henrik_s Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 balnazzar droppet både pattern til truefaith og Flask of Distilled Wisdom-receip. + 2 blues. Jeg vant receipen og en blå dagger. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Såh, da har jeg kommet litt lengre mot uhorvelige mengder armor i bearform. Å knerte emperor, gjøre siste del av Battle of Darrowshire og å gå opp 40 poeng i enchanting = 11.700 armor. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Gjorde pug BWL i dag, med litt merkelige lootregler, etterfulgt av AQ20. Iallefall, fikk med meg 2 elementium ores, 1 nexus crystal, 1 handbook of backstab og Chromatic Boots på pala'n. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Uul, jeg er så lei av snolker som absolutt må trille på stitchings. Altså, nå er det ikke sånn at jeg forventer å få stitchings uten konkurranse, men når folk ikke engang har carapace, burde de faenmeg kunne passe på dem. "Nei, jeg bare skal ha dem i tilfelle, jeg." "Ja, ok, men så har jeg absolutt alt bortsett fra stitchings, og kan plukke opp chesten min når jeg har 5 til. Jeg må ikke vente på at kanskje, en dag i UBRS, så dropper carapace og kanskje jeg vinner." "Åja." *Need* Edit: endelig ferdig med smoking heart, jaffal. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Angående bearform, fikk Ring of Binding hos onyxia i går Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Angående bearform, fikk Ring of Binding hos onyxia i går 7360407[/snapback] Grattis Warrior er noe dritt. På serveren min, Zenedar, er det _ingen_ guilds som trenger warriors lenger... Ufattelig teit... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Angående bearform, fikk Ring of Binding hos onyxia i går 7360407[/snapback] Grattis Warrior er noe dritt. På serveren min, Zenedar, er det _ingen_ guilds som trenger warriors lenger... Ufattelig teit... 7360989[/snapback] prøv å vær rogue.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Begynner å bli litt kjipt å ikke ha paycard nå.. Får jeg kjøpe meg snart! Har en del på mailen min som har få dager igjen! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 hvor kan min lvl 30 hunter grinde? helst steder uten skinning, pga jeg vil tjene litt penger på han i itllegg Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Stranglethorn Vale er jo et fint sted i den levelen. Men skinne kan du jo der..! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Selv liker jeg å grinde i huler, greit med mobs på rekke og rad, og man aggroer sjelden flere om gangen. Er en hule i Hillsbrad Foothills, med +32 mobs, om jeg husker korrekt. Humanoids, dropper penger, og kan skinnes + mange veins. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 hvor kan min lvl 30 hunter grinde? helst steder uten skinning, pga jeg vil tjene litt penger på han i itllegg 7361733[/snapback] Og du tjener ikke penger på skinning? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Angående bearform, fikk Ring of Binding hos onyxia i går 7360407[/snapback] Den er jo ikke helt dårlig. Selv har jeg fått meg Smoking heart, Thrall's resolve, Warbear harness, Shadowcraft legs og Warstrife leggings siden sist. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) hvor kan min lvl 30 hunter grinde? helst steder uten skinning, pga jeg vil tjene litt penger på han i itllegg 7361733[/snapback] Og du tjener ikke penger på skinning? 7361972[/snapback] har ikke skinning på han sååh edit: endte opp med undeads i duskwood Endret 26. november 2006 av chokke Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 hvor kan min lvl 30 hunter grinde? helst steder uten skinning, pga jeg vil tjene litt penger på han i itllegg 7361733[/snapback] Og du tjener ikke penger på skinning? 7361972[/snapback] har ikke skinning på han sååh 7362000[/snapback] Så du vil helst grinde humanoids, altså! Stikk ned til 1kN elns, tror jeg er greit. Nei, vent! Stikk nede ved Booty Bay! Masse pirater rundt den lvl'n der Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) De er lvl 40+ Endret 26. november 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 GAH. skulle kommet en warning som det sto: Do you realy realy realy wanna destroy this questitem that is needed for completing a quest? if you destroy this item you need to leave un'goro crater, travel to UC then get the new item, travel back to Un'goro and use it again on an Ooze and then go back to UC for turning it in spiller bare sporadisk på warlocken min og måtte ha plass til et nytt quest item som droppet fra en mob i ungoro, leiter gjennom backpacken min og finner et utrangert quest item, tror jeg, idet jeg har klikket itemet utenfor backpacken, kommer jeg på at det var et questitem som skulle leveres i UC får trøste meg med Seinfeld istedet Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Ah, endelig ble jeg exhalted med Alterac Valley. Ny mount, offhand og ring. PEW PEW PEW Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 GAH. skulle kommet en warning som det sto: Do you realy realy realy wanna destroy this questitem that is needed for completing a quest? if you destroy this item you need to leave un'goro crater, travel to UC then get the new item, travel back to Un'goro and use it again on an Ooze and then go back to UC for turning it in spiller bare sporadisk på warlocken min og måtte ha plass til et nytt quest item som droppet fra en mob i ungoro, leiter gjennom backpacken min og finner et utrangert quest item, tror jeg, idet jeg har klikket itemet utenfor backpacken, kommer jeg på at det var et questitem som skulle leveres i UC får trøste meg med Seinfeld istedet 7364373[/snapback] Så enig så enig Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 hvordan lvl er Searing Gorge? Er lvl 43 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå