Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grats. Jeg var inne sånn 50 ganger per dag (seriøst) da jeg jaktet på den. Tok noen uker før jeg fikk den. Nå har jeg prøvd å få den der Phoenix greia til han blodalv-prinsen i Tempest Keep, men tok så lang tid uten hell at jeg ga opp. Kommer vel til å prøve meg igjen, tenker jeg, men nå er det de forbannede runene som tar opp all min tid.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort Strat så mange ganger i ti år, at jeg har blitt exalted med AD på alle chars jeg har tatt gjennom, og fortsatt ikke sett snurten av mounten. Verken alene, eller i grupper. Helt fra jeg først kunne komme inn i Strat en eller annen gang i løpet av sommeren 2005, og til nå. Nesten så jeg gir opp.

Lenke til kommentar

Baron Rivendare møtte sitt endelikt 269 ganger for meg før jeg fikk tak i den. Dette var i Wotlk, før mounts ble account-wide. Det var ikke fryktelig artig og prance rundt i Dalaran på den flotte mounten jeg endelig hadde fått tak i, og så inspecte Dkarrthuz som også sto og hang på mounten med 3(!) Rivendare kills i statistics... 

Jeg har generelt ubrukelig uflaks når det gjelder mounts. :p

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Med halve Outland + hele Northrend igjen for Loremaster, går Outland-utgaven av Nagrand in som kanskje den aller mest irriterende sonen. Quest bosser som patruljerer halve sonen, quester som bokstavelig talt krever 20km flyving, andre irriterende kryss-sone-quester inkluder noen som tar plass i andre soner, quester som ikke unlockes før du har tatt hele andre soner, quester som ikke kan tas etter du har fått friendly med en faction (noe som skjer mer eller mindre automatisk om du har tatt gamle dungeons), quest som plukkes opp av en rare spawn world event type ting, og gudene vet hva annet. 

Til tider skjønner jeg ikke hvorfor spillet overlevde de første årene :/

Heldigvis er dette unntaket, og de fleste sonene jeg har tatt for Loremaster har vært helt greie. 

Lenke til kommentar

Med halve Outland + hele Northrend igjen for Loremaster, går Outland-utgaven av Nagrand in som kanskje den aller mest irriterende sonen. Quest bosser som patruljerer halve sonen, quester som bokstavelig talt krever 20km flyving, andre irriterende kryss-sone-quester inkluder noen som tar plass i andre soner, quester som ikke unlockes før du har tatt hele andre soner, quester som ikke kan tas etter du har fått friendly med en faction (noe som skjer mer eller mindre automatisk om du har tatt gamle dungeons), quest som plukkes opp av en rare spawn world event type ting, og gudene vet hva annet. 

Heldigvis er dette unntaket, og de fleste sonene jeg har tatt for Loremaster har vært helt greie. 

Nagrand er jo så pent! Kan lett ta en haug av unødvendige quests bare for å være der. Samme med northerend, elsker hele kontinentet! 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nagrand var den best likte sonen i tbc, og er etter min mening bedre enn de fleste "labyrint" sonene i wod.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Bladde forøvrig akkurat opp en god slump gull for å bli enda mer asosial i WOW :D

lol  hva kostet det? uansett kanskje litt waste muligens da expansion legion snart(?) kommer. Du har bare AH på en garrison character? 

Rundt 45k. Ser vel ikke noe av Legion før neste år, og garrison vil vel ikke utenkelig fortsatt være en grei base da, så får vel brukt den en del, Men er bare på én char; har gått litt bort fra å spille på alts da alt er så squishy i forhold til BM hunter

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å spille litt igjen.

Trasker rundt i Panda-land og lurer på en ting.

Ser at man må gjøre endel for å kunne fly i det nye kontinentet. Men må man gjøre det uansett eller ?

Synes før at man kunne kjøpe flyingskill i Northrend når man ble maks lvl som var 80 ?

Så langt så synes jeg det er kjipt å queste i Pandaria..

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...