kaaasen Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Selv la jeg planene på is. Var så trøtt at jeg ikke orket tanken på å spille ? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Jeg satt og venta under WoD-launch. Det gikk også helt smertefritt. Sosa rundt og spilte utover natta, og fortsatte dagen etterpå. Dem største problemene starta ikke å dukke opp før formiddag/ettermiddag dagen etterpå. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Joda, det var ekstreme problemer med Warlords. Men en bunke med griseheldige spillere fikk startet type 10 min før alle andre og kom seg forbi det som ble det store choke pointet som alle andre ble stuck på. 2 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Anbefaler alle som skal levle uten å gjøre for mye jobb å bruke handynotes --> Legion Treasures slik at dere lett kan plukke opp artifact legendary items... så ikke dere ender med å gjøre dobbelt opp igjen senere.. stress er evig mange 5 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Lurte på å prøve igjen, i Legion. Er det noe risiko ved å kjøpe fra den billigste i prisguiden nå? Ser den er over 100 kr rimeligere enn neste på lista. Online cdkey er helt ok så lenge en ikke risikerer å bli svindlet, men jeg kjenner ikke til den G2A-siten. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Jeg har kjøpt flere Blizzard-spill fra G2A. Aldri hatt problemer, og har spart masse penger. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Lurte på å prøve igjen, i Legion. Er det noe risiko ved å kjøpe fra den billigste i prisguiden nå? Ser den er over 100 kr rimeligere enn neste på lista. Online cdkey er helt ok så lenge en ikke risikerer å bli svindlet, men jeg kjenner ikke til den G2A-siten. G2A og cdkeyhouse funker helt fint. Pleier å ta 10-60 min før cdkey er i inboksen. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Brukte cjs cdkeys. Er vel litt dyrere den, men fikk Key instant. Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Hei. jeg tenker å gi wow en ny sjanse. Men har lyst å flytte over på en PVE server. Noen å annbefale? gjerne med noen norske casual guilds. Er Horde Endret 30. august 2016 av Skallgrimz Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Lurte på å prøve igjen, i Legion. Er det noe risiko ved å kjøpe fra den billigste i prisguiden nå? Ser den er over 100 kr rimeligere enn neste på lista. Online cdkey er helt ok så lenge en ikke risikerer å bli svindlet, men jeg kjenner ikke til den G2A-siten. G2A og cdkeyhouse funker helt fint. Pleier å ta 10-60 min før cdkey er i inboksen. Supert. Takk for svar. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Lurte på å prøve igjen, i Legion. Er det noe risiko ved å kjøpe fra den billigste i prisguiden nå? Ser den er over 100 kr rimeligere enn neste på lista. Online cdkey er helt ok så lenge en ikke risikerer å bli svindlet, men jeg kjenner ikke til den G2A-siten. Brukte selv kinguin idag. Uten problemer. Nøkkel på 5-10 minutter og 100kr spart Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Hei. jeg tenker å gi wow en ny sjanse. Men har lyst å flytte over på en PVE server. Noen å annbefale? gjerne med noen norske casual guilds. Er Horde Da er det vel Draenor som gjelder. 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Silvermoon er helt død nå, kommer ikke inn Er vel forståelig med tanke på alle som prøver å logge inn. Og jeg som har gledet meg i hele dag til å komme hjem! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Massive lagspikes på Outland også. Husker WoD (og forsåvidt de fleste andre Blizzard lanseringer) med gru. Denne gangen gikk det helt fint for min del, selv om det var veldig stor pågang. Nå derimot funker det heller dårlig. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Lurte på å prøve igjen, i Legion. Er det noe risiko ved å kjøpe fra den billigste i prisguiden nå? Ser den er over 100 kr rimeligere enn neste på lista. Online cdkey er helt ok så lenge en ikke risikerer å bli svindlet, men jeg kjenner ikke til den G2A-siten. Brukte selv kinguin idag. Uten problemer. Nøkkel på 5-10 minutter og 100kr spart Bra tips. Valgte denne da den virket ryddig og passe seriøs. Ca 10-15 min ja, så kom koden. Lenke til kommentar
darket Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Silvermoon virker stappa. Kommer ikke inn gitt. Er nok for mange som prøver samtidig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Hva Blizzard tenkte på me dette quest scenario, lurer jeg voldsomt på: http://i.imgur.com/yNF7ESJ.jpg Tatt i kveld, tidens clusterfuck for å tagge en mob. Spilte igjennom natten, og store deler av dagen, er første "etter arbeidstid" i dag at det har blitt et problem med serverne. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Måtte logge ut pga spam. Fikk popup om ferdig research som var umulig å bli kvitt. Dukket opp hvert 30 sek. Logget ut og kommer ikke inn igjen. Jaja. Får vel prøve på igjen i morgen. Blizzard har feilsøkt i 3 timer nå uten noe fremgang. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Finnes det noen story/lore oppsummering for oss som har vært borte fra spillet et par expansions? Er supergira på Legion, men synes det er litt dumt å rase gjennom uten å forstå noenting av historien! Spilte pre-patch, men skjønte lite av hvorfor det ble invadert i hytt og gevær. Så litt ute av det! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Veit det er vanlig med lag ved launch, men de fleste i guilde har fin ms, mens jeg har world500ms+ Any solution? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå