Skurupu Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Jeg ble truet med stenging av min konto da jeg kjøpte spilletid for gull under WotLK/Cataclysm. Jeg ble også utestengt fra å kjøpe annual pass, og gikk dermed glipp av både Closed Beta (MoP) og gratis Diablo 3. Heldigvis var det en annen mage i guilden som ikke hadde mulighet til å spille noe særlig på den tiden, så jeg lånte hans konto da vi trente på MoP-boss fights. Og nå er det altså implementert av Blizzard selv. Endret 6. januar 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 If you can't fight'em, join'em. Gullselger-nettsidene er der uansett om Blizzard banner folk aldri så mye. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Med 5 garrisons og selging av masse skit hele dagen, hvor mye får du gjort utenom garrison management? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Har aldri helt skjønt greia med garrison eller hvordan man bruker det jeg..Virker slitsomt og mye å sette seg inn i.. Dessuten å si at man lett kan tjene noen tusen gull med 3-5 garrisons.. betyr ikke det da 3-5 karakterer på level 100? Isåfall er gull pr/spilletid langt unna hva det for meg ville vært/er å kjøpe gull for 20€.... edit: som han karen over meg påpeker/sa. Endret 6. januar 2016 av wampster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Dessuten å si at man lett kan tjene noen tusen gull med 3-5 garrisons.. betyr ikke det da 3-5 karakterer på level 100? Isåfall er gull pr/spilletid langt unna hva det for meg ville vært/er å kjøpe gull for 20€.... Lv 3 garrisons med 20/25 optimaliserte followers på ilv 675. Nå er det nok få som levler folk til lv 100 kun for å ha garrison. Av mine 8 har jeg 4 jeg aktivt spiller på (mythic dungeons etc), 2 som jeg gjorde det med før men som nå har "parkert" etter å ha funnet festligere klasser, og 2 som aldri ble spesielt festlige på ilv 700, slik mange klasser blir. Alle 8 er dog nyttige i garrison-sammenheng. Lenke til kommentar
DataN3rd Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 finnes det en noob tråd for wow starters? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Mener å huske det var en før men kan ikke finne den. Men som Skurupu sier det er like greit å bare ta alt her, her kan man spørre om alt og alle kan være med både nybegynnere, veteraner og pensjonerte wow spillere. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg er i sistnevnte kategori nå. Jeg får bare ikke noe moro ut av det lenger. Har nå prøvd i 2 år å ha det gøy i spillet, men uansett hva jeg gjør er det kjedelig. Jeg har vel vokst ut av det. Det gjør meg litt trist, men det var vel nødt til å skje en gang. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Jeg er i sistnevnte kategori nå. Jeg får bare ikke noe moro ut av det lenger. Har nå prøvd i 2 år å ha det gøy i spillet, men uansett hva jeg gjør er det kjedelig. Jeg har vel vokst ut av det. Det gjør meg litt trist, men det var vel nødt til å skje en gang. Samme her "pensjonerte" meg i mars i fjor. Men kikker innom her engang iblant for å se om det er noe nevneverdig nytt på wow. Endret 1. februar 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Sitter litt i samme situasjon som Therawyn. For første gang siden 2006 har jeg faktisk unsubba. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Jeg sluttet da jeg var ferdig med MoP-raids. Men kun fordi jeg flyttet til en annen tidssone og det ville gjort raiding svært vanskelig. Merker av og til at det klør i WoW-fingrene, men jeg har rett og slett ikke tid til å binde meg til 25+ timer raids i uken. For meg er det alt eller ingenting. Men har hatt utrolig mye moro med WoW, og jeg synes det er synd at jeg måtte gi meg. Endret 1. februar 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ingenting som tilsier at du MÅ raide. Jeg nekter å binde meg til noe i spillet, fordi det er et spill, men har fortsatt nok å gjøre med f.eks mythic dungeons, som er mer "bite sized", og mer variasjon. Ikke er ting så låst til en viss tilnærmingsmetode heller, slik det er i raid - som f.eks reflect mechanics, kill resets (shit i raid despaw er ofte ved death), darksim, pet tanks, megapulls etc. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Tror vel hovedproblemet til at folk "pensjonerer" seg er vel at innholdet er helt møkk, mtp tidligere innhold. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg pleier å reaktivere kontoen når det kommer ny expansion og spille noen mnd med en kompis. Nå har det vært stille siden i sommer tror jeg. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Er også en som resubber og spiller veldig aktivt den første måneden etter ny utvidelse, har det veldig moro da men det dør veldig ut etter noen uker med aktiv spilling og da er jeg egentlig mettet frem til neste utvidelse, mer eller mindre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Ingenting som tilsier at du MÅ raide. Jeg nekter å binde meg til noe i spillet, fordi det er et spill, men har fortsatt nok å gjøre med f.eks mythic dungeons, som er mer "bite sized", og mer variasjon. Ikke er ting så låst til en viss tilnærmingsmetode heller, slik det er i raid - som f.eks reflect mechanics, kill resets (shit i raid despaw er ofte ved death), darksim, pet tanks, megapulls etc. Raiding er det jeg synes er morsomt, og det er den eneste grunnen til at jeg spilte spillet så lenge som jeg gjorde. Tror vel hovedproblemet til at folk "pensjonerer" seg er vel at innholdet er helt møkk, mtp tidligere innhold. Helt uenig. Raids har blitt bedre og bedre, og det toppet seg i MoP. (Har ikke spilt WoD). 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Har ikke tid til å raide, og har som følge av det "pensjonert" meg. I MoP raidet jeg kun en gang annenhver uke, da jeg igrunnen hadde samme tidsskjema som nå. Men denne lille guilden som klarte 4 effektive timer annenhver uke gikk ned til 3 mann en måned eller to etter Garrosh, så da sluttet jeg å spille også. For tre uker siden begynte jeg å levle på nytt bare fordi jeg elsker historien; Slo av alt av hjelpemidler og ikoner på minimap/map og spilte det så gammeldags som jeg kunne. Overraskende gøy! Men siden jeg har levlet et par dusin karakterer gjennom alle tenkelige soner allerede så begynner det å dabbe godt ut igjen. 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Tror dere det er realistisk med legion release innen april? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Absolutt ikke. Det er hintet til etter Warcraft-filmen kommer ut nå, som er i juni. Dette kom frem da de la frem tall for siste periode for noen dager siden. Legion er også kun i alfa, med langt fra alt på plass, så det er uansett leeeeeeeeeeeeeenge til Endret 14. februar 2016 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå