Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle tidligere expansions har kommet i midten av november

Burning Crusade kom i januar :)

 

Og Cataclysm i desember :)

 

Og Mists i september! :)

 

Men wotlk og warlords kom i november ;)

 

Alle tidligere expansions som starter på "W" har kommet i midten av november

Fixed  :dremel:

Endret av Knutgrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

De har solgt Legion som noe som kommer ut på eller før en dato i september, så senere enn det kan det ikke bli uten at de får problemer. 

 

Det som anses som mest sannsynlig nå basert på logikk, lønnsomhetspresentasjonen deres og diverse annet, er at Warcraft-filmen kommer ut med et tilbud hvor en får WoW opp til og med WOD + kanskje noe spilletid om man ser filmen. Så kommer Legion ut et par uker senere, nok tid til at de som hoppet på spillet grunnet filmen finner ut hva som foregår. Da snakker vi senjuni/juli

 

Det støttes også av hvor langt (eller ikke langt) alfaen har kommet. 

Lenke til kommentar

Blizzard selv føler vel at den burde komme ut temmelig kvikt. Så dødt som spillet er og føles nå med tanke på aktive spillere og innhold kan jeg nesten ikke minnes å ha opplevd før. Har jo vært lange perioder mellom innholdsoppdateringer og ny utvidelse tidligere også, men Warlords of Draenor hadde liksom en ekstra kort fartsperiode og ekstra kjedelig siste oppdatering som gjør at det hele føles som utrolig tynn suppe for øyeblikket.

 

Er vel ikke uten grunn at Blizzard plutselig lar være å rapportere om aktive abonnementer i kvartalsrapportene sine, de tallene er nok ikke så alt for positive for øyeblikket.

 

 

Men vi ser neppe Legion før tidligst Juli. Selv tror jeg ikke det blir før August-Oktober. Utvidelsen er ikke i BETA engang, og det er en hel masse som må utvikles og ferdigstilles enda og vi nærmer oss Mars måned allerede.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Spillet er ikke så dødt som klagere skal ha det til. Kan ikke trå utenfor garrison før jeg tråkker på noen. Skulle gjerne hatt noen av de praktiske oppdateringene i legion, som transmogsystemet, men har det på ingen måte travelt om å få innholdet. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvordan fullfører jeg queste "core of flame" på heroic? Har løpt gjennom en gang uten at jeg fikk noe, så antar at det ikke var på heroic da? 

Er ganske fresh i wow, så no hate pliz :p  Setter pris på lite kompliserte svar.

 

Det letteste er å søke opp questen på wowhead.com

Der står alt om delmål og hvordan ting skal gjøres i kommentarfeltet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Proving grounds skal være ganske gjennomførbart uansett hva du spiller, men du kan jo bytte til frost for å ta akkurat den. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fire Mage er ganske dritt på det meste. Anbefaler frost, spesielt siden det virker som om det her er den eneste figuren du har, og da trenger du desperat soloegenskapene til frost

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...