Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da var tida kommet for å spille wow igjen. Vært en del kompiser som har begynt å spille igjen så hvorfor ikke.

Fant ut at jeg hadde noen level 100, og flere level 90.

Så har to klasser igjen i spillet som ikke er levlet, warlock og shaman. Aldri spilt de, og orker ikke begynne å levle de til xx før jeg tar valget. Så warlock eller shaman?

Shaman var jo litt stilig før, da de var de eneste med bloodlust/hero, men det er jo ganske annerledes nå.

Lenke til kommentar

Warlock er kanskje den beste klassen å spille solo, men om det uansett ikke er av interesse så kan du jo som Shaman spille healer.

Ja, solo er ikke så viktig.

Bruker jo den boosten jeg får med preorder tingen. Så starter jo rett på level 100. Har alltid spilt healer før. resto druid, disc pala og holy paladin, så kan jo være greit med shaman da, er bare så mange som mener shaman er så kjedelig av de i venneflokken. Så dunno.

Får evt sjekke ut litt legion nyheter og ser hvor klassene er på vei hen i legion

Takk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Tror jeg blir gal av timewalking. Folk er rett og slett enten late eller fullstendig inkompetente, og gidder ikke bruke de 15(?) minuttene det tar å kjøpe et TW sett i hovedstaden, som så øker mainstaten deres med 30%-ish. Tåpelig når én person har 60% av all damage. 

Lenke til kommentar

Tror jeg blir gal av timewalking. Folk er rett og slett enten late eller fullstendig inkompetente, og gidder ikke bruke de 15(?) minuttene det tar å kjøpe et TW sett i hovedstaden, som så øker mainstaten deres med 30%-ish. Tåpelig når én person har 60% av all damage. 

TW set? :p har jeg gått glipp av noe 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Alt gear scales til samme lv (så lenge det er NED), MEN du kan bruke eldre gear som har bedre set bonuser, gem slots, og kan enchantes. Slik gear kan enkelt skaffes via legacy raids, ELLER rett og slet kjøpes for litt gull i hovedstaden (cata sets). 

Lager du et fullt sett med alt 100% har du fort 30% mer main stat. På hunter har jeg i tillegg tatt et sett (dragon soul?) som gir dobbel focus fra cobra shot + sjanse for 30% haste i 15 sec av arcane shot. "OP" er ikke dekkende. 

Eksempel fra tank, hvor jeg ikke engang har minmaksa men bare tatt det jeg kunne få tak i raskt:

4kJHSQ3.jpg

235 mer main stat. Frenzied Regeneraton er basert på bl. a main stat, så den er så kraftig i det gearet der at jeg healer ut healeren og kan heale meg selv til fullt på én bruk. For ikke å snakke om at jeg gjør 60% av all damage som tank. 

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hei

Har noen ett tips til ett aktivt Norsk Horde PvP guild på en eller annen server med high population? Er på Al'Akir atm men den serveren er fullstending død.

Warlock er kanskje den beste klassen å spille solo, men om det uansett ikke er av interesse så kan du jo som Shaman spille healer.

heisann vet noen av dere hvordan man kan spill i Dungeon finder?

jeg trykker på find Qrope og hva skal jeg gjøre etter det?

en annen ting- npr jeg legger for eksempel en potion samme med skillsliste - Hvordan kan jeg få den vekk? Den blri fortsatt stående selv om jeg har brukt den?

Endret av EzioAuditoreDaFirenze
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hvilken class er best for tiden? og Hvilken realm er best å spille på?

Ingen av de spørsmålene kan besvares, da det kommer helt an på hva du er ute etter. 

Lenke til kommentar

Vært ally i mange år også gikk jeg til horde for noen år siden også boosta jeg en till 100 på ally igjen i går å herregud det er jo som ett nytt spill.. Elsker garrison og byene i ally.. Horde er litt rotete å fælt.. Koser meg igjen i wow med ally Mage som jeg også har på Horde lvl100.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hvilken class er best for tiden? og Hvilken realm er best å spille på?

Ingen av de spørsmålene kan besvares, da det kommer helt an på hva du er ute etter. 

Liker kanskje den som kan ta mest damage i pve og pvp

Fortsatt sier det ingenting. PVP og PVE er ikke like. Innad i PVP har du solo world content, raids, (mythic) dungeons, single/cleave/AOE. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...