Bytex Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Jeg starta DH. Når jeg fikk Metamorphosis står det at den empowerer Blade Dance og Chaos Strike. Men Blade Dance lå ikke på action baren min, så jeg fant den i Specialties-fanen. Dro den ned, men kan aldri trigge den. Hva er greia? Har valgt Havoc allerede. Hvorfor kan jeg ikke bruke Blade Dance, som jo tydeligvis er en viktig spell i Havoc? Den kan aldri aktiveres uansett hvor mye fury jeg har. Den nevnes i rotations på icy-veins også. Men jeg får ikke brukt den. Hva skjer? Hvorfor var den ikke på actionbar automatisk når jeg fikk den?' Edit: Mystery solved. Den ble aktiv på lvl 100 Endret 2. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Godt gjort Er det en ting jeg ikke liker med Havoc demon hunter, så er det demon bite spamingen (har ikke testet Vengance). Samme problemet har egentlig Enhancment også, men der kan man heldigvis velge et talent bortifra den spillestilen (Rockbiter -> Boulderfist). Kan forøvrig velge det bort på Havoc også, men til et mye verre alternativ (ikke gjør noe som helst utenom å klikke på spenders og cooldowns). Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Jaja, kommer ikke til å huske Legion release helt smooth allikevel, ingen av oss kommer inn Lenke til kommentar
TheMuck Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Trøbbel over hele kloden. er vel massiv trøkk på serverne.. eller enda et DDos Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Æsj da...jeg som fikk lurt kona til å leie en film så jeg kunne snike meg unna å spille...haha Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Jaja, kommer ikke til å huske Legion release helt smooth allikevel, ingen av oss kommer inn Serveren jeg spiller på har hatt trøbbel flere timer hver eneste dag. Var vel kun launch og utover natten det gikk bra tror jeg, merkelig nok. Så for meg har det vært en helt vanlig Blizzard launch Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Nice. Skulle få presset inn en liten time før jeg starter på jobbhelg, men det ser svart ut... Får ikke logget inn, og hvis jeg endelig får logget inn så kommer jeg bare dit hvor jeg skal velge hvilken WoW-konto jeg vil spille på... også BAM - disconnect! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Jeg kom akkurat inn på Draenor. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Ja, samme her. Kom inn et par minutter etter at jeg whina. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Og når de har fiksa det igjen så er det over 2k i kø på min server. Ikke rart jeg ikke er lvl 110 ennå. Har vært trøbbel omtrent hver gang jeg har tid til å spille. Men men, første uke av ny exp, så skal vel ikke forvente noe annet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 OCD'n slår inn og jeg MÅ loote alle artifact power-kistene overalt. Kommer til å bli i hver sone i en evighet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 OCD'n slår inn og jeg MÅ loote alle artifact power-kistene overalt. Kommer til å bli i hver sone i en evighet. Jeg hopper over de fleste til jeg har fått unna mer artifact research, så får jeg mer utav de Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Tar bare de som er i min "path", ga opp å kaste bort tid etter noen timer Har bestemt meg for å "spare" de til Protection, da jeg spiller Retri for øyeblikket, skiftet halveis inn i Draenor Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Her er et tips jeg fant på wow forumet ang LAG. Jeg har slitt med insane lag siste 3-4 dagene. Viste seg at det ble fixet når jeg gikk fra 5ghz wifi til 2,4ghz. Litt snodigt siden ingen andre spill ser ut til å være påvirket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 For oss som ikke orker tanken på å game på Wifi en gang, og derfor aldri har gjort det? 3-4 siste dagene har det vært mye problemer generelt pga. belastning + DDOS. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Hva er artifact research? jeg støvsuger kartet for chests allerede på 101. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Hvordan er det egentlig med professions nå? Er det noen vits å starte på low level? Gjøre 1-700 før man er level 100+ og kan ta questene? Eller er det bare questene som gjelder og like greit å vente? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Hva er artifact research? jeg støvsuger kartet for chests allerede på 101. Artifact research gir deg scrolls som stadig øker mengden artifact du får: Bare for å få level 2 tar det 5 dager, min første er ferdig om 2 dager og 3 timer. Hvordan er det egentlig med professions nå? Er det noen vits å starte på low level? Gjøre 1-700 før man er level 100+ og kan ta questene? Eller er det bare questene som gjelder og like greit å vente? Du kan resette de om du vil, og starte på skill 1. Du kan skille opp på alt du finner i legion, trenger ikke å gjøre noe fra de gamle expansionene. Jeg gjorde det med mining, for å slippe å kjøpe mats til blacksmith. Tror den eneste er at man må være maxet på noen ytterst får recipes / patterns. Endret 3. september 2016 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Var faktisk ikke klar over at det fantes exp pots... tydeligvis blitt litt lenge siden jeg har spilt xD Men det fins vel ingen exp pots over lvl 100 går jeg ut i fra? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Mine XP pots slutter å virke på 98 eller noe.. angående profession så har jeg startet på en "alt" som har "mining" og "herbalism", for å bidra med materialer til min blacksmith (hoved) Sinnsykt mange oppdrag til blacksmith og enchanting, hvor jeg for blacksmith kun har fått ubrukelige "recipes", under 800 ilvl gear Endret 3. september 2016 av Dubious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå