Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Selv om jeg muligens skal slutte med wow så betyr det ikke at alle og enhver skal få en bit av kaka

Dere forbanna åtseletere som maser om gullet mitt på PM, innse en ting. Jeg er ikke særlig hyggelig av natur å driver hvertfall ikke veldedighet.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv om jeg muligens skal slutte med wow så betyr det ikke at alle og enhver skal får en bit av kaka

Dere forbanna åtseletere som maser om gullet mitt på PM, innse en ting. Jeg er ikke særlig hyggelig av natur å driver hvertfall ikke veldedighet.

Er det folk fra forumet som maser om penger?

Trodde det var bare lobotomiserte folk som gjorde sånt. trodde vi hadde litt mer oppegående personer på forumet :o

Lenke til kommentar

Vi leker oss i MC som vanlig. Tenkte vi skulle prøve noe nytt på baron fordi noen så et screenshot av noen som sto på rekke isteden for en ring, så vi tenkte "Klump! Der har vi det!"

Så hele raidet bortsett fra tanken står i en klump. Men det går jo som det må. Noen tar agro, han kommer bort og tar den stygge AoEen på oss, folk løper i panikk, en midt i hønseflokken som løper for livet blir bomba og panikken er løs igjen. Han sprenger selvfølgelig. Alle sitter med latterkrampe og klarer såvidt å få han ned og sitter da igjen med to paladins, en priest og to rogues. Det er en sånn "you had to be there"-ting, men satan som vi lo.

Lenke til kommentar
Satt og spilte WoW, plutselig kom jeg bortig noen knapper.

Nå er tastaturet satt til ''amerikansk'' Noen som vet hvordan jeg skifter igjen?

(PS: det er bare slik når jeg spiller WoW)

alt+shift

edit: Hakkar down, btw :)

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
Satt og spilte WoW, plutselig kom jeg bortig noen knapper.

Nå er tastaturet satt til ''amerikansk'' Noen som vet hvordan jeg skifter igjen?

(PS: det er bare slik når jeg spiller WoW)

alt+shift

edit: Hakkar down, btw :)

Tok nettopp Hakkar vi også. Første alliance kill på serveren vår. Såvidt vi vet i alle fall. ^_^

Lenke til kommentar
Vi leker oss i MC som vanlig. Tenkte vi skulle prøve noe nytt på baron fordi noen så et screenshot av noen som sto på rekke isteden for en ring, så vi tenkte "Klump! Der har vi det!"

Så hele raidet bortsett fra tanken står i en klump. Men det går jo som det må. Noen tar agro, han kommer bort og tar den stygge AoEen på oss, folk løper i panikk, en midt i hønseflokken som løper for livet blir bomba og panikken er løs igjen. Han sprenger selvfølgelig. Alle sitter med latterkrampe og klarer såvidt å få han ned og sitter da igjen med to paladins, en priest og to rogues. Det er en sånn "you had to be there"-ting, men satan som vi lo.

Klump funker som bare det for oss :p

Vi har to klumper, en for ranged og en for melee.. Bare å kontrollere aggro så går det bra :D

Lenke til kommentar
Herregud! Hvis en skal bare forsvinne så spør man seff om tingene hans ellers så ville jo alt bare gå vekk.

igjen: Herregud!

Nei man gjør ikke det, det er 103465t839093% garantert at han har folk han kjenner i spillet som han heller gir til enn folk på forum han ikke kjenner :!:

Gikk forresten gjennom lav lvl plass igår og mens jeg leste et quest jeg måtte hente så kom det en lvl 8 og sa "5s" og slengte "trade" i trynet på meg mens jeg prøvde å lese, Ble så irritert at jeg ga en ANNEN lav lvl som bare sto der 50s to ganger bare for å vise at tigging er irriterende :D

Lenke til kommentar
Herregud! Hvis en skal bare forsvinne så spør man seff om tingene hans ellers så ville jo alt bare gå vekk.

igjen: Herregud!

Nei man gjør ikke det, det er 103465t839093% garantert at han har folk han kjenner i spillet som han heller gir til enn folk på forum han ikke kjenner :!:

Riktig.

Men kan lage en konkurranse.

Send grunnen til at akkurat DU skal få mitt gull på PM, å kanskje blir du den heldige vinner av uante summer med gull!

Spiller på Burning Blade btw, så fights ON!

Lenke til kommentar

Du må jo legge 1g i trade vinduet til dem også sier du "brb" også sitter du bare der og lar han drite seg ut å bli forbanna.

"Hello?"

"Trade?"

"Hello? Are you back? Need money!"

"Hello?"

Etc.

Har et par eksempler på hvordan man skal behandle dem, laget av den evig geniale depex fra guildet mitt:

dmp2jl.jpg

dmehbk.jpg

dnyqmp.jpg

do0v4i.jpg

dqqb2s.jpg

Lenke til kommentar
Enig med alt dette, men dette er ikke en simpel beg'e sak.

Som sagt så skal han slette kontoen sin. Ellers ber jeg aldri om penger.

Jo, det er fortsatt tigging.

En som har spillt WoW mer enn 2 dager har garantert venner "in game" som han mye heller vil gi bort pengene til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...