Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
WoW støtter ikke widescreen men TBC støtter widescreen

7399379[/snapback]

Hvor har du hørt det? :S En kamerat har akkurat samme skjerm, og klarer fint å spille i 1680x1050.

7399418[/snapback]

jeg har faktiskt lest det i denne tråden et sted men det er en tid siden da... :p

7399876[/snapback]

Okei, men det stemmer hvertfall ikke for det funker fint til andre (: Er det et eller annet du må laste ned eller?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WoW støtter ikke widescreen men TBC støtter widescreen

7399379[/snapback]

Hvor har du hørt det? :S En kamerat har akkurat samme skjerm, og klarer fint å spille i 1680x1050.

7399418[/snapback]

jeg har faktiskt lest det i denne tråden et sted men det er en tid siden da... :p

7399876[/snapback]

Okei, men det stemmer hvertfall ikke for det funker fint til andre (: Er det et eller annet du må laste ned eller?

7399981[/snapback]

jeg spiller med widescreen 1440 oppløsning..trur du må velge widescreen i et felt en annen plass der :p

Lenke til kommentar

bestemte meg for å prøve å få levla magen litt, level 36 for et par dager siden og etter grinding av elementals i arathi til den store gullmedalje er jeg endelig blitt level 40, nå venter 15 http://www.thottbot.com/?i=53205 i baggen, + at jeg skal lage meg dreamwave chest og gloves asap.

edit; kjøpte alt av mats til dreamweave chest og gloves, mangler bare wildvine som ikke ligger på ah ;s

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Har ett lite dilemma her. Skal ha en character med 300 alchemy, er bare usikker på hvem som skal ha det, paladinen (alt) eller priesten (main).

Priesten har nå 300 herbalism, men om jeg bytter ut herbalism med alchemy så gjør det ingenting, for da bytter jeg ut enchanting på paladinen med herbalism, tar 3 timer å powerlevle det.

Paladinen har 274 i enchanting, og har ingen planer om å levle det, så om han får alchemy eller herbalism så er det det samme.

Det jeg har tenkt på er at priesten har 300 tailoring, og hvis han også har 300 alchemy, så har jeg to crafting professions på en character, så om jeg trenger rep for å få både tailoring og alch recipes så slipper jeg å grinde rep to ganger.

Hvis paladinen har 300 herb kan jo han være "utplassert" i Azshara elns, eller campe sjeldne planter.

Er usikker her. :hm:

Lenke til kommentar
eventuelt gjøre som meg: drite i gathering professions og heller kjøpe mats på ah og selge potions/tailoring-ting med fortjeneste :)

Gathering er dødskjedelig uansett hvordan char man har det på imo :p

7404611[/snapback]

Kan skaffe herbs jeg, så kan du kjøpe de av meg. :p

Har Provìdence noen planer for hva de skal gjøre på lvl 70? :)

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar

spillte litt pvp med magen min, den eier ikke hp men moro likevel. hele 1120hp og 114+firedmg.

Noen fine hits; http://img179.imageshack.us/my.php?image=w...06020714gy6.jpg

og en critt under samme fighten etter litt roting, en liten blink osv;

http://img179.imageshack.us/my.php?image=w...06020722wv5.jpg

edit; btw se postcount!!

Bruker

Endret av Sink
Lenke til kommentar

magen min er level 27 nå, og skal levle den til 29 før patchen som bør være null problem, for å teste nye honor-systemet. nå går jeg full fire, men noen som har tips til mage PvP-build på level 29? og hvis jeg spiller en del PvP, vil jeg da kunne kjøpe utstyr med Honorpoints som overgår utstyr man får av quests og loot på level 29?

Lenke til kommentar

Hvor finner jeg "repair" til WoW?

Etter installasjon av nytt skjemkort og stuff ligger jeg på konstant 2000 ms og 5 fps (med det gamle, dårlige, ødelagte skjermkortet, lå jeg i det minste på 3-400 ms og 30 fps).

Så spurte jeg ei jente i guilden om hvordan jeg skulle fikse det, og hu sa jeg skulle kjøre repair i WoW...

Lenke til kommentar
eventuelt gjøre som meg: drite i gathering professions og heller kjøpe mats på ah og selge potions/tailoring-ting med fortjeneste :)

Gathering er dødskjedelig uansett hvordan char man har det på imo :p

7404611[/snapback]

Kan skaffe herbs jeg, så kan du kjøpe de av meg. :p

Har Provìdence noen planer for hva de skal gjøre på lvl 70? :)

7405228[/snapback]

Blir vel raiding av de nye instancene, tviler på at vi kommer til å få bwl tilbake på farm før TBC thoiugh. Sist raid hadde vi EN tank online :(

Vi har planer om et premade pvp lag når patchen kommer, så da blir det en del shiny nye shadow epics på meg :p

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...