt riktig character? Det betyr vel bare at du må ha minimum 1 follower. Funker fint her, gull-app! Endret 6. september 2016 av Niram Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Funker heller ikke hos meg. Må kanskje være maks level? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Noe som vett om followers får exp av å være follower? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Jeg er bare lvl 105.. En ting, blizzard er jaggu eksperter på å få folk hekta! Ikke nok med pc-en, nå får de oss til å wow-e på mobilen og ? Endret 6. september 2016 av Niram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå