Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Ha flere high level garrisons som spruter ut gold og ting som kan selges. Enchanting hut på hver for å generere krystaller. Gjøre kazzak hver uke på alle chars for å få de crafting greiene. 

Lenke til kommentar

Trikset for å bade i gull er vel Garrison's etter det jeg hører. Skaff deg et arsenal av follower's med Treasure Hunter trait så du får ekstra med gull per mission og bare send ut fortløpende, gjerne på flere karakterer så strømmer det inn.

 

Har ikke giddi å styre med dette selv. Men har hørt at det å ha 2-4 karakterer på level 100, hvor du klarer å ha 20-25 aktive followers hvor alle har Treasure Hunter trait visstnok genererer helt absurde menger med gull. Etter at Shipyard osv ble innført i spillet så er jo egentlig vanlige Garrison missions temmelig meningsløse og ubrukelige til stortannet enn det å skaffe gull så er det jo egentlig ingen negative sider ved å peise på med kun followers som har Treasure Hunter trait.

 

 

Enkleste måten er vel å skaffe seg Tavern / Inn i sin Garrison så du kan rekruttere en ny follower per uke basert på ønsket trait, hvor du da naturligvis velger Treasure Hunter også bruker du noen av dine eksisterende level 100 followers til å "power levelle" disse til level 100. Det å skaffe seg Harrison Jones som follower hjelper voldsomt, han har jo Treasure Hunter trait + en annen trait som gjør at de nye low level followers som du sender ut på oppdrag med han blir automatisk like sterke som han selv så det å få de opp til level 100 blir en lek.

 

 

Skal du dra ting helt ut så har WoWHead en guide som forteller deg hvilke secondary traits du ideelt sett skal ha på alle dine followers for å maksimere success ratio osv.. http://www.wowhead.com/guides/economy/treasure-hunters-making-gold-with-your-garrison

 

 

Men det er vel strengtatt smør på flesk. Har du et par karakterer hvor du klarer å bygge deg opp et arsenal av followers med Treasure Hunter trait så vil gullet renne inn åkkesom.

 

 

 

Blizzard selv har jo innsett hvor stort problem dette her, så fra og med Legion så vil Treasure Hunter og gullsanking via follower missions bli fjernet ifra spillet så de som har bygget seg opp et arsenal av followsers ikke kan fortsette å bare tjene penger i all mass i all overskuelig fremtid ved å dra innom sin WoD Garrison. Litt teit kanskje for de som har tatt seg tid til å bygge opp dette, men fornuftig.

 

 

Så vinduet for å utnytte det smaler jo inn, Legion er vel forventet i type September 2016 og Pre-Legion oppdateringen slippes vel normalt en måned i forveien så det betyr vel at man har frem til August til å få opp sitt team med followers til å farme gull så godt man klarer til da.

Lenke til kommentar

Det som stoppet meg fra å unlocke Treasure Hunter var at man må gjøre en DRØSS heroic dungeons for å få karakteren i tavern sin.

Jeg gjorde aldri en eneste en.

strengt talt føltes det ikke som en "drøss" i release da alle spilte en del i starten for å få gear fra dungeons til Highmaul raidet... 

 

preorder legion så kan du instant dinge en ny character til level 100 og farme enda litt mer gull før legion..

 

Men skal sies at man tjente ganske mye mer tidligere i expansion da alt man fikk av rewards var av mer verdi Gronnling mount til 30 tusen feks, mens nå er den for 1-2 tusen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tenkte jeg skulle fyre opp WoW igjen i forkant av Legion, ble mildt sagt sjokkert over at det ikke har kommet noe nytt siden jeg la fra meg spillet for over 1 år siden...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Venter stille til Legion..

Ja, jeg kjøpte heldigvis ikke subscription.

 

Har folk gjort seg opp noen formeninger om hvilken class/spec de skal spille i Legion?

Disc priest virker helt rått (de beste endringene et spec får?), men det blir nok for mye å koordinere for min egen del at det blir aktuelt.

 

Vurderer å maine Frost DK selv, passe enkelt og ser temmelig rått ut. 

Lenke til kommentar

 

Venter stille til Legion..

Ja, jeg kjøpte heldigvis ikke subscription.

 

Har folk gjort seg opp noen formeninger om hvilken class/spec de skal spille i Legion?

Disc priest virker helt rått (de beste endringene et spec får?), men det blir nok for mye å koordinere for min egen del at det blir aktuelt.

 

Vurderer å maine Frost DK selv, passe enkelt og ser temmelig rått ut. 

 

 

Har du sett Outlaw Rogue? Det ser veldig interessant ut, så blir nok det hvis ikke DH er noe spesielt.

Lenke til kommentar

Har tatt opp igjen spillet selv. Har ikke spilt siden september. Det er ikke så alt for mye å gjøre annet enn dailies i Tanaan Jungle og holde på i garrison synes jeg. Målet mitt er å få Draenor Flying før Legion :p

 

Har noen level 100 characters jeg spiller med, men jeg antar at det blir BM Hunteren som blir førstevalget. Han er milevis sterkere enn Retribution Paladinen, og morsommere enn druiden. Hvertfall akkurat nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

 

Venter stille til Legion..

Ja, jeg kjøpte heldigvis ikke subscription.

 

Har folk gjort seg opp noen formeninger om hvilken class/spec de skal spille i Legion?

Disc priest virker helt rått (de beste endringene et spec får?), men det blir nok for mye å koordinere for min egen del at det blir aktuelt.

 

Vurderer å maine Frost DK selv, passe enkelt og ser temmelig rått ut. 

 

 

Har du sett Outlaw Rogue? Det ser veldig interessant ut, så blir nok det hvis ikke DH er noe spesielt.

 

Var ikke veldig overbevist etter Preach Gaming sin gjennomgang av Outlaw Rogue . 

Rogue har jeg i lvl 90 uansett, så uansett ikke helt uaktuelt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Får se. For tiden er det warrior, dk, og hunter jeg spiller mest, men jeg har også druid, mage, rogue, warlock, og shaman over ilv 700 som jeg enkelt kan plukke opp i legion. Blood DK og BM hunter jeg føler meg mest "hjemme" på.

Lenke til kommentar

Jaja. Har kjøpt Legion, kommer nok til å sjekke det ut, men tviler på at jeg kommer til å spille mer enn kanskje en måned etter release. Det plager meg at de selger disse nye utvidelsene til prisen for helt nye spill før utgivelse, så koster de en slikk og ingenting noen måneder senere. Det er i grunnen sure penger for noen som bare vil sjekke ut nytt content og få alt som kommer med forhåndsbestilling.

Lenke til kommentar

Jeg tenker å starte opp igjen, lett spill med noen venner, ikke store greiene. Har spilt siden sommer 2005, men var kun i wotlk jeg var aktiv hele expansionen og raidet. Spilt litt i cata og kanskje 30 timer i mop. Hva slags spill er det jeg kommer til? Er instancene etter wotlk gode? Hvordan er balansen i klassene og hvordan ser det ut fremover mot legion?

 

Regner med at det er litt stille før expansion som vanlig, men med cross servers er vel instances og bg greit å komme seg i mens man levler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...