War Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Hei luringer, noen som har ideer til dette problemet? 980ti x1 og SLI SLI = 80FPS ca med drop til 1 hele tiden, (se fps-bilde) jojo-fps Ett kort så si det samme. Setter jeg settings til minimum så får jeg 100FPS-cap.. Skjerm denne https://www.komplett.no/product/851201/datautstyr/skjermer/skjermer/acer-34-predator-curved-led-g-sync-x34 Noe jeg har satt galt? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) SLI i det spillet er bajs, funker det så er du lucky, funke rdet ikke, too bad. Minner meg nesten om DayZ (arma2 mod), uansett hva jeg skrur på så skjer det nesten ingenting med FPS. Endret 11. desember 2015 av nagina Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Ja takk, har jo en post her oppe med swift, 980 x 1-2-3-4 og 1 var best.. Det blir en ulempe med bra skjerm da, siden man kan bruke ett kort.. Nesten så full-hd-skjermen min med 780ti er den beste wow-pcen ever.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Ja da var tida kommet for å spille wow igjen. Vært en del kompiser som har begynt å spille igjen så hvorfor ikke. Fant ut at jeg hadde noen level 100, og flere level 90. Så har to klasser igjen i spillet som ikke er levlet, warlock og shaman. Aldri spilt de, og orker ikke begynne å levle de til xx før jeg tar valget. Så warlock eller shaman? Shaman var jo litt stilig før, da de var de eneste med bloodlust/hero, men det er jo ganske annerledes nå. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Warlock er kanskje den beste klassen å spille solo, men om det uansett ikke er av interesse så kan du jo som Shaman spille healer. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Warlock er kanskje den beste klassen å spille solo, men om det uansett ikke er av interesse så kan du jo som Shaman spille healer. Ja, solo er ikke så viktig. Bruker jo den boosten jeg får med preorder tingen. Så starter jo rett på level 100. Har alltid spilt healer før. resto druid, disc pala og holy paladin, så kan jo være greit med shaman da, er bare så mange som mener shaman er så kjedelig av de i venneflokken. Så dunno. Får evt sjekke ut litt legion nyheter og ser hvor klassene er på vei hen i legion Takk Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Pala er jo litt fett solo, mister ikke hp engang av å ta ut 102-rare-elitene. Endret 12. desember 2015 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Tror jeg blir gal av timewalking. Folk er rett og slett enten late eller fullstendig inkompetente, og gidder ikke bruke de 15(?) minuttene det tar å kjøpe et TW sett i hovedstaden, som så øker mainstaten deres med 30%-ish. Tåpelig når én person har 60% av all damage. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Tror jeg blir gal av timewalking. Folk er rett og slett enten late eller fullstendig inkompetente, og gidder ikke bruke de 15(?) minuttene det tar å kjøpe et TW sett i hovedstaden, som så øker mainstaten deres med 30%-ish. Tåpelig når én person har 60% av all damage. TW set? har jeg gått glipp av noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Tror jeg blir gal av timewalking. Folk er rett og slett enten late eller fullstendig inkompetente, og gidder ikke bruke de 15(?) minuttene det tar å kjøpe et TW sett i hovedstaden, som så øker mainstaten deres med 30%-ish. Tåpelig når én person har 60% av all damage. TW set? har jeg gått glipp av noe Alt gear scales til samme lv (så lenge det er NED), MEN du kan bruke eldre gear som har bedre set bonuser, gem slots, og kan enchantes. Slik gear kan enkelt skaffes via legacy raids, ELLER rett og slet kjøpes for litt gull i hovedstaden (cata sets). Lager du et fullt sett med alt 100% har du fort 30% mer main stat. På hunter har jeg i tillegg tatt et sett (dragon soul?) som gir dobbel focus fra cobra shot + sjanse for 30% haste i 15 sec av arcane shot. "OP" er ikke dekkende. Eksempel fra tank, hvor jeg ikke engang har minmaksa men bare tatt det jeg kunne få tak i raskt: 235 mer main stat. Frenzied Regeneraton er basert på bl. a main stat, så den er så kraftig i det gearet der at jeg healer ut healeren og kan heale meg selv til fullt på én bruk. For ikke å snakke om at jeg gjør 60% av all damage som tank. Endret 12. desember 2015 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Har noen ett tips til ett aktivt Norsk Horde PvP guild på en eller annen server med high population? Er på Al'Akir atm men den serveren er fullstending død. Endret 23. desember 2015 av XtaZ Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) hei Har noen ett tips til ett aktivt Norsk Horde PvP guild på en eller annen server med high population? Er på Al'Akir atm men den serveren er fullstending død. Tror jeg blir gal av timewalking. Folk er rett og slett enten late eller fullstendig inkompetente, og gidder ikke bruke de 15(?) minuttene det tar å kjøpe et TW sett i hovedstaden, som så øker mainstaten deres med 30%-ish. Tåpelig når én person har 60% av all damage. TW set? har jeg gått glipp av noe Tror jeg blir gal av timewalking. Folk er rett og slett enten late eller fullstendig inkompetente, og gidder ikke bruke de 15(?) minuttene det tar å kjøpe et TW sett i hovedstaden, som så øker mainstaten deres med 30%-ish. Tåpelig når én person har 60% av all damage. TW set? har jeg gått glipp av noe Warlock er kanskje den beste klassen å spille solo, men om det uansett ikke er av interesse så kan du jo som Shaman spille healer. heisann vet noen av dere hvordan man kan spill i Dungeon finder? jeg trykker på find Qrope og hva skal jeg gjøre etter det? en annen ting- npr jeg legger for eksempel en potion samme med skillsliste - Hvordan kan jeg få den vekk? Den blri fortsatt stående selv om jeg har brukt den? Endret 25. desember 2015 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
JDC Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hvilken class er best for tiden? og Hvilken realm er best å spille på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hvilken class er best for tiden? og Hvilken realm er best å spille på? Ingen av de spørsmålene kan besvares, da det kommer helt an på hva du er ute etter. Lenke til kommentar
JDC Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hvilken class er best for tiden? og Hvilken realm er best å spille på? Ingen av de spørsmålene kan besvares, da det kommer helt an på hva du er ute etter. Liker kanskje den som kan ta mest damage i pve og pvp Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Vært ally i mange år også gikk jeg til horde for noen år siden også boosta jeg en till 100 på ally igjen i går å herregud det er jo som ett nytt spill.. Elsker garrison og byene i ally.. Horde er litt rotete å fælt.. Koser meg igjen i wow med ally Mage som jeg også har på Horde lvl100. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hvilken class er best for tiden? og Hvilken realm er best å spille på? Ingen av de spørsmålene kan besvares, da det kommer helt an på hva du er ute etter. Liker kanskje den som kan ta mest damage i pve og pvp Fortsatt sier det ingenting. PVP og PVE er ikke like. Innad i PVP har du solo world content, raids, (mythic) dungeons, single/cleave/AOE. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Er ikke silvermoon en bra Ally server? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Masse ally på silvermoon. Ingen horde Lenke til kommentar
JDC Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Vet noen hvordan jeg kan få tak i Mount Reins of the Jade Cloud Serpent der? Hvilket lvl må jeg være i, osv? og kan noen hjelpe meg med den plz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå