boundishh Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 For min del personlig så er det ikke raidene jeg spiller på en lich king server for , men heller det at jeg synes det er mye bedre hele talent tree og at det er litt mer jobb å oppnå ting og det gir en mye bedre mestringsfølelse når man greier det . Tenker på lvl prossessen , for meg så handler det ikke om å komme seg raskest til level cap , men opplevelsen på vei dit :-) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 WOD har gitt meg ny giv, herlige quests so far. Problemet er at jeg ikke kan få mer xp :/ Edit: Om jeg forhåndsbestiller Legion fks vil da WOD være inkludert? -Lite google søk gjorde meg klokere. Nei må eventuelt vente helt til Blizzard bestemmer seg for å å legge en battlechest med begge spilla inkludert. Tipper det kommer på salg på Black Friday neste uke så det kan jo være en passende anledning til å kjøpe det. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 For min del personlig så er det ikke raidene jeg spiller på en lich king server for , men heller det at jeg synes det er mye bedre hele talent tree og at det er litt mer jobb å oppnå ting og det gir en mye bedre mestringsfølelse når man greier det . Tenker på lvl prossessen , for meg så handler det ikke om å komme seg raskest til level cap , men opplevelsen på vei dit :-) Er derfor jeg ønsker en "Adventure Mode" hvor de kan skalere innholdet i alle gamle soner sånn at man kan gå tilbake å oppleve mye av det relativt gode innholdet som faktisk er i spillet, men som man ikke har fått oppleve da man går igjennom under halvparten av sonene når man leveller en ny karakter, og selv den halvparten du bestemmer deg for å gjøre så blir jo ting fort alt for low-level innen du er ferdig så du beveger deg videre før du har fått gjort hele sonen... Det å starte en ny karakter er heller ikke så utrolig givende syntes jeg, og selv uten heirloom så faceroller man jo stortsett alt av questinginnhold og som sagt så går man jo raskere opp i level selv uten heirlooms enn hva sonene egentlig tilsier at du burde gjøre så du må være temmelig dedikert og gidde å ta masse low-level quests etterhvert om du vil gå igjennom og oppleve hele soner. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 For min del personlig så er det ikke raidene jeg spiller på en lich king server for , men heller det at jeg synes det er mye bedre hele talent tree og at det er litt mer jobb å oppnå ting og det gir en mye bedre mestringsfølelse når man greier det . Tenker på lvl prossessen , for meg så handler det ikke om å komme seg raskest til level cap , men opplevelsen på vei dit :-) Er derfor jeg ønsker en "Adventure Mode" hvor de kan skalere innholdet i alle gamle soner sånn at man kan gå tilbake å oppleve mye av det relativt gode innholdet som faktisk er i spillet, men som man ikke har fått oppleve da man går igjennom under halvparten av sonene når man leveller en ny karakter, og selv den halvparten du bestemmer deg for å gjøre så blir jo ting fort alt for low-level innen du er ferdig så du beveger deg videre før du har fått gjort hele sonen... Det å starte en ny karakter er heller ikke så utrolig givende syntes jeg, og selv uten heirloom så faceroller man jo stortsett alt av questinginnhold og som sagt så går man jo raskere opp i level selv uten heirlooms enn hva sonene egentlig tilsier at du burde gjøre så du må være temmelig dedikert og gidde å ta masse low-level quests etterhvert om du vil gå igjennom og oppleve hele soner. Ja det hadde sikkert ikke vært dumt at man kunne få skalert innholdet. En annen ting er at i WoD så kommer man seg til lvl 10 på en god halvtime , det går ikke på pre cata. så det blir bare til at man raser igjennom lvl på vei til cap , spillet er også lagt opp til det nå. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Det er nok gjort litt med hensikt ettersom levelcapen stadig har økt. Å ha classic-speed på leveling når man skal opp til 110 hadde vært ganske demotiverende for nye spillere. Men ja. En slags adventure-mode hadde vært helt ypperlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Alting suger i det spillet, deriblant å levle dem. Tror jeg henger meg snart av å grinde den legendariske ringen på flere alts. Burde være BOA når du først fikk den, så du kunne maile den over til alts. Det burde forøvrig alt som dropper på PL være - fra drops fra rares til baleful tokens. Eventuelt ta -10 ilv på raid stuff. Som tank har jeg banken så full av BOA baleful tokens (fra Call to Arms) at jeg kan equippe en hvilken som helst lv 100 til ilv ~680+ veldig fort, og ingen som har gått med av den grunn. Hadde VURDERT å levle noe om jeg kunne fullføre én sone av gangen (scaling), tjene en liten mengde endgame currency mens jeg gjorde det (f.eks valor nå om dagen, evt apexis), og hatt en bank av BOA items utenom bare baleful tokens til jeg nådde 100. Slik systemet er i dag er det altfor straffende å ha en character som en gangs skal til 100, uten at den er 100 og gjør dailies/weeklies/etc Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Ganske friske tilbud hos Blizzard atm. Har du ikke skaffet deg WOD enda koster det kun 15$ Hadde i utgangspunktet tenkt til å vente til battlechest med legion og WOD, men nå trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
hocane Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Var du klar over at kun 0.1 % av spillerne på den amerikanske serveren klarte å cleare hele Naxxramas 40 i Vanilla? Det er en grunn for at det er regnes som tidenes vanskeligste raid, ingen raids i senere tid kommer i nærheten av slike tall Fightene i seg selv var jo, etter datidens standard, vanskelige. Men det verste med Naxx40 var alt gearet man måtte ha i forkant. Resist-gear, burde helst ha T2 (ihvertfall tanks) og for ikke å snakke om reputation for i det hele tatt å komme INN. Når bosser droppa i snitt 2-3 gear-pieces som skulle fordeles på 40 mann så sier det seg selv at dette blir en tidkrevende prosess. Mye av det som gjorde Naxx40 så "uoppnåelig" var nettopp at hele raidet var gata bak så mange andre requirements, ikke nødvendigvis at raidet var så hinsides vanskelig i seg selv. Sammenlign dette med hvor lang tid det tar fra du dinger 100 til du har ilevel nok til å komme deg inn i Heroic HFC for eksempel... Vel la oss snakke om vanskelighetsgradene av bossene. Det finnes kanskje folk som sier, "vel jeg clearet NAxx i WOTLK og det var ganske vanskelig." Vel kanskje, men det var ingenting i forhold til vanilla Naxx, INGENTING. La meg gi dere et eksempel. Locust Swarm of Anubrekhan... I Wrath gir effekten deg en dot debuff av 1313 - 1687 dmg hvert 2 sekund som stacker gjentatte ganger. I vanilla? Samme effekt rundt 1200 dmg! Ja.. selv om spillere i Wrath hadde 10 ganger så mye liv, damagen av debuffen var nesten lik! En annen boss, Noth The Plaguebringer, Raids i wrath kunne lett ignorere cursen han putter på deg, hadde en ignorert det i vanilla hadde det betydd en instant wipe på alle! Det er hvor vanskelig det var. Selv i The Four Horseman fighten trengte du 8 geared tanks! 8! Ikke 1, ikke 2, 8 geared tanks! Det er fullstending insane sammenlignet med nåtidens standard. Og i tillegg, gjennomsnittstiden av å cleare et raid etter vanilla og opp til i dag er rundt 1-2 uker, hvor lang tid tok det før en guild klarte å cleare siste boss i naxx? 3 måneder! Ingen raids etter er engang i nærheten av et slikt nummer. 2 Lenke til kommentar
magb Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Så kan man jo legge til alle game mechanics som forsvant også. Healing har siden wrath gått ut på å spamme heals, mana var mye mer verdt i Vanilla og delvis tbc. Vi hadde faktiskt healing rotations for å booste mana regen. Og så har vi threat da, Bosser som ikke kunne tauntes, men krevde likevel tank swap. Og dps gjorde nesten like mye threat som tanks, i visse tilfeller mer. Her var det viktige med gode tanks og dps som kunne utnytte vanish, feign detah osv. Og i tildlige tilfeller hadde vi ikke threat meters engang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Da jeg var liten måtte vi gå 10 km til skolen hver dag, og det var motbakke begge veier! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Da jeg var liten måtte vi gå 10 km til skolen hver dag, og det var motbakke begge veier! Håh, da jeg begynte å spille WoW i 2005 var spillet i svarthvitt, og ute, i tillegg til alle motbakkene var det så mye snø at det var bare litt mindre snø om sommeren 3 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Og dere hadde det enkelt....! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Så kan man jo legge til alle game mechanics som forsvant også. Healing har siden wrath gått ut på å spamme heals, mana var mye mer verdt i Vanilla og delvis tbc. Vi hadde faktiskt healing rotations for å booste mana regen. Og så har vi threat da, Bosser som ikke kunne tauntes, men krevde likevel tank swap. Og dps gjorde nesten like mye threat som tanks, i visse tilfeller mer. Her var det viktige med gode tanks og dps som kunne utnytte vanish, feign detah osv. Og i tildlige tilfeller hadde vi ikke threat meters engang! Shadow priest med den spellen som gav bonus threat <3 Lenke til kommentar
magb Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Det var vel mind blast? Shaman hadde earth shock med ekstra threat, mener warlocks også hadde en spell (shadow bolt?). Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Etter å hatt pause i mange år så syntes jeg det verste med å starte igjen - med en gnome priest bare for å se hvordan ting hadde blitt - var hvor helt uspiselige flere folk var når man gjorde instancer. Av og til ble jeg kicka ut bare ved å si noe. Evt etter én wipe (hvor de pulla halve instance på én gang - for en som meg er det helt ubegripelig) så forsvant halve gruppa. Skjønner også ikke cross-realm-systemet. Hva skjer med at folk fra helt andre servere er på min server? </get off my lawn> Spilte 0-50 gjennom renewal-perioden og gadd ikke betale for noe mer etter det. Endret 29. november 2015 av ahpadt 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Velkommen til wow 2015 Var en av flere grunner til at jeg tok en lang pause på ubestemt tid i mars. Det og alle som sa de hadde ligget med alles mor i bg. Drittunger rett og slett Endret 29. november 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Har det noengang blitt lansert en liste over hvor mange nordmenn som spilte wow på det høyeste? Kompis mente vi var 400 000 aktive nordmenn en gang i tiden. Synes det hørtes: 1. veldig høyt ut 2. alt for spesifikk info som ikke blizzard har gitt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Høres for lavt ut. Det er minst 400 000 nordmenn som prater norsk i trade chat på kveldstid, i den tro at ingen skjønner hva de sier Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Visste ikke at shadow priests gikk helt vekk fra mana til insanity i legion. Høres veldig spennende ut... Lenke til kommentar
Svar Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Legion ser ut som slutten på noe gammelt og begynnelsen for en ny tid i wow egentlig. De ser ut til å gjøre slik en del andre spill gjør, gjøre om spilleren fra sidekick til the hero. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå