Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtta ta kontakt med supporten idag, grunnet til at jeg tydeligvis hadde på "Parental Controll" Da jeg ikke engang kan huske å ha hatt det, fordi foreldrene mine ikke engang vet at jeg spiller wow, men samma kan det være.

 

Jeg liker veldig godt supporten deres, de er jo så hyggelige :) 

Lenke til kommentar

Oljer i garrison, må jeg til jungelen for å queste ? 

 

Har bare logget inn for å ta oppdrag- så logget ut siste 5 mnd. 

ja du kan få noe  fra missions men det vil ikke være nok til å sende kontinuerlig... vis du skaffer deg noen nye followers med den nye oljebonus -increase reward vil du få merkbart mer, spesielt på follower missions som gir 150(kan bli økt 450 med 2x increase oil reward)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det eneste som gjenstår da er raiding (som forsåvidt er bra) og å levele alts. Det er det eneste som holder meg igjen, samt mye fritid pga sommerferie.

 

Neste expansion bør være revolusjonerende om det skal redde spillet, både for min del, og for de millioner av spillere som har slutta allerede. Blir det mer "klikk og vent"-opplegg kommer jeg nok aldri tilbake igjen.

 

 

Nye raidet er kult, men... Det som derimot er latterlig er at folk dreper 13/13, clearer raidet på release dagen. Sier litt om nivået på developerne, burde vært en mye lenger prosess og høyere vanskelighetsgrad.

 

Nå har det gått 28 dager og kun 4 guilds har drept Mythic Archimonde. Ikke unormalt.

 

Det synes jeg ikke er "for lett". Nivået til topp guilds er ufattelig høyt sammenlignet med en gjennomsnittlig "server first-guild".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den må være gigantisk om det skal gjøre opp for alt det lille vi fikk i WoD, men det er liten vits i å spekulere hva det er når vi snart uansett får vite hva det er.

 

Digg at de annonserer den nå, og ikke lar oss lide igjennom uvitenheten helt fram til Blizzcon!

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar

Man kan håpe på:

 

--- Nye talent trees

--- En eller annen boss som ødelegger alle Garissons og Shipyards

--- Redesign av LFR

--- Fjerning av Dungeon finder

--- Fjerning av xrealm greier (da får de heller slå sammen servere ellerno)

 

Men får nok:

 

--- New Garrison Followers missions,
--- New Shipyard Missions
--- New and Improved Trashran
--- New Bonus table mission at your garrison

Endret av magb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...