Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Sant at du bør spille hva du vil, uavhengig av damage output etc. Men bare vær klar over at mages er ekstremt håpløse på å soloe ting, som f.eks å gjøre alle tingene som kreves for å fly, inkludert Tanaan dailies. Frost gjør situasjonen litt bedre, siden du kan kite ting i sirkel - jeg pleier å spøke med at man bør sette fremoverknappen til E på frost mage, da solospilling stort sett går ut på å løpe i sirkel og skrike EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP til det som løper etter deg er dødt. jeg har per dags dato en av hver klasse unntatt priest, monk, og paladin i lv 100. Ingen under ilv 700, de fleste over 720. Det er synd spillet er slik, men forskjellen mellom klassene hva gjelder evne til å gjøre ting på egenhånd er så latterlig at det faktisk spiller en stor rolle for valg av class/spec ved mindre du gjør alt i grupper/kun raider. Forskjellen mellom en beast mastery hunter og en fire/arcane mage, for å ta de absolutte ytterpunktene, er natt og dag. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Sant at du bør spille hva du vil, uavhengig av damage output etc. Men bare vær klar over at mages er ekstremt håpløse på å soloe ting, som f.eks å gjøre alle tingene som kreves for å fly, inkludert Tanaan dailies. Frost gjør situasjonen litt bedre, siden du kan kite ting i sirkel - jeg pleier å spøke med at man bør sette fremoverknappen til E på frost mage, da solospilling stort sett går ut på å løpe i sirkel og skrike EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP til det som løper etter deg er dødt. jeg har per dags dato en av hver klasse unntatt priest, monk, og paladin i lv 100. Ingen under ilv 700, de fleste over 720. Det er synd spillet er slik, men forskjellen mellom klassene hva gjelder evne til å gjøre ting på egenhånd er så latterlig at det faktisk spiller en stor rolle for valg av class/spec ved mindre du gjør alt i grupper/kun raider. Forskjellen mellom en beast mastery hunter og en fire/arcane mage, for å ta de absolutte ytterpunktene, er natt og dag. Så du mener at en hunter er bedre på dmg output også da? HVordan er det med Warlock, like dårlige? Endret 6. mars 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Slutt å tenke på hva som er "best", da får du aldri spilt..den fella gikk jeg i. Satt og leste alle mulige character guides og var aldri fornøyd med klassen eller builden jeg spilte. Da ødelegger du bare for deg selv. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Vurderer ikke å bytte class @Bytex. Vil bare forhøre meg litt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) MM hunter ha god damage output med t18 4p, men hater den klassen. Jeg spiller BM hunter fordi jeg liker klassen og fordi den gjør det mulig å soloe ting andre klasser trenger en hær til. Warlock har jeg en av, men ga opp, da jeg ikke liker gameplay speielt mye der. Enig med Bytex, ikke se på hvilke klasser som er best, iallefall ikke i forhold til dps. Det er dog ingen dum ide å ha en liten aning om hva de er stand til å gjøre, da samme innhold rett og slett ikke er tilgjengelig for alle klasser i spillet ved mindre du alltid har en gruppe tilgjengelig. Endret 6. mars 2016 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 BeastMaster Hunter og Demonology Warlock er temmelig solid å spille solo. Eller Warlock er vel temmelig solid uansett spesialisering egentlig. Ting som Shadow Priest, Fire og Arcane Mage er jo helt håpløst. Lenke til kommentar
audunbe Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Noen her som spiller RBG eller kunne vært gira på å få til et helnorsk RBG team for å pushe litt rating? Lenke til kommentar
audunbe Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Kan jeg aldri tenke meg Synd Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Har spilt litt RBG nå i det siste, har 1800 rating på 2 chars. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 er timewalking dungeons bare på normal mode ? Får ikke muligheten til å søke heroic. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 De er vel basert på heroic. Er en egen modus, så det er ikke flere vanskelighetsgrader Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Fant det ut Fikk mye bra gear i går, så ja " had 2 be heroic". edit: Hvorfor står det at alt gearet er lvl 200 fra heroics? Får jo gearlvl 620+ items. Endret 20. mars 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Fant det ut Fikk mye bra gear i går, så ja " had 2 be heroic". edit: Hvorfor står det at alt gearet er lvl 200 fra heroics? Får jo gearlvl 620+ items. På tidspunktet du får de så scales de opp til ilv passende faktisk lv du er. Timewalking kan du delta i uansett hvor langt eller lite over nedscalet level du er - en lv 71 kan delta i TBC TW. Disenchant material og ilv matcher det du er, men vises fortsatt orginal lv i noen sammenhenger. Vil anta det har å gjøre med at de vil slippe å hardkode alle mulige ilvs, så det er en grunnitem med modifikasjoner Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Takker for god info Wolf. Noen her som har prøvd eller vurdere å starte på Nostalrius? Merker at jeg ikke liker Dungeon, Quest og Raid finder noe særlig. Det som suger er jo at når du har feid over alt content så finnes det ikke noe fremtid på serveren fordi den ikke beveger seg fremover. Skulle ønske at Blizzard bare gikk i en litt annen retning, ikke ta vekk så mange funksjoner som folk faktisk vil ha. Liker også dårlig at folk bare henger i sin egen garrison "minding his own business". Er det ikke litt merkelig å lage et MMORP der målet er å få folk til å snakke minst mulig i lag. Endret 20. mars 2016 av SpongeFrog 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Det er vel lenge siden den delen av RPG-aspektet forsvant fra WOW. Før dungeon finder og senere raid finder, måtte man ut og snakke med folk for å gjøre en dungeon. Man måtte brukte tid på å reise steder for å gjøre dungeons og raids. Noen (mange?) synes det tok for mye tid og ville heller bruke mer tid i dungeons enn å lete etter grupper. Forståelig nok, kanskje, men det blir mindre RPG og mer action når det er som det er nå. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Jeg savner faktisk den tiden før raid finder. Joda, det tok tid, og det var vanskelig ofte å få tak i folk, men det gjorde at man ble kjent med folk, og faktisk kommuniserte under dungeons/raids. I dag er det knapt et ord fra folk når man raser gjennom dem. WoW har totalt mistet det sosiale aspektet, noe som var grunnen til at jeg likte det så godt før. Når jeg har spilt siden Cataclysm, har jeg stort sett spilt alene, og spesielt siden garrisons. Det er ikke gøy. Jeg har merket hvor mye jeg har kjedet meg i spillet de siste gangene. Det er bare ikke hva det en gang var. Jeg tror jeg er ferdig med WoW for godt. Tviler på at jeg kommer til å abonnere igjen, ikke engang for Legion. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Jeg elsker Dungeon Finder. Var begeistret fra første sekund. Så lettvint! Før Dungeon Finder gjorde jeg omtrent aldri 5-mans. Det tok for lang tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) For meg var DF og RF en blessing, da jeg er enda mere usosial i mmo enn jeg er IRL. Det ble den eneste måten jeg fikk prøvd dungeons og raids. Tipper jeg resubber et par mnd når legion kommer og slutter igjen som vanlig Endret 21. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Jeg hadde ikke spilt WoW om det IKKE var mulig å gjøre veldig mye der solo. Jeg har ikke tid til å bruke mer tid på å organisere noe i et spill enn et møte på jobb, og jeg hadde ikke ville gjort det om jeg så hadde det. Jeg raider ikke av den enkle grunn at jeg ikke vil binde meg til et tidspunkt i noe så uviktig som et spill, ei heller gjøre en aktivitet som binder meg til skjermen i timevis uten muligheten til å stikke av på kort varsel. Mythic dungeons derimot har jeg stor sans for. Passe "bite sized" samtidig som det gir greit gear og er greit utfordrende (du kan i det minste pulle mer av gangen til det blir det). Samtidig har det masse muligheter for cheese som er systematisk fjernet fra raids, og cheese kan være det festligste som finnes. TW generelt er f.eks drepen selv, men Ahn'kahet med en DK er moro dag ut og dag inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå