nagina Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Kanskje bra start på Legion dagen med dette kortet til 40% avslag! Tror faktisk det skal bli helt smooth launch med tanke på hvor mye phasing det er i spillet nå. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Er samme dritte for oss som samler på Boxed Collcetors edition kvart år.. Skjønner ikkje kor vanskligt det er å sende spill kor det gjør ingen skade å få det noen dager før, itt før release Helt enig. Hvor vanskelig kan det være? Spillet kan jo uansett ikke spilles før et gitt tidspunkt, så om vi hadde fått spill flere uker før lansering så hadde det faktisk ikke hatt en dritt å si. Eller, i WoW sin sammenheng så hadde det faktisk hatt noe å si, for da kunne jeg også ha spilt Demon Hunter i 2 uker før launch som de andre. :/ Komplett har enda ikkje klart å sendt mitt.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Hvem kjøper spill fysisk nå da? Digital nedlasting er jo så enkelt og greit. Ingen venting eller noe som helst. Bare å laste ned. Og nå om dagen går det jo fortere å laste ned digitalt enn å installere spillet fra DVD. Endret 29. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Di som har collector's edition til alle andre expansions + vanilla i hylla si gjør det. Endret 29. august 2016 av Noiz 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Tro det eller ei, men fysiske spill er billigere enn nedlastinger/koder Har det ikke travelt med å spille Legion Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Om du har lyst til å kjøpe for eksempel Battlefield 4 nå, så får du det billig ja. Jeg kjøpte Legion key i dag til 322 kroner. Er klart om du ikke har hast, så kan du få et godt tilbud. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Flere servere med type 45 min login queue nå. Ikke så ille egentlig, var langt verre med Warlods. Vet ikke om det indikerer færre spillere, eller bare generelt bedre kapasitet hos Blizzard. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Di som har collector's edition til alle andre expansions + vanilla i hylla si gjør det. Haha, akkurat det samme her. Har alle inkludert vanilla i CE i hylla, så jeg kan ikke stoppe nå. Har for øvrig alle andre Blizzard spill i CE også. Komplett.no har faktisk sendt min, men vet ikke helt når den faktisk kommer. Er jeg heldig i morgen rundt 11. Er jeg uheldig, onsdag rundt 11. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Helt utrolig egentlig. Burde jo sendt ut Collector's Edition minst en uke i forveien. Du får jo ikke begynt å spille tidligere uansett. Og spesielt med Legion og Demon Hunter så det jo ekstra sært at de ikke sender ut i forkant.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Problemet hos Komplett i dette tilfellet var jo at de ikke fikk inn spillene før idag. Om det er de som har vært trege til å bestille (tviler litt) eller om det rett og slett er forsendelsen fra importøren eller hva det måtte være til Komplett som har vært sen kan en jo bare spekulere i. Men at det er kjipt, det er helt klart. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Da er XP baren dukket opp Er vel bare minutter unna at en får et Q nå.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) At dere orker det der Launch er alltid er helvete enten det er et nytt spill eller en expansion. Endret 29. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Helt utrolig egentlig. Burde jo sendt ut Collector's Edition minst en uke i forveien. Du får jo ikke begynt å spille tidligere uansett. Og spesielt med Legion og Demon Hunter så det jo ekstra sært at de ikke sender ut i forkant.. Er jo for at Blizzard skal selge mest mulig digitalt Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Merker at wow ikke er mye "noobfriendly" lengre. Aner seriøst ikke hvordan jeg kommer meg til new dalaran, brukt 30 min bare på å sose rundt i stormwind nå... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 At dere orker det der Launch er alltid er helvete enten det er et nytt spill eller en expansion. Ikke vært et eneste problem for meg 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Dette må være første launch helt uten problemer? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Alle er så veldig delt opp og splittet inn i massevis av soner etc! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Syntes disse "Bonus Objectives" er litt vel grindy. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Dette må være første launch helt uten problemer? Har spilt alle expansions. Dette er første gang servere ikke har tryna. Satt klar klokken 00:00. Fikk questet med en gang og etter 30 minutter hadde jeg artifact og godt på vei med questing. Satt hele tiden og tenkte "når går det galt". Men det gjorde det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå