Bytex Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) "vi implementerer en sånn facebook-spill greie, sånn dere vet, der man venter på timere hele tiden. Det er jo populært blant ungdommen". >jaaaaaaaaaa *gi fyren 10000 dollar i bonus* Endret 6. august 2015 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Så lenge jeg kan betale for å hoppe over timerne, så kan jeg vel bruke 20k på WoWbook-spill også. 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Det nærmer seg nå! Her er streamen for dere som trenger: Youtube eller Twitch Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Demon Hunter som ny class. og nye expansion heter Legion Endret 6. august 2015 av Brandshal Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Fytti helvete det der er alt jeg håpte på og mer! : D Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Burning Legion = booooooring. De rehasher jo bare gammelt content. Illidan igjen. Er jo ikke noe poeng å drepe bosser. De blir jo bare retconned når det passer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Tror ikke vi kommer til å drepe Illidan. Han jakter jo på dem. Var nok mer warglaivene hans de viste til. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) PvP bryr meg midt i ræva, så det er bra at de endelig gjør et forsøk på å distansere PvP og PvE. PvP-only abilities kan forandres uten at det gjør PvE ubalansert, og vise versa. Tok over 10 år, men endelig gjør de noe. Endret 6. august 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Lurer på hvem i Blizzard jeg må suge for å få alpha-access. Evt. hvor mange kattunger jeg må ta livet av. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 For første gang ble jeg ikke hypet av en WoW-trailer. Kanskje like greit. Men det må nok prøves uansett. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Demon Hunter: Jeg er ikke så fan av ting som skal se så "badass" ut, så det finnes andre ting som hadde gjort meg mer hyped. Men for all del, det ser ut som classen blir gøy å spille. Trenger flere detaljer om det før jeg bestemmer meg om jeg skal lage en selv.New Continent - The Broken Isles: Det så fantastisk ut! Herlig at det er en del variasjon, pluss at Dalaran kommer tilbake! Gleder meg også til å se Stormheim! Artifact Weapons: Tror dette er et resultat av "Every player must feel powerful"-tankegangen til Blizzard, og gir alle et artifact våpen. Men når absolutt alle har et artifact våpen, er det ikke så veldig "artifact" lenger. Det er til å begynne med også kjedelig at alle går rundt med det samme våpenet, men dette har de heldigvis prøvd å tenke på og har laget et våpen for hver class og for hver spec, samt muligheten til å tilpasse utseende til våpenet - så det gjør det.. helt greit synes jeg, men ikke mer enn det. Det virker som om de liksom har fjernet våpen-items i spillet og i stedet erstattet dem med et slags ekstra talent-system. Vi får se hvordan det utarter seg. Class Order Halls: Jeg har ventet lenge på noe i spillet som gjør at jeg kan identifisere meg mer med klassen min, så dette her er perfekt! Kan ikke vente til å bli en del av et lite priest-samfunn, og atpåtil sammen med andre priest players! Jeg følte meg litt småkvalm da de begynte å snakke om "Followers".. Garrison 2.0 here we come! Men det virker som om de har lært, og at det ikke er noen missions slik det var før, men heller kun et hjelpemiddel for å gjøre progress på andre deler av spillet. Det virker også som dette ikke er like sentralt og viktig som det garrisons var - det ble sagt at Dalaran er mainhuben i spillet, og det er betryggende. New Dungeons and Raids: De nye dungeons og raids så heftige ut! Jeg frykter ikke at dette kommer til å skuffe, jeg vet at de kan gjøre en god jobb på dette området. New PvP system: Er ikke en stor PvP-spiller, men det nye systemet ser bra ut! Generelt sett virker det som om det er mye content her. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 2 hunter class, lurer på hva forskjellen er. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 2 hunter class, lurer på hva forskjellen er. Demon Hunter er enten melee DPS, eller tank (De gadd ikke å lage mer enn to specs), og er noe som kan minne om en slags Warlock-Rogue-kombinasjon. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Syntes selve fremvisningen virket temmelig laber, men innholdet virker jo relativt interessant og solid. Vi får nok se mye mer på Blizzcon og jeg tror de er mye mer komfortable med å vise frem og snakke mer om dette på "hjemmebane". Er nesten litt redd for at de forsøker å stappe litt for mye inn i en og samme utvidelse. Demon Hunter, Azshara, Emerald Dream, Tomb of Sargeras og alt mulig i en og samme utvidelse? Stygt redd for at en god del elementer som fortjener mye fokus og tid i rampelyset vil bli feiet over litt raskt, litt som Ner'zhul i Warlords of Draenor som nærmest ble degradert til en meningløst statist, i likhet med Orgrim Doomhammer, to karakterer som har spilt en vanvittig stor rolle i den opprinnelige historien som ble fullstendig undergravet i Warlords på en tragisk måte. Og en ting jeg ikke forsto i det hele tatt med historien her.. Er vi nå tilbake til vår tidslinje? Har vi dratt tilbake igjennom The Dark Portal og er tilbake i vår "normale" verden og hverdag? Hvis så er tilfellet, så har de altså virkelig valgt å rote til tidslinjene i og med vi nå plutselig har en Gul'dan i levende livet i vår tidslinje, i vår Azeroth som driver å traver rundt og skaper kvalme? Og hvilken straff har han egentlig fått av Archimonde og The Burning Legion? Ser jo ut som han tralter rundt som en boss som ingenting har skjedd? Utifra dette nye våpensystemet som tilsier at vi må samle artifacts fra fallende helter, så betyr det altså at de nå operer ut ifra at vi har TO Doomhammers i vår verden etter Warlords? Noe så idiotisk.. Eller mener de at Thrall skal dø før vi når level 110? I og med at vi også har Ashbringer som et våpen så betyr det at Tirion Fordring også må død før vi når level 110? Sistnevnte kan da umulig spille en stor rolle i denne utvidelsen så forstår ikke helt hvordan det skal skje. Noe andre som reagerte på at Varian og Anduin Wrynn møtte Khadgar i tronerommet til Lordaeron og ikke Stormwind? Mulig det gjorde det kun for at scenen skulle minne veldig om scenen mellom Terenas Menethil og Medivh, for det virker temmelig åpenbart at Khadgar har tatt over rollen til Medivh som den nye profeten i Warcraft universet, men virker jo litt idiotisk å sette scenen til Lordaeron om det ikke skal bety at Alliance har tenkt til å ta tilbake Ruins of Lordaeron og at det kanskje er her Tirion Fordring vil møte sin undergang da han trolig vil være delaktig der? Men hva skjer da med Undeads?? Ser nå at Khadgar flyr inn til tronerommet i Stormwind. Endret 6. august 2015 av RamGuy Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Spiller denne på fortsettelsen av Draenor tro, siden alt dette ikke passer inn i den "vanlige verden" Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Spiller denne på fortsettelsen av Draenor tro, siden alt dette ikke passer inn i den "vanlige verden" Annet enn at de retconner Illidan, hva passer ikke? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Spiller denne på fortsettelsen av Draenor tro, siden alt dette ikke passer inn i den "vanlige verden" Annet enn at de retconner Illidan, hva passer ikke? De retconner vel ikke Illidan? Er vel ikke snakk om at han gjenoppstår? Han vil kun fungere som en karakter i flashback når du starter som Demon Hunter? Alt annet rundt Illidan stemmer jo overrens med det vi vet har skjedd etter Burning Crusade, nemlig at Maiev tok med kroppen hans til Vault of the Wardens etter Black Temple for å sørge for at han ble pint til evig tid? 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Spiller denne på fortsettelsen av Draenor tro, siden alt dette ikke passer inn i den "vanlige verden" Eneste som ikke passer må vel være at Gul'dan plutselig er tilbake i levende form i vår verden? Noe som er litt tragikomisk i seg selv.. Men Broken Isle osv eksisterer jo i vår verden og det er vel ikke så mye annet av denne informasjonen som ikke gir mening annet enn at det er nettopp Gul'dan fra Draenor som skaper kvalme i vår verden plutselig. I vår verden så døde jo Gul'dan ved Toms of Sargeras. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Spiller denne på fortsettelsen av Draenor tro, siden alt dette ikke passer inn i den "vanlige verden" Eneste som ikke passer må vel være at Gul'dan plutselig er tilbake i levende form i vår verden? Noe som er litt tragikomisk i seg selv.. Men Broken Isle osv eksisterer jo i vår verden og det er vel ikke så mye annet av denne informasjonen som ikke gir mening annet enn at det er nettopp Gul'dan fra Draenor som skaper kvalme i vår verden plutselig. I vår verden så døde jo Gul'dan ved Toms of Sargeras. Hvordan gir det mindre mening at 1 karakter fra alternate universe kommer til "vårt" univers, mens tusenvis av karakterer fra "vårt" univers kommer til alternate universe? Blir mye av det samme for meg. Blizzard åpnet jo en dør med dritt med WoD. I teorien kan de jo hente frem hvem som helst fra AU som blir ny badguy. "Naxxramas was just a set back.... again!" De kunne heller utnyttet CoT litt bedre i stedet for å åpne tilgang til nye timelines. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå