Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både Unholy og Frost Death Knight skal være av de morsomste å spille ifølge de fleste jeg har hørt ifra som har hatt BETA lenge. Men samtidig så skal visstnok Enhancement Shaman være pretty awesome.

Av alt jeg har hørt så har de fleste disse på sin topp-tre liste over hvor gøy de er i spille;

#1: Frost Death Knight

#2: Enhancement Shaman

#3: Unholy Death Knight

Så du har jo utpekt tre ganske så solide alternativer :p

Selv så blir det Frost Mage. Er mest komfortabel med å spille Mage og jeg liker Frost Mage etter Pre-Patch :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Både Unholy og Frost Death Knight skal være av de morsomste å spille ifølge de fleste jeg har hørt ifra som har hatt BETA lenge. Men samtidig så skal visstnok Enhancement Shaman være pretty awesome.

Av alt jeg har hørt så har de fleste disse på sin topp-tre liste over hvor gøy de er i spille;

#1: Frost Death Knight

#2: Enhancement Shaman

#3: Unholy Death Knight

Så du har jo utpekt tre ganske så solide alternativer :p

Selv så blir det Frost Mage. Er mest komfortabel med å spille Mage og jeg liker Frost Mage etter Pre-Patch :)

Frost Mage virker veldig bra selv om for øyeblikket så ligger de et stykke under på DPS.

Største problemet jeg har med mage, er når Arcane er FOTM, aldri likt det specet. 

Fordelen med DK er at jeg bryr meg lite om jeg "må" spille unholy eller frost. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hmm, spilte Arcane før. Kanskje jeg skal teste ut Arcane litt også. Hvor finner man god DPS statestikk for nåværende Legion BETA og Pre-Patch?

Hadde ikke hengt meg så mye opp i det for å være helt ærlig.

Beta er beta, der kan det patches flere ganger til dagen, og pre-patch(live) er ikke balansert for level 100. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Unsubba, fjerna WoW, overwatch, og hele battle.net nå. Føler at irritasjonen over måten Blizzard opererer på har nådd maks, så fjerner alt som har den logoen. Lykke til. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Unsubba, fjerna WoW, overwatch, og hele battle.net nå. Føler at irritasjonen over måten Blizzard opererer på har nådd maks, så fjerner alt som har den logoen. Lykke til. 

Takk for infoen, vett ikke hvordan jeg kunne levd uten. 

Lenke til kommentar

Kjenner jeg ble litt nysgjerrig på hvorfor...want to elaborate? 

Lenke til kommentar

Etter to exp med Rogue, tror jeg det blir Mage som main denne gangen. Har hatt den som alt siden lvl 80, og tenkt på å maine den alle exp siden. Fire Mage er utrolig morsomt å spille nå, og de gjør meget god damage selv med mindre bra gear.

Brukte boosten min på Shaman som jeg ikke har spilt siden vanilla, og Enhancement så faktisk veldig bra ut. Mulig det blir alt'n denne exp :)

Lenke til kommentar

Ganske overrasket at ikke mange skal rerolle DH. Det er ihvertfall en klasse som er milevis forran de andre når det kommer til animasjoner. Samtidig er klassen veldig lett å spille. Ser ut som det RamGuy sier stemmer bra med mine observasjoner. Frost dk og enchacement er ekstremt morro.

Ble lekket i dag når du kan begynne å spille DH og pre patch. Og den datoen er 9 august.

Var vel ikke frivillig :p Bra jobba å lekke det på stream.

https://clips.twitch.tv/warcraft/HandsomeDolphinFPSMarksman

Har forøvrig blitt sykt opptatt av lore i det siste. Og tenker for første gang at jeg skal lese en del quest text. Anbefale forøvrig når pre patch kommer at folk besøker khadgar. Er ikke en del av broken shores. Tror ihvertfall ikke det.

Møter blant annet magni, medievh og en old god i en lengre quest.

Spennende forøvrig når vi får høre noe om nzoth i wow universet. Tenker set blir neste exp med azshara. Men ja. Questen tar lang tid. Men for de som er glad i litt lore fra cata (magni) og generelt om sargeras og medievh så var det en flott quest.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Ganske overrasket at ikke mange skal rerolle DH. Det er ihvertfall en klasse som er milevis forran de andre når det kommer til animasjoner. Samtidig er klassen veldig lett å spille. Ser ut som det RamGuy sier stemmer bra med mine observasjoner. Frost dk og enchacement er ekstremt morro.

Ble lekket i dag når du kan begynne å spille DH og pre patch. Og den datoen er 9 august.

Har forøvrig blitt sykt opptatt av lore i det siste. Og tenker for første gang at jeg skal lese en del quest text. Anbefale forøvrig når pre patch kommer at folk besøker khadgar. Er ikke en del av broken shores. Tror ihvertfall ikke det.

Spennende forøvrig når vi får høre noe om nzoth i wow universet. Tenker set blir neste exp med azshara. Men ja. Questen tar lang tid. Men for de som er glad i litt lore fra cata (magni) og generelt om sargeras og medievh så var det en flott quest.

Har fulgt en god del med på lore selv. Trodde de ikke ville ha en ren Aszhara exp. (F.eks the Great Below som har vært snakket om). Men angående Nzoth kan det være godt mulig det kan komme noe i denne expansion her. Men i denne exp skal det handle MYE om the void og Illidan uten å gå nærmere inn på det :p

Lenke til kommentar

Har fulgt en god del med på lore selv. Trodde de ikke ville ha en ren Aszhara exp. (F.eks the Great Below som har vært snakket om). Men angående Nzoth kan det være godt mulig det kan komme noe i denne expansion her. Men i denne exp skal det handle MYE om the void og Illidan uten å gå nærmere inn på det :p
Sant nok. Men jeg bare sliter med å se hvor de skal gå videre. Emerald nightmare blir vel et raid i legion. Blir spennende å se i legion hva som skjer videre.

Han read tshirt guy. Fikk vel beskjed fra wow lore panel i 2013 at det finnes en hel del av azeroth vi ikke har besøkt enda.

https://youtu.be/u7VxZtth2ks

Spennende blir det ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Jeg for min del synes DH var kjedelig filler/spender spam class med noen få ting som skal holdes på cd. Synd, for det er en av de kuleste estetisk og lorewise klassene hittil.

Enig. Klassen har veldig få spells. Men animasjonene og hvordan klassen oppfører seg er jo samtidig mye bedre enn alt annet.

Heldigvis kan spillestil endres mye med talents. Men folk er som regel opptatt av cookie cutter builden.

Har bestemt meg merkelig nok for shaman. Både enchament og elemental har vært veldig morro. Litt merkelig hvordan de har endret mye på mange klasser. Men omtrent ikke gjort noe med mange andre.

Lenke til kommentar

Hei!  :)

Jeg har plukket opp igjen en resto shaman etter patchen, og trivs veldig godt med den i raid. Men jeg syns den er svakere i 5-man dungeons; er det noen som kan gi noen tips her?  Det kan godt hende jeg har oversett noen viktige single-target heals etter utvidelsen, så jeg tenkte jeg skulle høre med andre hvordan de spiller 5-man med resto shaman...Bør vel legges til at det er en stund siden jeg har heala, så kan jo hende jeg bare er litt rusten...men syns ikke jeg har en "oh shit"-button i 5-man liksom....  :blush:

(i forhold til diskusjonen angående main char som pågår her, så blir nok jeg Destro lock denne utvidelsen...)

Edit: Jeg fant en grei side om resto shaman i Legion, og jaggu var det ikke et par ting jeg hadde glemt å bruke gitt. Huff...syns jo jeg hadde lest meg opp endel på spell osv., men der fikk jeg den.

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...